۹۶۳۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شروع خوب فيلم های نوروزی

اکران نوروزي سال ۹۳ سينماي ايران با نمايش پنج فيلم سينمايي «چ» به کارگرداني ابراهيم حاتمي کيا در گروه سينمايي آزادي، «طبقه حساس» به کارگرداني کمال تبريزي در گروه سينمايي استقلال، «معراجي ها» به کارگرداني مسعود ده نمکي در گروه سينمايي قدس، «خط ويژه» به کارگرداني مصطفي کيايي در گروه سينمايي آفريقا، «با ديگران» به کارگرداني ناصر ضميري در گروه سينمايي فرهنگ شکل مي‌گيرد.

بانی فیلم: اکران نوروزي سال ۹۳ سينماي ايران با نمايش پنج فيلم سينمايي «چ» به کارگرداني ابراهيم حاتمي کيا در گروه سينمايي آزادي، «طبقه حساس» به کارگرداني کمال تبريزي در گروه سينمايي استقلال، «معراجي ها» به کارگرداني مسعود ده نمکي در گروه سينمايي قدس، «خط ويژه» به کارگرداني مصطفي کيايي در گروه سينمايي آفريقا، «با ديگران» به کارگرداني ناصر ضميري در گروه سينمايي فرهنگ شکل مي‌گيرد.

مي‌توان گفت با آغاز اکران «خط ويژه» از ۱۴ اسفند در سينماهاي تهران به نوعي اکران نوروزي هم کليد خورده است و با پيوستن «طبقه حساس» از ۱۵ اسفند شکل جدي‌تري به خود مي‌گيرد. البته فيلم «معراجي‌ها» نيز چند هفته‌اي هست که روي پرده رفته و فروش خوبي داشته است.

«طبقه حساس» در روز اول اکرانش با کارکرد قابل قبولي در گيشه مواجه شد. به گزارش خبرنگار باني فيلم «طبقه حساس» در روز اول اکرانش در ۷ سينما ۳۵ ميليون تومان فروخت. به اين ترتيب به نظر مي رسد اين اثر کمدي بتواند با مخاطبان گسترده اي ارتباط برقرار کند. از روز چهارشنبه اکران فيلم «خط ويژه» آغاز شد. اين فيلم روز اول اکرانش را با ۴ سينما آغاز کرد و از روز پنج شنبه ۴ سينماي ديگر به سالن هاي نمايش دهنده اين فيلم اضافه شد. قرار است سالن هاي نمايش دهنده «طبقه حساس» و «خط ويژه» به مرور افزايش يابد.

«طبقه حساس» رقيب «معراجي‌ها» شد

فيلم «طبقه حساس» به کارگرداني کمال تبريزي در روز اول اکران خود گوي سبقت را از ساير فيلم‌هاي روي پرده در سينما آزادي ربود.

رضا سعيدي‌پور، مدير سينما آزادي در گفتگو با مهر در مورد روز اول اکران فيلم «طبقه حساس» به کارگرداني کمال تبريزي گفت: خوشبختانه اين فيلم که از ۱۵ اسفندماه اکران خود را آغاز کرده است در روز اول نويد تولد يک فيلم پرفروش در سينماي ايران را داد.

وي افزود: «طبقه حساس» در روز اول اکران خود يعني پنج‌شنبه، پانزدهم اسفند با فروش ۱۲ ميليوني توانست فيلم اول در فروش سينماي آزادي در اين روز باشد. مدير سينما آزادي بيان کرد: «معراجي‌ها» شب گذشته بيش از ۱۰ ميليون و «خط ويژه» ۴ ميليون فروش داشتند. در اين روز ما به خاطر فروش خوب فيلم تبريزي مجبور شديم که ۳ سانس فوق‌العاده براي آن در نظر بگيريم. وي در مورد اکران فيلم «چ» به کارگرداني ابراهيم حاتمي‌کيا توضيح داد: اين فيلم از چهارشنبه هفته آينده اکران خواهد شد. مواد تبليغاتي فيلم‌ها را دفاتر پخش در اختيار ما مي‌گذارند که تا اين زمان پوسترها و بنرهاي فيلم «چ» به دستمان رسيده که ما نيز از آنها استفاده کرده‌ايم ولي هنوز آنونس اين فيلم براي پخش در تلويزيون ورودي سينما در اختيارمان گذاشته نشده است.

فيلم کمدي «طبقه حساس» به تهيه‌کنندگي جواد نوروزبيگي و فيلمنامه نويسي پيمان قاسم‌خاني، داستان مردي را روايت مي‌کند که بعد از مرگ همسرش، او را در يک قبر دو طبقه دفن مي‌کند. اما پس از مدتي وقتي مرد سر مزار همسرش مي‌رود متوجه مي‌شود به اشتباه مردي غريبه در آن مکان دفن شده است. رضا عطاران براي اين فيلم سيمرغ بلورين نقش اول مرد را در سي و دومين جشنواره فيلم فجر دريافت کرد.

«خط ويژه» کمدي‌ترين فيلم جدي سال است

تهيه کننده فيلم «خط ويژه» با بيان اينکه اين فيلم کمديترين فيلم جدي سال است، گفت: ميخواهيم با اکران اين فيلم، رانت اکران را بشکنيم و سينماداران را مجبور به نمايش «خط ويژه» کنيم.

منصور لشکري قوچاني با اشاره به آغاز اکران «خط ويژه» در سينماي تهران، گفت: «خط ويژه» به سرگروهي سينما آفريقا اکران خود را در ۲۴ سينماي پايتخت آغاز و بسيار اميدوار هستيم تا رکورد فروش را جابجا کنيم.

وي در خصوص دليل اکران «خط ويژه» يک هفته زودتر از زمان اکران نوروزي، گفت: من تهيه کننده بخش خصوصي هستم و براي ساخت فيلمهايم از هيچ ارگاني کمک نميگيرم و از سوي ديگر هزينه هاي تبليغات بسيار بالاست به همين دليل تصميم گرفتيم يک هفته زودتر فيلم را اکران کنيم تا از اين طريق با تبليغات دهان به دهان و از طريق خود مخاطبان به فروش بيشتر فيلم کمک کنيم.

تهيهکننده «خط ويژه» همچنين در خصوص اصرار به اکران نوروزي اين فيلم، گفت: من معتقدم اگر چند فيلم خوب کنار هم باشند نه تنها جلوي فروش هم نميکنند بلکه به فروش هم کمک ميکنند و از سوي ديگر به دليل اينکه «خط ويژه» در بخش خصوصي توليد شده، ترجيح دادم تا هرچه سريعتر فيلم اکران شود و با بازگشت سرمايه ام بتوانم فيلم بعدي را شروع کنم.

لشکري قوچاني ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که مردم در سالهاي اخير همواره از اکران نوروزي استقبال کردند و با توجه به اينکه خط ويژه خط مفرحي است، کاملا با فضاي عيد نوروز همخواني دارد و از سوي ديگر شعار کليدي فيلم نيز کمدي ترين فيلم جدي سال است و اميدوارم مردم با استقبال خود کمديترين فيلم جدي سال را به پرفروشترين فيلم تبديل کنند.

تهيه کننده فيلم «خط ويژه» همچنين با اشاره به آغاز اکران هاي استاني اين فيلم با مشهد مقدس گفت: از دوشنبه آينده «خط ويژه» با اکران در سينما هويزه مشهد، اکرانهاي استاني خود را آغاز ميکند و دوست داشتم تا آغاز اکران استاني با مشهد تبرکي براي فيلم باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج