جاباما
۹۶۳۹۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

الکساندر نوری از هرتابرلین اخراج می‌‎شود؟

طبق اعلام یک سایت آلمانی، سرمربی ایرانی تیم فوتبال هرتابرلین بعد از باخت سنگین مقابل کُلن، زیر فشار قرار دارد و ادامه کارش در این تیم با تردید مواجه شده است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال هرتابرلین با هدایت الکساندر نوری شب گذشته در دیدار مقابل کلن با نتیجه سنگین ۵ بر صفر شکست خورد تا این مربی که ریشه ای ایرانی دارد، به خاطر این باخت تحت فشار قرار بگیرد.

سایت آلمانی «fussballinfo»در این ارتباط تیتر سئوالی را درباره وضعیت الکساندر نوری که به تازگی جانشین یورگن کلینزمن شده است را انتخاب کرد و نوشت: «یک تغییر دیگر در سرمربیگری هرتا؟ الکساندر نوری زیر فشار».

این سایت نوشت: «قبل از نخستین بازی خانگی بعد از جدایی کلینزمن، تیم هرتابرلین تا حدی اعتماد به نفس داشت. از یک سو به خاطر برد هفته گذشته مقابل تیم پادربورن (۲ بر یک) و از سوی دیگر به این خاطر که هیچ مشکل غیرقابل حلی با تیم کلن وجود نداشت.»

در ادامه این گزارش به عملکرد تیم هرتا مقابل کلن پرداخته شده و اظهارات الکساندر نوری بعد از این باخت سنگین هم آمده است: «قصد داشتیم سیگنالی را بفرستیم که که موفق نشدیم. کاملا غیر منتظره. تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی امروز تمام چیزی که برای این مسابقه از هفته گذشته آورده بودیم، از دست دادیم.»

این سایت همچنین آورده است: «درحالی که نوری هنوز از تماشاگران عذرخواهی می کند، صحبت درباره سرمربی بعدی برلین شروع شده است. بعد از برنامه ریزی برای اتمام همکاری با نوری در پایان این فصل، نتیجه بازی با کلن شک و تردیدها را درباره وی و این برنامه افزایش داده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج