جاباما
۹۶۳۹۲۶
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

اثر انگشت در ثبت تردد کارمندان حذف شد

تا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد کارمندان دستگاه‌های اداری، شیوه ثبت اثرانگشت خذف و روش سنتی در دستور کار ادارات قرار گیرد.

خبرآنلاین: تا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد کارمندان دستگاه‌های اداری، شیوه ثبت اثرانگشت خذف و روش سنتی در دستور کار ادارات قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه از انتشار شیوع و انتقال ویروس کرونا از سوی این دانشگاه تدوین شده و قرار است در ۲ سطح تکالیف اداری و اقدامات الزام‌آور بهداشتی برای کارکنان به فوریت از سوی استانداری به صورت بخشنامه برای تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و آموزشی استان ابلاغ می‌شود، گفت: در این دستورالعمل تاکید شده که تا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد کارمندان دستگاه‌های اداری، شیوه ثبت اثرانگشت خذف شود و روش سنتی و یا استفاده از دستگاه چهره‌خوان در دستور کار ادارات قرار گیرد.

دکتر جمالیان با بیان اینکه تمامی جلسات و نشست‌های اداری باید از طریق ویدئوکنفرانس برگزار و نشست‌های غیرضروری نیز لغو شود، اظهار داشت:در یکی از بندهای مهم این دستورالعمل تاکید شده که برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و اجتماعات تنها با هماهنگی پدافند غیرعامل زیستی در استان امکان‌پذیر است و اگر همایشی ضروری نیست باید برگزاری آن حذف شده و یا به تعویق بیفتد.

به گفته وی، مسئولان تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و آموزشی استان موظف هستند که مواد شوینده و ضدعفونی را به حد نیاز تهیه و در دسترس کارکنان و مجموعه خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هرگونه تردد غیرضروری و ماموریت اداری به استان‌های همجوار به جز موارد خاص و استثنایی خدمات ویژه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

دکتر جمالیان عنوان کرد: این دستورالعمل در بخش تکالیف کارکنان اداری در پیشگیری از ویروس کرونا، استفاده از وسایل شخصی مانند لیوان چای، ظروف غذا به ویژه قاشق و چنگال اختصاصی، مهر و جانماز و سایر ملزومات مرتبط با بهداشت فردی را مد نظر قرار داده و هرگونه سرویس‌های عمومی در ادارات بهتر است به صورت شخصی و با رعایت مراتب بهداشتی باشد.

وی اظهار داشت: هر یک از کارکنان دستگاه‌های اجرایی که علایم بیماری چون تب، آب‌ریزش بینی، سرفه و عطسه و مشکل تنفسی دارند باید از حضور در محیط کاری بپرهیزند و تا بهبودی کامل به ادارات مراجعه نکنند.

بر اساس اعلام نمکی، وزیر بهداشت در شامگاه پنجشنبه (اول اسفند)، تعداد موارد قطعی ابتلا به این ویروس در ایران ۵ نفر است که شامل دو فوتی، دو بیمار بستری در قم و یک بیمار (پزشک) در اراک است که البته پزشک بیمار از قم به اراک رفته است.

به شهروندان توصیه می‌شود که برای آگاهی از اخبار صحیح و همراهی با سیاست‌های بازدارنده و پیشگیرانه از طریق اخبار موثق رسانه های رسمی و معتبر موضوع کرونا را رصد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی ما پرسنل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران مناطق شهرداری تهران هنوز انگشت میزنیم هیچکس هم جوابگو نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیه میخوای جیم شی خیلی پیگیری

    • گچساران

      ماهم ک انگشت میزنیم

    • بدون نام

      متاسفم برای فکر عقب افتاده ات میگن بخاطر ویروس انگشت نزنید نه بخاطر فرار از کار کلیه ادارات که انگشت میزدند از دیروز متوقف کردند پس تمام ادارت دنبال جیم شدند هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج