۹۶۳۹۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رادولوویچ: قائدی می‌تواند در اروپا بازی کند

سرمربی ذوب‌آهن می گوید تمام تلاش خود را برای رسیدن تیمش به یک ثبات فنی انجام می دهد.

ورزش سه: میودراگ رادولوویچ در آستانه دیدار با استقلال درباره شرایط تیمش و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

استقبال مردم اصفهان از من صمیمانه بود

می توانم نکات مثبتی از گرمی مردم در اصفهان بگویم. آنها استقبال صمیمانه ای از من کردند اما تکرار می کنم که مهم ترین اولویت ما رساندن تیم به یک ثبات است. ما ۱۱ بازی سخت پیش رو داریم. بازی به بازی جلو می رویم و امیدوارم تیم را در سطح خوبی حفظ کنیم.

با 5 تیم بالایی جدول قابل مقایسه نیستیم

اگر بخواهیم صادق باشیم نمی توانیم تیم مان را با ۵ تیم بالایی جدول مقایسه کنیم. اما مطمئنا تمام تلاشمان را می کنیم تا فوتبال ذوب آهن را به رخ همه تیم ها بکشیم.

**سلامتی هواداران فوتبال از هرچیزی مهم تر است

متاسفانه می دانیم که با ویروس کرونا چه شرایطی در کل دنیا حاکم است. این ویروس همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد و فوتبال هم از این قاعده استثنا نیست. باید بگویم یکی از مهم ترین ارکان فوتبال هواداران هستند اما اولویت باید سلامتی افراد باشد. این سلامتی مردم و اعضای تیم ها هم اهمیت زیادی دارد.

**از جوان های ذوب آهن مطهری های جدید می سازم

متاسفانه قبل از آمدن من ذوب آهن ۶ بازیکن از دست داده بود. من هم بعد از پایان نقل و انتقالات به تیم ملحق شدم. نمی خواهم درباره کیفیت بازیکنان حرف بزنم اما کیفیت ارسلان مطهری هم مشخص است و هر مربی ای آرزو دارد با چنین بازیکنی کار کند. با این حال او الان در باشگاه دیگری است و برایش آرزوی موفقیت می کنم. سعی می کنم از جوان هایی که داریم ارسلان های دیگری را معرفی کنیم. امیدوارم در سال های آینده بتوانیم جایگزین های خوبی نیز برای مطهری پیدا کنیم.

**ایران با اسکوچیچ به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی می رسد

برای تیم ملی فوتبال ایران و مربی جدیدش آرزوی موفقیت می کنم. همانطور که می دانید ۱۳ سال در تیم های مختلف ملی کار کردم و تجربه بالایی در مسابقات آسیایی و المپیک دارم. مسلما ایران شانس صعود به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی را دارد. مربی تیم هم زمان زیادی است در ایران کار می کند و شناخت خوبی دارد. امیدوارم موفق باشد و ایران به مرحله بعدی برسد.

**سخت است درباره لژیونرشدن بازیکنانم حرف بزنم

سخت است راجع به توانایی لژیونرشدن بازیکنان ذوب آهن حرف بزنیم چون باید تمرکزمان روی مسابقات باشد. بیشتر از یک بازیکن می توانم نام ببرم که می توانند لژیونر شوند اما این کار را نمی کنم. چون باید تمرکز ما روی بازی ها باشد. با این حال بازیکنان باید روی زندگی حرفه ای شان تمرکز کنند چون فوتبال فقط آن چیزی نیست که داخل زمین می بینیم.

**قائدی می تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند

بازی مهدی قائدی را می پسندم و فکر می کنم توانایی بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. اینکه عملکردش در آینده چگونه باشد، خیلی مشخص نیست ولی در حال حاضر پتانسیل و استعداد اینکه در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج