۹۶۳۹۹۹
۲۷ نظر
۵۰۰۷
۲۷ نظر
۵۰۰۷
پ

بیانیه هواپیمایی ماهان در مورد پرواز‌های چین

هواپیمایی ماهان، باتوجه به مسایل مطرح شده در مورد پرواز‌های چین این شرکت، بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد رزرو بلیت هم اکنون در مسیر‌های چین تا آخر ماه فوریۀ سال ۲۰۲۰ متوقف است.

خبرگزاری مهر: هواپیمایی ماهان، باتوجه به مسایل مطرح شده در مورد پروازهای چین این شرکت، بیانیه ای صادر و اعلام کرد رزرو بلیت هم اکنون در مسیرهای چین تا آخر ماه فوریۀ سال ۲۰۲۰ متوقف است.

هواپیمایی ماهان، باتوجه به مسائل مطرح شده در مورد پروازهای چین این شرکت، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: پروازهای برنامه‌ای شرکت هواپیمایی ماهان که پیش از این ۱۲ پرواز هفتگی بود از روز شنبه مورخ ۱۲/‏۱۱/‏۹۸‬ برابر با ۰۱ فوریه ۲۰۲۰ بنا بر نظر هیأت دولت تا اطلاع ثانوی متوقف گردیده است. همچنین رزرو بلیت هم اکنون در مسیرهای چین تا آخر ماه فوریۀ سال ۲۰۲۰ متوقف است.

نظر به این که بر اساس مصوبه روز یکشنبه مورخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ برابر با ۲ فوریۀ ۲۰۲۰ هیأت دولت، این شرکت طبق مجوزهای صادره توسط سازمان هواپیمایی کشوری ایران مجاز به انجام پروازهای باری به مقصد چین گردیده، از آن تاریخ تا کنون ۲ پرواز باری به مقصد پکن و ۲ پرواز باری به مقصد شانگهای انجام داده که محموله آن بار صنایع کشور و کمک‌های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران به چین بابت کنترل بحران ویروس کرونا بوده است.

در این مدت بر اساس مصوبه هیأت دولت و مجوز سازمان هواپیمایی کشوری ایران ۴ پرواز مسافری از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۱۶ بهمن برابر اوّل فوریه تا پنجم فوریۀ ۲۰۲۰ به مقاصد پکن، شانگهای، گوانگجو و شنزن انجام شده برای انتقال مسافران چینی این شرکت حاضر در ایران و سایر کشورها و ایرانی‌های حاضر در چین با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت دستورالعمل‌های مربوط انجام گردیده است.

همچنین یک پرواز به مقصد ووهان در تاریخ ۴ فوریه برابر با ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ برای انتقال دانشجویان ایرانی بر اساس درخواست دولت جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته است.

در حال حاضر این شرکت پرواز برنامه‌ای مسافربری به مقصد چین ندارد و برقراری احتمالی مجدد پروازهای مذکور مبتنی بر مجوز سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع رسانی خواهد شد. از این رو در توقف پروازهای مورد بحث هیچ گونه تأخیری صورت نگرفته است.

در این مدت پروازهای ترانزیت به دلیل منع سفر اتباع چین توسط دولت چین از مبدأ شهرهای چین نیز متوقف شده است.

مسافران ایرانی و چینی‌های منتقل شده به ایران و چین تا تاریخ ۵ فوریۀ ۲۰۲۰ قبل از بروز بحران شیوع ویروس کرونا بلیت‌های ماهان را در اختیار داشتند که بایستی به مقاصد خود انتقال پیدا می‌کردند که با توجه به مصوبه هیأت دولت این امر صورت گرفت و خارج از این چارچوب انتقال مسافری صورت نگرفته است.

تمامی دستور العمل های بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت گندزدایی از بار و هواپیما و نحوه رفتار خدمه پروازی قبل، حین و پس از پرواز بر اساس بالاترین استانداردهای ابلاغی و با نظارت وزارت مذکور انجام گرفته و می‌گیرد.

ترانزیت مسافران چینی در پروازهای این شرکت در تاریخ مذکور، جهت انتقال مسافران ترانزیت این شرکت از سایر کشورها در مسیر برگشت به چین بوده است نه بالعکس.

یادآوری می‌شود که هم اکنون شرکت‌های هواپیمایی شرق آسیا شامل مالزی ایرلاین، سنگاپور و سری لانکا ایرلاین پروازهای روزانه مسافری خود را به پکن، شرکت‌های آنا و ایژیانا به دو شهر پکن و گوانگجو و شرکت ایروفلوت پروازهای خود را به سه شهر پکن، گوانگجو و شانگهای دایر نگاه داشته است. شرکت‌های امارات و اتحاد از خاورمیانه پروازهای روزانۀ خود را به پکن نگاه داشته اند و هواپیمای قطری اقلام بشردوستانه به چین حمل می‌نماید. همچنین مستحضر می‌سازد که شرکت‌های مختلف آغاز مجدد برنامه پروازی خود را از اوّل مارچ اعلام کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوش دارو بعد از مرگ سهراب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاااااا

      • بدون نام

        باید مسولین ارشد ماهان محاکمه و اعدام شوند.

      • بدون نام

        حتما چین دیگه اجازه ورود هواپیمای ایرانی رو نمیده، وگرنه اینا همچنان پرواز داشتن،اینجوری مطرح میکنن

    • برترین ها عمری نمونده ثبت کن اه

      دلالان سود جو خون مردم گردن شماست ... انشاالله خانواده خودتون جواب پس بده .... این فاجعه ملی تازه شروع شده وخدا میدونه چند میلیون ادم بی گناه پرپر میشن .... امیدارم خدا خودش جواب این لحظات تلخ نزدیک عید که برای مردم ساختین رو بده.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترسید. روحیه داشته باشید

      • بدون نام

        می دونی در امریکا ظرف یک سال ده هزار نفر بر اثر انفولانزا مردند؟

      • بدون نام

        انشاالله با گرم شدن هوا این ویروس کم کم از بین میرود نگران نباشید

    • بدون نام

      پس این کرونای کوفتی از کجا اومده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعلام کردن ک به وسیله تاجری ک اهل قم بوده و به طور غیره مستقیم وارد چین شده. این ویروس وارد چین شده و خود این تاجر فوت کرده

      • بدون نام

        اینهمه پرواز غیر مستقیم دیگه هست چرا گیردادید به ماهان #ملت_جوگیر

    • بدون نام

      بازم دروغ بابا از شهدا لااقل خجالت بکشید

    • بدون نام

      آمریکا شما رو میشناسه که تحریمتون میکنه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امریکا این افکار خائنانه رو میبینه ک تحریم میکنه

      • لعنت بر تو

        آمریکا مردم رو تحریم کرده

    • بدون نام

      مسعول ماهان خجالت نمیکشه ، حرف هم میزنه

    • سارا

      حالا ک دیگ خیالتون راحت شد ویروس اومد ایران بیانیه میدید_ واقعا ک

    • بدون نام

      یعنی بعد از شیوع کرونا در ایران سفت و سخت وایسادید که دیگه پرواز ممنوع؟!!!
      نوش دارو بعد مرگ سهراب؟!

    • بدون نام

      د به رو شرمم نمیکنن بخدا خون خونمو می خوره جمله ای پیدا نمیکنم که بهشون بگم فقط دعا می کنم خود خدا آه ما مردمو ازتون بگیره

    • باربد فرهادی

      رو نیست که سنگ پای قزوینه لامصب

    • علی اکبر

      سلام، چرا کسی در مورد مالکیت ماهان چیزی نمیگه، نهادهای قدرتمند که با تمام تذکرات پروازهای خودش رو لغو نکردن و حالا که کرونا وارد ایران شده لغو کردن خون مردم بیگناه بر گردن این افراده...

    • فرهاد

      متاسفانه دروغگویی و کتمان حقایق برای مسئولین این کشور به یک امر ساده و عادی تبدیل شده، انقدر که بدیهیاتی را مثل روز روشن به شب جلوه دهند
      واقعا برای کشورم از صمیم قلب غمگینم که به چنین روزی افتاده

    • بدون نام

      نوش دارو بعد از مرگ سهراب شرکت هواپیمایی ماهان که تا دوسه روز قبل مسافران چینی را از کشورهای مختلف از جمله ایران جابجا میکرد و شرکت فوق عامل اصلی ورود این ویروس مرگبار به ایران بود حالا پروتکل جهانی را عنوان میکند مدیر بی لیاقت هواپیمایی ماهان فقط جهت کسب درامد ارزی این ویروس را به کشور انتقال دادی حالا دروغ پردازی هم میکنید ماهان عامل اصلی کرونا به ایران با هدف کسب درامد ارزی بیشتر درامد ارزشش بیشتر از جان ملت است شرمتان باد

      پاسخ ها

      • مجتبی دور کو

        مدیر بی لیاقت استعفا از ملت یا درآمد شما کدام با ارزش تره آخرت سوخته

    • مسیحی

      عموجان کدومتون تاحالا حرف راست به این مردم زدیدکه تودومیش باشی؟خودتوخسته نکن حناتون دیگه پیش این مردم رنگی نداره مردم حقایق کشورروازروفیلمهایی که خودشون تهیه میکنن وتوفضای مجازی منتشرمیکنن میدونن وبه اون اطمینان دارن نه شماها

    • بدون نام

      فقط اعدام در ملا عام مدیر و هیات مدیره ماهان به خاطر خیانت آشکار به ملت و خاک ایران

    • بدون نام

      اینکه که شما اعلامیه بدهید و از خودتون سلب مسئولیت کنید کافی نیست ،این مطالب را باید کارکنان فرودگاههای کشور و برج کنترل تایید بکنه ، چینی ها بیخود نمیگویند ما کنار ایران ایستاده ایم ، یک خبرایی هست ،ملت انقدر دروغ شنیدن از ریسمون سیا و سفید هم میترسند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج