۹۶۴۰۴۶
۱۳۶ نظر
۵۰۱۲
۱۳۶ نظر
۵۰۱۲
پ

سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس

با عدم حضور تیم فوتبال سپاهان در زمین مسابقه، دیدار این تیم با پرسپولیس برگزار نشد و سرخپوشان نیز ورزشگاه را ترک کردند. هواداران عصبانی سپاهان هم به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند.

برترین‌ها: اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از عدم حضور تیم سپاهان در زمین مسابقه، تصمیم به ترک ورزشگاه نقش جهان اصفهان گرفتند. این دیدار قرار بود ساعت ۱۶:۱۵ آغاز شود که به علت نرسیدن به موقع تیم سپاهان به ساعت ۱۶:۴۵ موکول شد.

در این ساعت هم با وجود اینکه بازیکنان پرسپولیس و تیم داوری در زمین حاضر بودند خبری از حضور تیم میزبان در زمین مسابقه نشد تا با تصمیم داور و ناظر مسابقه بازی لغو شود. حتی طبق قانون داور و پرسپولیس ۳۰ دقیقه دیگر نیز در انتظار حضور تیم سپاهان در زمین بودند، اما باز هم تیم میزبان در زمین حضور پیدا نکرد.

سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس

با این اتفاق اعضای تیم پرسپولیس تصمیم گرفتند ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه نقش جهان را ترک کنند.

سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس

سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس

سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس

بدین ترتیب این بازی برگزار نشد و باید منتظر تصمیم کمیته مسابقات در این باره بود.

* همچنین قبل از شروع بازی چهار موتورسوار در برابر هتل محل اقامت پرسپولیس حضور یافتند و مزاحمتی را ایجاد کردند.

* بعد از این ماجرا، اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپولیس بعد از لغو بازی این تیم با سپاهان، در بیرون ورزشگاه با پرتاب اشیاء از سوی هواداران اصفهانی مواجه شد. این در حالی بود که ماموران انتظامی اتوبوس سرخپوشان را اسکورت می‌کردند. یکی از شیشه‌های اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپولیس با برخورد یک شیء شکسته شد تا حواشی این بازی برگزار نشده تکمیل شود.

سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس

* سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ می‌گوید: ما منتظر گزارش آقای جلال مرادی هستیم و در نهایت کمیته انضباطی نتیجه این دیدار را روشن می‌کند.

قرار است گزارش مرادی امشب به فدراسیون فوتبال ارسال شود و به نظر می‌رسد کمیته انضباطی با توجه به حساسیت موضوع در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی کند.

* ی حیی گل محمدی: ما ساعت ۱۴:۴۵ در رختکن بودیم و طبق برنامه پیش رفتیم. مسئولان برگزاری بازی هم حضور داشتند، اما گفتند که سپاهانی‌ها اعلام کرده اند که نیم ساعت به ما مهلت بدهید. تیم سپاهان ۱۴:۲۵ وارد شدند و ۲۰ دقیقه مهلت برای گرم کردن داشتند، اما نمی‌دانستم چرا حتی تدارکاتشان بالا نیامدند؟

* افشین پیروانی: اگر کسی می‌داند چه اتفاقی افتاده به ما هم بگوید، ما طبق قانون در ساعت مقرر آمدیم، ما ۳۰ دقیقه طبق قانون صبر کردیم، اما درصدی تقصیر کار نبودیم و قانون هر چه بگوید تابع آن هستیم. کسی نمی‌تواند تصمیم گیری کنید که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید. بازی پنج شنبه با شهرخودرو بگویند ۵ استادیوم باشید، ما ۷ بیاییم، می‌شود؟ ما از همین الان به فکر بازی روز پنج شنبه با شهرخودرو هستیم.

* محمدحسن انصاری فرد: باتوجه به این که به ما اعلام کردند بازی چهار و ربع است، بچه‌ها ما راس ساعت در زمین حاضر شدند. به ما گفتند نیم ساعت وقت بدهید، اما بازیکنان سپاهان نمی‌خواستند بازی کنند. چون بازیکنانشان در رختکن بودند و من این را دیدم که سپاهان نمی‌خواست بازی کند. شما وقتی ۴ و ۲۰ دقیقه در استادیوم بودید، تدارکات را کنار زمین نیاوردید؟ ما نهایت همکاری را کردیم و قانون را اجرا کردیم و ما ۱۰ دقیقه هم بیشتر ایستادیوم، اما سپاهان نمی‌خواست بازی کند و تاوانش را هم باید بدهد.

* تابش، مدیرعامل سپاهان: ما تمام تلاشمان را کردیم و با مقامات کشوری هم صحبت کردیم و ۲-۳ ساعت در استانداری بودیم و تلاش کردیم به تعویق بیفتد، اما طی تماس ها، مشخص شد که این بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود. بحث منافع ملی مطرح شد و با با درخواست ما موافقت نشد و گفتند احتمال دارد بازی شما به تاخیر بیفتد و حتی میزبانی تیم ملی گرفته شود و صعودمان به تیم ملی به خطر بیفتد.

ما قبول کردیم که بیاییم و به بچه‌ها هم اطلاع دادیم که از هتل بیایند. ما ۱۶:۲۵ به هتل رسیدیم و اصلا لازم نیست که تدارکات به زمین بیاید و ما در رختکن هم آماده بازی بودیم. ما به ناظر گفتیم آماده هستیم و گفتیم تیم داوری سوت بزند تا بازی شروع شود.

در بازی جام حذفی هم بازی ۴ ساعت به تاخیر افتاد که مقصر آن هواداران پرسپولیس بودند. ما به واسطه ازدحام حضورمان در ورزشگاه به تاخیر افتاد. بازیکنان ما آماده بودند که به زمین بیایند ما به ناظر اعلام آمادگی کردیم و همین الان هم اگر برگردند بازی می‌کنیم.

* فتاحی، سرپرست سپاهان: هواداران ما برای این بازی تمهیدات زیادی داشتند. ما به خاطر منافع ملی آمدیم، اما پرسپولیس قبول نکرد بازی کند.

* سرهنگ نورعلی، یگان ویژه اصفهان: تا ساعت ۱۰:۳۰ به ما نگفتند بازی بدون تماشاگر یا بدون تماشاگر است. ما برای هر دو آمادگی داشتیم. بحث هتل با نیروی انتظامی استان بود و نمی‌دانم برنامه چه بود. با این که وظیفه ما نبود، اما آمادگی اسکورت را داشتیم. این کار را هم کردیم و هیچگونه تعرضی هم به تیم اسکورت کننده و اعضای تیم سپاهان نشد و صحیح و سلامت آمدند.

* عسگری، رئیس سابق کمیته داوران: ۳ بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس صحت ندارد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌تواند در مورد این مسئله تصمیم‌گیری کند و براساس گزارش تیم داوری رأی خود را اعلام خواهد کرد. ممکن است این رأی براساس گزارش داور ۳ بر صفر به سود پرسپولیس شود یا امکان رأی به تکرار مسابقه هم وجود دارد. باید ببینیم سرپرست تیم میزبان چه گزارشی می‌دهد، زیرا تیم مهمان که پرسپولیس بوده در ورزشگاه حضور داشته است.

* با وجود لغو بازی و ترک ورزشگاه توسط کاروان پرسپولیس و مسئولان برگزاری بازی، تیم فوتبال سپاهان برای گرم کردن وارد زمین شد!

سپاهانِ نامهربان؛ حمله به اتوبوس پرسپولیس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه فدراسیون نسبت به این بی قانونی باصطلاح (تیم) سپاهان بدلیل امتناع از حضور در میدان و حمله طرفدارانش بسوی کاروان تیم مهمان واکنش نشون نده و نتیجه رو ۳_۰ اعلام نکنه ، مطمئناً علاوه بر زیر پا گذاشتن عدالت ، این رویه باب شده و اینجاست که باید درب فدراسیون رو .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر این کار را پرسپولیس هم میکرد بازم همین را میگفتی؟

      • م

        بله درسته اگه کمیته برگزاری مسابقات وفدراسیون ۳ برصفراعلام نکنندسنگ روسنگ بندنخواهدشدوهمه تیمها هم این حق رابه خودشون میدهندمثل سپاهان بیغیرت بی وجودعمل کنند

    • بدون نام

      وحشی های شله زرد سپاهان

    • بدون نام

      وحشیا

    • بدون نام

      کرونا هم پرسپولیس مقصره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا

      • پسر شجاع لُنگی

        پرسپولیس خودش کروناست

      • پسر شجاع لُنگی

        پرسپولیس خودش کروناست

      • مهدی خسروی اورامان تخت

        باید این بازی ۳ .۰ به نفع پرسپولیس باشد

      • مهدی خسروی اورامان تخت

        باید این بازی ۳ .۰ به نفع پرسپولیس باشد

      • مهدی خسروی اورامان تخت

        اگر قانونی باشد باید ۳ . ۰ به نفع پرسپولیس باشد

      • بدون نام

        بی ادب و مغرور و فرافکنی . کار همیشگی سپاهان...

      • بینام

        به قلعه نوعی و تابش بگویید غسل کنند دست رو بزارن روی قرآن در برنامه زنده تلویزیونی قسم بخورند که هدفشان بازی کردن بود قلعه نویی نافشو با دروغ بریدن اگه فدراسیون فوتبال کوتاه بیاد شک نکنید این مسئله باب میشه بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام بشه خوشبختانه ناظر بازی آقای مرادیه که کل ایران به صداقت ایشان ایمان دارند و آن لحظه که خودش به داوا و بازیکنان گفه که برید بیرون واسلامو علیکم و رحمت الله

    • حرف حق

      حالا قضاوت با شما حساب کنید اگه این تماشاگران فهیم سپاهان میومدن تو ورزشگاه چی میشد! یا اگه تیمشون به پرسپولیس می باخت چی می شد! به هر حال سپاهان اگه مثل همون ۳ سال پیش دوازدهم جدول میشد تماشاگراشدن هم راحت بودن!!!

    • بدون نام

      یه زمانی صحبت از فرهنگ و تمدن ایرانی میشد همه یاد اصفهان میافتادن ولی الان ...

    • مهرداد

      همیشه همینه تا کی تیم ها نباید امنیت داشته باشم
      یه روز تو ازادی یه روز تو تبریز یه روز اصفهان پس کی الکی تماشاچی ها میخوان بفهمن که این وحشی بازی ها دیگه باید تموم بشه

    • م.امینی

      مقصر اصلی سازمان لیگ هست که با احساسات هواداران سپاهان بازی کرد چون درست شفاف حرف نزدند

    • DEZFUL shahyn

      باتوجه باینکه شله زرد درزمین حاضر نشده وهوادارانشون به اتوبوس پرسپولیس ❤حمله کرده اند بازی 3بر٠ بنفع رییس مافیا میشه

    • DEZFUL shahyn

      باتوجه باینکه شله زرد درزمین حاضر نشده وهوادارانشون به اتوبوس پرسپولیس ❤حمله کرده اند بازی 3بر٠ بنفع رییس مافیا میشه

    • بدون نام

      نمیفهمم تیمشون اصلا بازی نکرده این وحشی بازیا چیه دیگه

    • بدون نام

      از اوباش ارسالی توسط سرکرده مافیا، انتظاری جز این نبوده و نیست!!
      با این جماعت فقط باید با زبان خودشون صحبت کرد!
      #مافیای کثیف امیر خان!!

    • بدون نام

      شله زردهاخیلی وحشی هستین بی فرهنگ هم که تشریف دارین

    • پرسپولیس سروره

      سپاهانی وحشی

    • پرسپولیس سروره

      سپاهانی وحشی

    • محمود

      چقدر وحشین!

    • هادی ضیایی فر

      کجایی ۹۰

    • بدون نام

      پرسپولیس قهرمان همیشگی

    • هادی ضیایی فر

      حالا مقصر برگزار نشدن بازی عادل فردوسیپور هست؟

    • سلطان بزرگ‌

      طبق قوانین فوتبال و با توجه به اتفاقات امروز، قطعا باید نتیجه‌ ۳بر۰ به نفع پرسپولیس رقم بخوره....

      در غیر این صورت باید به کمیته انضباطی و سازمان لیگ‌ شک کرد‌....

    • تمدن و فرهنگ چند هزار ساله داشتیم ، نداریم

      من خودم اصفهانی هستم ولی واقعا متاسفم برای این طور رفتارا . خیلی معذرت میخوام یه عده وحشی باعث میشن همه نتونن برن ورزشگاه بعد این چیزا تو اینستاگرام پخش میشه و عربا میبینن و با همین عکسا و فیلم ها میرن و میزبانی رو از ایرانیا میگیرن .خب راست میگن امنیت نیست ...

    • بدون نام

      کار خود پرسپولیسی ها هستش، مثل نیروهای خبیث امریکائی که در عراق بسمت سفارتخانه خودشان راکت پرتاب میکردند تا با این بهانه نیروهای مقاومت را مقصر تنش در عراق اعلام کنند، مردم اصفهان مردم فهیم،اگاه،مهمان نواز هستند اگرنبودند اینهمه گردشگر در طول این سالها نداشتند.امیدواریم هرچه زودتر این تیم حکومتی خصوصی بشود تا شاهد ظلم وستم به دیگر تیم ها توسط مسئولان نباشیم.

      پاسخ ها

      • سعید سرخ

        اِ اینو میگی تا قهرمانی پرسپولیس رو زیر سوال ببری نه ما اگر هم قهرمان میشیم از راه قانونی قهرمان میشیم ....
        نه با بی عدالتی و ایجاد هرج و مرج و بی قانونی ...

    • بدون نام

      اینها هوادار نیستند و از تیم حکومتی خط میگیرند تا جو رو علیه سپاهان خراب کنند.

    • بدون نام

      اون صاحب اتوبوس گناهش چی بود؟مردم چه گناهی داشتند که مچل سپاهانیا شدند هراصلا پرسپولیس که حاضر شده بود تیم سپاهان ترسید جا زد.حالا ۳ به هیچ که بشه و جریمه ببندن میفهمند مملکت قانون داره

    • بدون نام

      چقدر آدمای خسته و بی غمی هستن اینا .تو این همه درد و مشکلات دغدغه اینا فوتباله

    • بدون نام

      سطح فرهنگُ نشون میده....

    • کیوان

      بی فرهنگی یک عده تماشاگرنما در شهر فرهنگ

    • بدون نام

      اون بچه بازی قبل بازی
      خودتون نیومدید
      وحشی بازی تون چیه دیگه
      چه خبر تونه

    • بدون نام

      مردم نگران تورم و کرونان اینا به چی فکر میکنن خوش به حالشون الکی خوش ها

    • بدون نام

      بی فرهنگی تا کی. وقتی مربیشون رییس مافیا است. همینه

    • بدون نام

      اگه اینکارهارو نکنن تماشگران اصفهان نیستن باید نشون بدن که هوادار سپاهان هستن
      همینا و باند اصفهانیهای فدراسیون باعث بدبختی تیمهامون تو آسیا هستن

    • الف زند

      سپاهانه دیگه..دست پیش گرفته پس نیوفته..برای بازی نکردن بهونه خوبی دستشون اومد
      کرونا
      بهانه جدید رییس مافیا

    • علی

      تا کی میخواهید با این تیم وهوادارانش مدارا کنید تا چند نفر کشته نشوند نمیخواهید جلوی این اتفاقات رو بگیرید

    • بدون نام

      به عنوان یک سپاهانی که در دنیا فرهنگ ایران را با اصفهان میشناسند ، از همه پرسپولیسی ها و مردم ایران عاجزانه پوزش پوزش پوزش می طلبم

    • بدون نام

      هیچ اهمیتی نداره.فوتبال ایران کلا فاسد هست.پرسپولیس و استقلال و سپاهان نداره

    • بدون نام

      این هواداران وحشی سپاهان رو همون مدیرعامل بی کفایت سپاهان تابش تحریک می‌کنند که میگه بازی بدون تماشاگر باید لغو بشه و قانون رو اجرا نمیکنه در صورتیکه بقیه تیمها بازیشون رو انجام دادند٬ این مدیرعامل سپاهان باید محروم بشه

    • سید

      وحشی بازی ها چیه درمیارن این اصفهانی ها

    • ارتش سرخ

      یه موشت وحشی ای خدا این فدراسیون تاکی میخواد دربرابرکارای تیمای گروبان قندلی قلعه نویی سکوت کنه آخه به چه قیمتی از رو که نمیرن.

    • بدون نام

      دمشون گرم❤

    • ۴۴۴۴

      اگه ۳ بر صفر بشه به نفع لنگ باید استقلال اعتراض کنه حق استقلال داره خورده میشه
      از کجا معلوم اونا تبانی کرده باشن

    • فردوسی

      این وحوش سپاهانی کار همیشگیشون همینه یکی نیست جلو اینارو بگیره

    • بدون نام

      بايد پول شيشه رو بگيرن از اون شخص تا ياد بگيره به اموال عمومي خسارت نزنه. بي فرهنگها

    • ماحمود

      پرسپولیس ادا دراورد... اقا سپاهان دیر کرد چون هواداراش نمیذاشتن بیان بعد که اومدن چرا رفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • یک شهروند

      خب که چی حالا

    • ممد دانیالی

      خوشم میاد هر شهری میرن با سنگ و چوب و چماق میزننشون بعد میگن پر هوادارترین تیم ایرانیم خخخخ.اهواز.بوشهر.ابادان.اصفهان تبریز و و و و و و و ....

    • ابو زب الطویل

      شله زرد هم مثل کیسه که فرار کرد رفت ترکیه از هیبت و وقار پرسپولیس کبیر ترسیدن
      این یک واقعیته حالا کیسه جماعت و شله زرد جماعت هرچی هم ک بخوان انکار کنن ولی همه چیز مثل روز روشنه

    • بدون نام

      آقاي فتاحي دروغ تا چه حد ؟يک ذره خجالت خوبه

    • شبنم

      همه چی باید به نفع تیم حکومتی باشه، چند بار میخواین اینو ثابت کنین، حق همه تیم‌ها رو جلوی این تیم میخورین انتظار دارین همه چی گل و بلبل باشه؟! فقط راضی بودن هواداران 1 تیم کفایت میکنه؟! بقیه تیما و هوادارا شون هم بیخود میکنن واکنشی نشون بدن

    • ایرانیم

      واقعاً برای حال و روز این فوتبال باید خون گریست.

    • احمد

      سپاهان ترسو

    • بدون نام

      خبری لنگی وقتی همه ی کشور بسیج شدند لنگا قهرمان کنند پس کی باید حق تیمهای شهرستانی را بکنه مافیای لنگ

    • بدون نام

      کار چند نفر رو به سپاهان و اصفهان ربط نده
      در تهران هم بعد داربی اتوبوس آتش میزنن یا صندلی میشکنن ،یا دعوا میکنن،یا سر داور میشکنن باید تیتتر بزنید پرسپولیس وتهران نامهربان
      امان از قلم .....

    • بدون نام

      دروغ گفتن که مالیات نداره. فرمانده یگان ویژه اصفهان گفته امنیت هتل عالی بوده و هیچ مانعی از طرف هواداران سپاهان جهت حرکت اتوبوس ایجاد نشده است. عجب تیم هوچیگر و مافیایی هستن این شله زردا.

    • مصطفی

      همه زیر سر اون قلعه نویی مافیایی به بازیکنا خط میده وگرنه اصفهانیا جرات این کارو نداشتن

    • علی

      هر تیمی و هر شخصی که مقصره و یا پشت پرده داره فوتبال ایران را به سوی حاشیه سوق میده و نابود میکنه
      باید باهاش برخورد بشه
      کاری که امروز سپاهان کرد اگه بخواد تکرار بشه
      سنگ رو سنگ بند نمیشه
      حالا ببینیم مسول با عرضه ای هست آیا؟

    • بچه اهواز

      این حرکات که جدیدنیست این مکتب سپاهان است
      باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان ههههههههه
      متاسفم برای مکتب سپاهان

    • بدون نام

      واقعا برامون ذره ای اهمیت نداره خودتون خوش باشید با پولای میلیاردی که معلوم نیست از کجا میارید

    • رامین

      جالب اینه پرسپولیسی داره اعتراض میکنه به سی دقیقه تاخیر که به خاطرخودشون فینال جام حذفی با سه ساعت تاخیر شروع شد

    • رضا هروی

      تیم میزبان دیر میاد باید بازنده شناخته بشه... با این تماشاگرانی وحشی

    • بدون نام

      پرسپولیس همیشه مظالومه .... فداتون بشم الهی ک همیشه مظلومید اخه عشقای دل من...

    • بدون نام

      اینم ازموذی گری آقایونه که فکرمیکنن مردم مثل خودشون هالوهستن.بعدازرفتن تیم حریف وداورومسوولین اومدن توزمین که جکارکتن؟

    • زاهد

      قربون مهربونیه پرسپولیسیا برم من

    • بدون نام

      از تیم و سپاهان و طرفداراش بیشتر ازین هم نباید انتظاری داشت

    • بدون نام

      نمیدونم چرا همیشه وقتی میخان یه قانونی تصویب کنن همش طرفی که سود میبره پرسپولیسه ولی تیم مقابل تاوان سواستفاده از قانون میخوره
      خیلی میترسیدین لغو میکردین نه ساعت 11 شب بعد از فروش 40 هزار بلیط یاد کرونا بیفتید
      سالا قبل گرفتین الکی امتیازا رو اینم بدین پرسپولیس یه جامم بدین‌ همالا

    • مراد

      چ طور بازی با داماش ۴ ساعت صبر کردن

    • ارجمند

      خداوکیلی فقط قانون رااجراکنید

    • بدون نام

      تبم مافیا شروع به کثافت کاری کردن که یکجور بازی را برایشان در بباورند

      لمپن بازی کله مرغی پایان ندارد

      اگر 3-0 به سود پرسپوليس اعلام نشود باید در فوتبال را گل گرفت

    • بدون نام

      اینم از اصفهان نصف جهان واراذل اوباشهایی که فرهنگ اصفهان را میبرند زیر سوال..چرا اصفهانیها از فرهنگ غنیشان دفاع نمیکنند..جریان چیست؟ عجیبه!!!!

    • بدون نام

      از تیمی که مدیرعاملش اینقدر بی ........ نباید توقعی از تماشاگرانش داشته باشی

    • محسن

      چرا همیشه باید پخش تلویزیونی برای تیم استقلال و پرسپولیس باشه ؛ دلیلیش چون پرطرفدارزیاد دارن خب یک سال دو تا تیم دیگه انتخاب کنید مسابقاتشون پخش بشه
      بعدش ببینید طرفدار کدوم تیم ها بیشتره

    • بدون نام

      واقعا چقدر وحشین یه عده از طرفداران این تیم. حیف از مردم غیور مبارز اصفهان. که در جنگ چه رشادتها ازشون دیدیم. دارن پاسوز یه مشت وحشی مهاجر میشن !!!!!!!!!!!

    • tatimati

      هه هه سپاهان نامهربان
      اون موقع که سپاهانیا به بدترین شکل ممکن مورد حمله پرسپولیس افغانستان قرار میگیره چرا کسی صداش نمیاد

    • بدون نام

      ابن هم جدیدا مهمان نوازی اینهاست دیگه !!!! اگه تو بازیهای قبلی جلو وحشی گریاشون ایستاده بودن. حال اینجور شیر نمی شدن. البته معلومه کسانی که اینجور مهمان نوازی میکنن. چه قماشی هستن!!!!!!!!

    • بدون نام

      همینه. وقتی تو این اوصاف بازی برگزار میخواهند بکنند همین میشه. شانس آوردم بدتر نشد.تا درسی بشه برا فدراسیون که جون ورزشکار براش اهمیت داشته باشه

    • بدون نام

      سیرک فوتبال ایران خب جام رو با اسنپ بدین پیروزی

    • بدون نام

      خب همون اول جام رو بدین تیم پیروزی خودتون رو اذیت نکنید

    • بدون نام

      چه قشنگ قهرمان رو تعیین کردن

    • بدون نام

      بعد از وزیر پرسپولیسی حالا کرونا هم پرسپولیسی شده امان از بی عدالتی راستی متوجه شدین تمام این اتفاقات در تیمهایی که قلعه نوعی است انجام می شود دعوای تراکتور و پرسپولیس هم از زمان همین قلعه نوعی شروع شد

    • بدون نام

      فوتبال کثیف و مسخره ایران خب یه اسنپ بگیرید جام رو ببره برا پیروزی

    • دانیال معینی

      رسانه لنگی همینه.توجام حذفی چون مطمعن بودند که بازیومیبرندبعد ازپامال کردنه مطلق تیم حریف بعداز4ساعت بازی کردند امابه قول خودشون باسیاست.بازیه 3برصفرکردند.اینوبدونیدمردم اصفهان هیشه حقومیگرفتندالانم میگیرند.تیم حکومتی

    • پرویز

      همیشه قانون به نفع سپاهان بوده در مدت بیش از یک دهه فدراسیون فوتبال به نفع تیم های اصفهانی بویژه سپاهان بوده است متاسفانه عدم احترام به قانون در کشورمان باب شده از راس بگیر و بیاید پایین

    • کیوان م

      چط
      ور فینال جام حذفی به خاطر هجوم و بی نظمی هوادارای لنگی بازی با چند ساعت تاخیر برگزار شد ولی اینجا نیم ساعت بیشتر واینستادن .باید لنگ بازنده اعلام بشه به خاطر ترک زمین

    • بدون نام

      قانون در این موارد کاملا واضح و شسته و رفته است و جای ماست مالی نداره

    • بدون نام

      سپاهان ترسو

    • hameid

      مدیریت ضعیف دولت ایران

    • پرسپولیس

      من یک قرمزم ولی درود بر استقلال وشهر خودرو که جوانمردانه بازی کردند وبردند ولی همیشه این سپاهان یک فیلم دارد

    • ۴۴۴۴

      اگه ۳ بر صفر بشه به نفع لنگ باید استقلال اعتراض کنه حق استقلال داره خورده میشه
      از کجا معلوم اونا تبانی کرده باشن

    • علیسرخ

      بخداهمش بخاطر اینه اولامیدونن پشتشؤن پپپپپپپپررررره چون فدراسیون اصفهان نه فدراسیون فوتبال ایران چراپرسپولیس ک مهمان راحت اومدورزشگاه سپاهان توشهرشون مشکل داشتن پیداکنید پرتقال فروش را.البته من پیداکردم ساکت اسلامیان وسرآمدشون تاج

    • بدون نام

      لنگی ها به گرفتن جام بدون بازی عادت دارن!

    • بدون نام

      پرسپولیس بزدل نیم ساعت دوم که سپاهان اعلام کرد بازی میکنیم .ترسیدن و الفراااااااار

    • سیتی

      پرسپولیس به این مظلومیت ها عادت کرده

    • رضا

      سپاهان عزیز دردانه فدراسیون اصفهانی فوتبال ، آقای تاج و ساکت و وزارت علم و صنعت با تماشاگران کج فهم

    • اژدرسرخ آمد

      اولین بار استقلال فرار از رویارویی با پرسپولیس را باب کرد حالا هم شله زردکها ،امان از این اژدرهای سرخ پرسپولیس

    • بدون نام

      یه بارکی پرسپولیس را قهرمان اعلام کنید مردم را هم خسته وبیمارنکنید

    • منوچهر ف

      اگه فدراسیون نتیجه بازی رو 3برصفر به نفع پرسپولیس اعلام نکنه بنظرمن اگه مثلاً بگن بازی باید تکرار بشه این دفعه دیگه بچه های پرسپولیس نباید بازی کنن. آقای تابش واقعا واسه شما خیلی زشت و قبیح که جلوی دوربین اینجوری دروغ میگید

    • دارکوب

      چرا اینقدر بد اخلاقی مد شده ؟
      بابا آخه اینا فقط فوتبالیست هستن شوالیه و جنگجو نیستن که یک عده مثلا هوادار بهشون حمله میکنن یخورده آدم باشید اگر میتونید خطابم به همه وحشیها و تماشاگر نمای هوادار هر تیمی هست

    • بدون نام

      سپاهان بازی نکرده پرسپولیس مقصر؟!
      جالبه
      حتما مقصر کرونا هم پرسپولیسه

    • 13dey

      فقط و فقط سه بر صفر

    • بدون نام

      سپاهانی ها نیومدن بازی کنن تازه برا خودشون تبصره هم میذارن..هههه

    • پیرزاد

      بازی باید در زمان مناسب تری برگزار شود

    • بدون نام

      چیزی نشده اگر مرز ترکیه باز بود اینا هم فرار میکردن ترکیه

    • بدون نام

      تابش خودش حرفای ضدونقیض زد همون مصاحبه اول و فدراسیون اگه برخورد نکنه نامرد تر از شله زرد ومدیرعامل بقیه مفت خوران سپاهان هست

    • مصطفی

      واقعا که این سپاهانیها وقتی کم میارن اینقدر دبه میکنن. چقدر این تیم منفوره حتی برای اصفهانیها. من اصفهانیم شاهین شهر .عهعهعهع

    • بهزاد

      پس کجاست اون ۳۰میلیون هوادار؟تبریز میرید کتک میخورید اصفهان میرید کتک میخورید اهواز میرید کتک میخورید.جز افغانستان کجا طرفدار دارید؟

    • ع،ر

      هواداران.خودجوش.ولی.سازمان.یافته
      دوره.سیاه.بازیهاتمام.شده.

    • زارعی

      همه جای دنیا وقتی داور وارد زمین شدوتیم مقابل حاضرنشد نتیجه بازی سه صفراست چرابه قانون احترام نمی زاریم

    • ۰۰۰۹۹

      پیش بسوی یک جام کثیف

    • علی کریمی

      وقتی دوسال جلوی حرفای قلعه نویی که همش دم از مهندسی لیگ میزنه هیچکی وانمیسه معلومه سپاهان جری تر میشه و هر کاری دوس داره میکنه

    • رها

      انقد بااینجور رفتارا برخورد نکردن تا اینا گستاخ شدن.سپاهانیا مثل تراکتوریا بار اولشون نیس این رفتارارو با پرسپولیس نشون میدن.الان بهونشون چی بود؟الانم تماشاگر پرسپولیس تحریکشون کرد؟یا بازیکنا؟غیراینه که مجوز بی قانونی و بی انضباطی رو کمیته بی انضباط به این داده با مماشاتی که همیشه باهاشون داشته.تاسف اوره.پرسپولیس مظلوم

    • بدون نام

      باید بی قانونی از سوی هر که باشد قاطعانه برخورد کرد

    • بدون نام

      تیم شله زرد اصفهان هم نشون داد بدون هوچی خودش تو استادیوم قادر به ادامه حیات نیست ،

    • ایران بزرگ

      سپاهان با یه باخت 3بر0به السد و مصدومیت گولسیانی وپورغاز و نبود کیروش و شاید مصدوم دیگری باید بازی میکرد،دید احتمال بردش بسیار کمه، مساویم که با باخت فرقی نداشت براشون و فقط بردن بازی اونم شاید بدردشون میخورد،چون با برد هم 2امتیاز پایین پرسپولیس بود،واسه همین هوادارو وسط انداخت و سعی به حاشیه بردن داشت که بازی انجام نشه، موفقم شد،اگه دلیلش اینا نیست پس...،من یه جفت گوش مخملی دارم، جمعم نمیبندم و نمیگم ما که نگن نظر خودتو به دیگران نسبت نده،از روز روشن، روشن تره این قضیه،

    • بدون نام

      همبشه شعبون حالا رمضون

    • بدون نام

      بخاطر نبوداستنلی قندلی تو سوراخ موش قایم شد درود برشرف نفت مسجد سلیمان اومد توازادی پرسپولیسو شکست داد چون شرف داشت درود به شاهین بوشهر که سنگین باخت به تیما اما ذلتو خواری نکشید مثل سپاهان

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال دوقهرمانی آسیا⭐⭐

      امتیازهای بدون بازی چیزجدیدی نیست. سنگ و چوب زدن اتوبوس این تیم منفور و حکومتی و وزارتی بخاطر فسادهاشون و ساپورت شدنش هم چیز جدیدی نیست. لنگ تواین هفته ها تیمش داغونه وزیر و تیمش خاستن هواداران سپاهان رو محروم کنن ک لنگ تحت فشار نباشه تو ورزشگاه

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال دوقهرمانی آسیا⭐⭐

      امتیازهای بدون بازی چیزجدیدی نیست. سنگ و چوب زدن اتوبوس این تیم منفور و حکومتی و وزارتی بخاطر فسادهاشون و ساپورت شدنش هم چیز جدیدی نیست. لنگ تواین هفته ها تیمش داغونه وزیر و تیمش خاستن هواداران سپاهان رو محروم کنن ک لنگ تحت فشار نباشه تو ورزشگاه

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال دوقهرمانی آسیا⭐⭐

      امتیازهای بدون بازی چیزجدیدی نیست. سنگ و چوب زدن اتوبوس این تیم منفور و حکومتی و وزارتی بخاطر فسادهاشون و ساپورت شدنش هم چیز جدیدی نیست. لنگ تواین هفته ها تیمش داغونه وزیر و تیمش خاستن هواداران سپاهان رو محروم کنن ک لنگ تحت فشار نباشه تو ورزشگاه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به جای این کارا میومدید تو زمین حرفتون و میزدید مثل یه مرد
        نه اینکه با سناریو شبیه فیلم های هندی بری جلو بعد ببینی همه فهمیدین که ....

    • بدون نام

      لعنت به رسانه های جانبدار تیمهای حکومتی مرکز
      ایا برای اون بازیهایی هم که سپاهانی ها یا تراکتوریها یا سایرتیمها که با انواع توهین و وحشیگری هواداران پرسپولیس مواجه شدن هم اینجور تیترها زده بودید؟ اون موقع لال شده بودید لعنت به تیمهای حکومتی که به مرور درحال منفور شدن درسایر استانها هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده های خدا
        وحشی گری فقط از طرفداران شما هست هروقت اومدید تهران همین بساط بود این همه بازی برگزار میشه مخصوصا دربی کی این داستانها بوده

    • بدون نام

      لعنت به رسانه های جانبدار تیمهای حکومتی مرکز
      ایا برای اون بازیهایی هم که سپاهانی ها یا تراکتوریها یا سایرتیمها که با انواع توهین و وحشیگری هواداران پرسپولیس مواجه شدن هم اینجور تیترها زده بودید؟ اون موقع لال شده بودید لعنت به تیمهای حکومتی که به مرور درحال منفور شدن درسایر استانها هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطور وحشی گری فقط برای بازی با سپاهان و تراکتوره
        بازی حساس دربی هیچ اتفاقی نمیوفته

    • بدون نام

      لعنت به تیم لجن وزارت ورزش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به مافیا و اون رئیس دروغ گوتون
        صبح مثل اب خوردن داشت دروغ میگفت و خجالت هم نمیکشید

    • قویترین سلطان

      دم سپاهان گرم که زدن پرسپولیس رو داغون کردند زنده باد سپاهان و استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج