جاباما
۹۶۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حرکت زننده شاهینی ها و کمیته انضباطی

حسن زاده می‌گوید اگر برای کمیته انضباطی قطعی شود که دو بازیکن شاهین بوشهر دست به آن کار زننده(ادرار کردن در کنار زمین) زده‌اند طبق آیین‌نامه با آنها برخورد خواهد شد.

رییس کمیته انضباطی درباره رفتار زننده دو بازیکن شاهین بوشهر در بازی این تیم مقابل شهرداری تبریز که شب گذشته انجام شد، می گوید:« گزارش‌های غیر مستندی در این باره به ما رسیده، اما از آنجا که قطعیت این موضوع برای ما معلوم نشده فعلا نمی‌توانیم حکمی صادر کنیم. باید صبر کنیم و ببینیم این موضوع چگونه گزارش می‌شود و پس از رویت گزارش مطابق با مواد آیین‌نامه آن را بررسی خواهیم کرد و احتمالا برای بازیکنان خاطی تنبیه هم در نظر می‌گیریم.»

حسن‌زاده با تقبیح انجام چنین کاری در زمین فوتبال گفت:« البته همان طور که گفتم هنوز برای ما قطعی نیست که این دو بازیکن این کار را انجام داده‌اند، اما در کل این عمل کاملا ضد اخلاقی است.

وقتی که یک بازیکن خارجی این کار را انجام داد، ما این طور خودمان را توجیه کردیم که آن بازیکن فرهنگ ما را نمی‌داند، اما الان وقتی می‌شنویم که دو بازیکن ایرانی که حتی یکی از آن‌ها سابقه دعوت شدن به تیم ملی را دارد، دست به چنین کاری زدند، باعث تاسف است. هر چند که ما دوست نداریم این موضوع واقعیت داشته باشد. باید صبر کنیم و تا زمان رسیدن گزارش نمی‌توانیم به طور قطعی درباره این موضوع صحبت کنیم.»

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حرکت زننده شاهینی ها و کمیته انضباطی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج