جاباما
۹۶۴۱۲۸
۷۰ نظر
۵۰۰۶
۷۰ نظر
۵۰۰۶
پ

پیروانی به قلعه‌نویی: ادب و اخلاق داشته باش

افشین پیروانی در روز پر سر و صدا و پرحاشیه فوتبال ایران بار دیگر روی خط برنامه شب‌های فوتبالی آمد و این بار پاسخ تندی به اظهارات قلعه نویی داد.

ورزش سه: امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان در برنامه شب های فوتبالی حضور یافت و درباره موضوعات مختلف درخصوص این بازی، اظهار نظر کرد. او در مورد اتفاقاتی که در هتل رخ داد صحبت کرد و همچنین به اظهار نظرهای مسئولان سازمان لیگ و پرسپولیس نیز واکنش نشان داد.

* 90 دقیقه با هواداران مذاکره کردیم

قلعه نویی در ابتدای صحبت هایش گفت: من خدا را گواه میگیرم در کل زندگیم به جز حقیقت و عدالت حرفی نزدم و هر حرفی زدم خدا را در نظر گرفتم. من توقع داشتم بخش دیگری از مصاحبه ام را پخش کنید که از هواداران خواستم از فوتبال لذت ببرند و حتی اگر به من هم توهین کردند، از سپاهانی ها خواستم که توهین نکنند چون اگر اتفاقی بیفتد یک عمر شرمنده می‌شویم.

پیروانی به قلعه‌نویی: ادب و اخلاق داشته باش

وی افزود: از آقای خسروی ممنونم که قانون را به دوستان یادآوری کردند. ما وظیفه داریم به قانون احترام بگذاریم و تمکین کنیم، یک بحث هم این است که میزان رای مردم است و هرچند که الان رای مردم برای دوستان اهمیت ندارد. اما ما از دیروز برنامه اردویی را برگزار کردیم و آمادگی بازی را هم داشتیم و ما همه کارهایی که باید برای یک بازی می‌کردیم را انجام دادیم. آقای سهیل مهدی گفتند در اتوبوس لخت شوید، الان دو ساعت قبل بازی تدارکات لباس ها را به رختکن می‌برد و آماده می‌کند. می‌خواهم درباره تاریخ ها صحبت کنم؛ یک زمانی برای بازی استقلال - فولاد تاریخ گذاشتند، فولاد گفت آقا ما بازی نمی‌کنیم، الان بازی به 28 اسفند افتاده. یعنی باشگاه فولاد از حق خودش استفاده کرده و گفته در این تاریخ به صلاح منافع باشگاه نیست بازی کنم، چطور می‌شود بازی پارسال ما با ذوب آهن را از ما می‌گیرند و 6 فروردین می‌دهند. سوال دیگر این است: چطور بازی جام حذفی 4 ساعت تاخیر دارد و چرا قانون حاکم نیست؟

قلعه نویی همچنین گفت: ما یک ساعت و نیم تلاش کردم و بنده رفتم از هواداران خواهش کردم، بعد از من آقای کیانی رفت، فیلم هایش وجود دارد. هواداران می‌گفتند اصلا نروید چون در حقشان اجحاف شده است.

* فیلم هایی داریم که نمی‌توانید پخش کنید!

او در ادامه صحبت هایش با اشاره به صحبت های یگان ویژه گفت: فیلم هایی که داریم، اگر دوستان اجازه دادند ما نشان می‌دهیم که ببینند آنجا چه وضعیتی بوده. ما فیلم ها را ارسال می‌کنیم شما اگر توانستید نشان دهید. ما از دیروز در اردو بودیم، اتوبوس ما 13:30 آمد. من و آقای کیانی خواهش کردیم، تماشاچی متفرق نشده، یک سری اتفاقات افتاد که اینجا جای صحبت درباره اش نیست.

امیر قلعه نویی در خصوص اتفاقات رخ داده گفت: برای تیم ما آن مشکلات پیش آمد و آقای استاندار و وزیر و... ورود کردند و گفتند به خاطر منافع ملی بازی را انجام بدهید. تماشاچی از هتل نمی‌رفت و یک اتفاقاتی افتاد که یک تونل هایی را باز کردند و ما سریع رد شدیم. ما 16:25 وارد استادیوم شدیم، در آن تایم که وارد بشوی و به رختکن بروی 10 دقیقه طول می‌کشد. ما بلافاصله در راهرو شروع به گرم کردن کردیم و آقای کیانی تیم را برای ورود آماده می‌کرد. تقریبا نزدیک به ساعت 5 ما گفتیم آماده بازی هستیم. این بازی هر نتیجه که داشته باشد، به جان هوتنم (پسر امیر قلعه نویی) این موضوع درست است.

وی افزود: یک بخشش در دست ما نبود. ما 11 شب فهمیدیم بازی بدون تماشاگر است اما من از دیروز به دنبال این بودم که بازی آرام برگزار شود. گفتم به من توهین کنید ولی بهم سنگ نزنید. ولی این چیزها که گفتم واقعیت بود و ما حدود ساعت 5 آماده بودیم. اما داوران نیامدند و دیدیم که دوستان گرمکن پوشیدند و رفتند و ما هم تمرینمان را کردیم.

* پای منافع ملی بود و گفتیم بازی می‌کنیم

قلعه نویی پس از پخش تصاویر از ورزشگاه گفت: ما گفتیم که هر وقت پرسپولیسی ها آماده شدند، ما می‌آییم که برویم داخل زمین. دوستان می‌گویند چرا کند آمدید؟ چون شرایط عادی نبود. به ما گفتند برای منافع ملی است و میزبانی را می‌گیرند و ما هم گفتیم تحت هر شرایطی شده برویم داخل زمین و نتیجه هر چه می‌خواهد بشود.

او در ادامه گفت: مربی ها با اتوبوس می‌آیند و وقتی ما آمدیم وقت چیدن ابزار تمرینی در زمین نبود. ما ساعت 5 آماده بودیم و ذکرمان را هم گفتیم و فیلم های دیگر هم هستند که بدانید شرایط خارج شدن ما چطور است. آن زمان با یک بندی تماشاگران مسیر را بسته بودند اما ما وقتی فهمیدیم منافع ملی است رفتیم داخل زمین و آماده بودیم و ذکرمان را هم گفته بودیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که نظر او چیست، عنوان کرد: من که نمی توانم قضاوت کنم. کار من در مستطیل سبز است اما بحث این است که شهرستانی ها مظلوم‌اند. سوال من این است: چرا پارسال بازی ما با ذوب آهن در تاریخ مقرر انجام نشد؟ چرا باید سه تیم دیگر نیمه نهایی مشخص شود اما تاریخ بازی ما با استقلال مشخص نشود؟ استقلال یک بازی عقب افتاده داشت و قرار است 28 اسفند با فواد بازی کند، چه اشکالی داشت ما هم با پرسپولیس همین تایم بازی کنیم؟ من یک سوال دارم: اگر ما بازی می کردیم یک بازی بیشتر نسبت به استقلال داشتیم که عدالت نیست. بازی ها باید یک تاریخ باشد.

* بعضی ها به ذکر عادت دارند و بعضی به شب زنده داری!

قلعه نویی همچنین خطاب به افشین پیروانی و صحبت او درباره استفاده از جملات مذهبی در مصاحبه قبلی اش گفت: این اعتقاد ماست و بعضی ها به ذکر گفتن اعتقاد دارند و بعضی ها به شب زنده داری.

او همچنین در بحش دیگری از صحبت هایش گذشته را به یاد او آورد و گفت: در زمان سرمربیگری اش در تیم ملی او را با توصیه مصطفوی به عنوان دستیار (همکار) به تیم ملی آورده است.

پیروانی به قلعه‌نویی: ادب و اخلاق داشته باش

جدال لفظی در برنامه شب های فوتبالی

افشین پیروانی ، سرپرست پرسپولیس در واکنش به صحبت‌ها و کنایه‌های امیر قلعه نویی و در شرایطی که پرواز این تیم با تاخیر از اصفهان مواجه شده بود، پاسخ تندی داد.

پیروانی به قلعه‌نویی: ادب و اخلاق داشته باش

پیروانی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به موضوع عدم حضور سپاهانی‌ها در زمین گفت: من صحبتم این است که باید به قانون احترام گذاشت و آن را اجرا کرد. تماشاگر تیم میزبان اگر مزاحمتی بوده از طرف آنها بود. یک نفر من از تدارکات و دیگر اعضای تیم سپاهان در زمان حضورمان در اتوبوس مشاهده نکردیم. حتی آقای گل محمدی هم گفتند اگر یک نفر از تیم سپاهان بیاید برای گرم کردن ما احترام می‌گذاریم اما دوستان شاهد هستند که حتی یک نفر هم از رختکن نیامد. من سوالم این است که کدام بازی تیم محترم سپاهان در راهرو گرم کرده است. قانون باید اجرا شود وپیش داوری نمی کنیم اما دوستانی که انجا هستند می دانند که قانون چیست. دوستان می‌دانند که سپاهان قصد بازی نداشته. اعلام کرد بازی نمی کنیم. تیم حریف حالا یک سری بازیکن مصدوم داشته و به ما ربط ندارد. ما به موقع گرم کردیم. ما به فکر بازی بعدی هستیم و هواداران مطمئن باشند انشاالله هم قهرمانی دیگری کسب خواهیم کرد.

او در واکنش به صحبت‌های قلعه نویی که مدعی شده بود تیمش اعتقاد به دعای قبل از بازی برخلاف دیگر تیم‌ها که به دنبال شب زنده داری هستند گفت:دو تا موضوع جداست. موضوع اول اینجاست که تیم حریف نیامد. مشکل داشت مشکل به وجود آوردند یا هر چیزی که آمدند در استادیوم ولی نیامدند گرم کنند و حالا از کجا دستور گرفتند! این ها مسائلی است که همه دوستان توضیح داد. حالا که دوست ما که آمد روی خط (امیر قلعه نویی) که فرار رو به جلو بود. ما هم اعتقاد داریم و بچه مسلمان هستیم. ما با ذکر می آییم و همه ما را می ‌شناسند. درباره این چیزها نگویید که همه از تیم ما خبر دارند و بچه‌های ما هم قبل از هر بازی با پیراهن نوشته‌ها و پیراهن‌های منقش به نام شهدا آن را نشان داده اند. لطف کنند فرار رو به جلو نکنند. اینقدر می گویند تیم مهندسی شده قهرمان می شود که ما به خاطر این است که در تیم تا دلتان بخواهد ما دکتر و مهندس داریم.

پیروانی که صحبت‌های قلعه نویی درباره شب زنده داری و ... را بعد از اتفاقات و حواشی دبی یک کنایه علیه باشگاهش می‌دانست پاسخ تندی به این ماجرا داد و گفت: لطف کنید فرار رو به جلو نکنید. در حضور این همه بیننده من فکر می کنم ادب و اخلاق را باید رعایت کنید اما فکر می کنم عدم سواد که سواد این نیست که دانشگاه رفته باشید. سواد یعنی طرز پوشیدن، طرز حرف زدن و برخورد کردن است اما متاسفانه امشب صحنه هایی دیدم که بی سوادی موج می‌زد!

پیروانی به قلعه‌نویی: ادب و اخلاق داشته باش

جلال مرادی، ناظر کرمانشاهی دیدار سپاهان و پرسپولیس حرف‌های خود را خیلی صریح و در مخالفت با آنچه که سپاهانی‌ها در نقش جهان انجام دادند، شروع کرد. او در گفتگو با علی خسروی در برنامه شب‌های فوتبالی با عذرخواهی از اصحاب رسانه بابت عدم پاسخگویی تا به این لحظه، گفت: اگر سپاهان با یک تیم آسیایی داشت آیا ای اف سی قبول می کرد که آنها با تاخیر در زمین حاضر شوند؟

مرادی درباره ازدحام امروز مقابل هتل سپاهان گفت: ما ساعت 2 بعد از ظهر اطلاع پیدا کردیم از وضعیت سپاهان و فرمانده نیروی انتظامی را بلافاصله به محل فرستادیم و آنها ثانیه به ثانیه رصد کردند. در تماسی که این عزیزان داشتند گفتند شرایط آماده ست اما تیم بیرون نمی آید. ما حتی با یگان ویژه هماهنگ کردیم که با چند موتورسوار مسیر را پاکسازی کنند که مشکلی در مسیر برای حضور آنها در استادیوم شکل نگیرد.

وی با اشاره به زمان حضور اتوبوس سپاهان در ورزشگاه نقش جهان گفت: اینها ساعت 4:20 ورود کردند (البته تصاویر برنامه فوتبال برتر نشان می‌داد که زمان حضور اتوبوس سپاهان در پیست تارتان ورزشگاه 16:34 است). من به آقایان فتاحی و قلیچ خانی گفتم نروید داخل رختکن تا بازیکنان تیم حریف متوجه اینکه شما آماده بازی می‌شوید، شوند اما آنها گوش نکردند و رفتند توی رختکن و تا ساعت 5 عصر آثاری از هیچ بازیکن سپاهان در زمین مسابقه نبود. (به شهادت همه خبرنگارها و پرسنل نیروی انتظامی و داوران) من حتی به داوران گفتم تا 5:25 لباس عوض نکنید اما هیچ کدام از بازیکنان سپاهان وارد زمین نشدند.

جلال مرادی در ادامه توضیحات صریح خود با اشاره به عدم حضور تیم میزبان در ادامه گفت: من یک سوال دارم، آیا تیمی که می خواهد مسابقه کند در رختکن گرم می کند؟ مگر نباید لیست را به ما بدهند؟ بنده دو سه مرتبه خواهش کردم اما نیامدند. جالب است این را بگویم که عوامل تیم در همان ساعت بازی رفته بودند استانداری که بازی را لغو کنند!

مرادی حرف‌هایش را اینطور تمام کرد: مگر می شود تیم میزبان یکساعت دیرتر بیاید؟ اگر در باشگاه های آسیا بازی کنند ناظر ای اف سی قبول می کند؟

پیروانی به قلعه‌نویی: ادب و اخلاق داشته باش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ادب و اخلاق رو همه باید از آقای پیروانی یاد بگیرند.. مثلا زد و بند و بالاکشیدن و......
      آقای پیروانی هنوز پرونده ت توی دادگاهه... سرتو نکن تو برف

      پاسخ ها

      • ن

        ادب قلعه نوئی تو رختکن تیم های مختلف رو سرچ کن.
        ساکت و تاج اینا رو هار کردن

      • بدون نام

        همه دیگه شما رو میشناسن گروهبان قندلی قسمدروغ می خواد بخوره میگه به جان هوتنم

    • محسن خالق

      ای جونم افشین خان خوب جواب عمروعاص فوتبال ایران رو دادی امیر مافیا

    • امیر

      هر دروغ گویی برای اثبات راست گفتن اش متوسل بر قسم میشود آقای مافیا هم یکی از اونا

    • پورسنایی ضد لنگی کیسه کش

      اقا دزده سلام حالت چطوره سلام .. کی به کی میگه ادب داشته باش ...مردک تو به باشگاه خودتان هم رحم نکردی و لقب اختلاس گر گرفتی ...امیر خان کجا تو کجا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم بگو اخه تو هم ادمی که با امیر خان هم کلام بشی

      • بی نام

        عااااااللللییییی بووود :))))))))

    • بدون نام

      افشین تو چطور جرات کردی ب رییس مافیا اینجور تو دهنی بزنی ؟

    • عشقپولیس قهرمان

      افشین خان باتعصب بااین گروهبان قندلی مافیا دهن به دهن نشو در حد شما نیست

    • عشقپولیس قهرمان

      گروهبان قندلی مافیای کثیف اگه مرد بودی سر ساعت آماده بازی مقابل صدرپولیس میشد.
      تو شهامت نتیجه داخل مستطیل سبزو نداری..
      ففط با داوری وقول قرار بابازیکنای حریف جلو میری
      ..........

    • عشقپولیس قهرمان

      بازی نباید سه بر صفر بلکه باید شش بر صفر
      بشه..
      تا مافیای اصفهان دست از این هوچیگری برداره..

    • کفایت

      نمیدونم چرا هر کی سرپرست پرسپولیس میشه ، جوگیر میشه . فکر میکنه رئیس فیفا شده . بخودش نمی قبولونه که سرپرستی تیم فقط یه منصب درپیت و من درآوردیه واسه ساکت کردن بعضیها که ساکت نمیشن .

    • تاج 2 ستاره

      تو خوبی دزد معلوم نیست چی شد یه دفعه سر و کلت پیدا شد تو لنگ کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه تنان بد جور میسوزین سپاهان تو خونه خودش ترسید بازی کنه دنبال بهانه بودن عوض بازی کردن رفته بودن بازی رو به تاخیر بندازن بعدش مافیا با مظلوم نمایی میاد چرند میگه حنات رنگش تموم شده مافیا

    • مجتبی غالبی نژاد

      احسنت بر گل روی افشین خان پیروانی،مرد اخلاق،مدیرداخلی توانمد،باهوش و دوست داشتنی و حق گو...انصافا خوب قلعه نویی را ادب کرد.

      پاسخ ها

      • sarvar

        همه رو گفتی چندتااز لقب هاشو یادت رفت مثل افشین دزده افشین اختلاسگر افشین باجگیر و....

      • بدون نام

        پلشت تهمت زدن کاری نداره
        دادگاه ایشونو تبرعه کرده

    • محمد

      آقای قلعه نویی، همون جمله اول مصاحبه ات که گفتی در تمام عمرت دروغ نگفتی و خیانت نکردی رو که خوندم، فهمیدیم که آخرش به کجا میرسه.

      کاش ویروس کرونا طوری بود که دروغگوها رو میخورد، اون وقت معلوم میشد که بعضی آدم ها حتی یک سلول راستگویی هم در وجودشان نیست

    • بدون نام

      هر بیند ه ای که حرف های این آقا( قلعه نویی) را می شنید که اینقدر بی سر وته و دور از واقعیت است حالش بهم میخورد چه جوری یک نفر تا این اندازه باید وقیح باشد و خودش را پشت مسائلی پنهان کند که عوام فریبانه است وبه دور از واقعیت اگر عدالتی هست که باید بر اساس گزارش داوران و ناظر بازی و اتفاقات افتاده رای صادر شود که این شیوه ای که تیم سپاهان پیش گرفته بدعتی نشود برای تیمهای دیگر آقای قلعه نویی گر نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها . مافیا یعنی چه

    • بدون نام

      واقعا قلعه نویی آدم سفسته گری هست..
      فقط دنبال توجیه مقلطه کاری ست
      ان‌شاالله بازی 3 بر 0 به نفع پرسپولیس بشه تا بفهمید کلک زدن یعنی چی؟

    • بدون نام

      گل بگیرید درب این فوتبال کثیف را که جز استرس و بدآموزی برای بچه ها و حتی خودمان چیزی عایدمان نمی شود. واقعاً این وزیر ورزش باید جوابگوی این فوتبال کثیف باشد.

    • بدون نام

      امیر مافیا معروفه .....

    • بدون نام

      لنگی داره از ادب حرف میزنه

    • بدون نام

      اگه قانون میخواست اجرا بشه ۵سال محرومیت تو چی شد

    • بدون نام

      امسال هم با جام اسنپی قهرمانین افشین جون
      زیاد ب خودت فشار نیار

    • بدون نام

      این مافیا یه آدم پست بی اصالت هست وقتی نمیتونه تو زمین حریف ما بشه مجبور تو رسانه ها شلوغ بازی دربیاره

    • Ali,s

      درودبرافشین خان پیروانی

    • بدون نام

      یا اینکه مث تو اختلاس کنه

    • بدون نام

      تازه محرومییتت تمام شده
      زبون باز کردی

    • بدون نام

      مگر بی ادب تر از پیروانی هم وجود دارد ؟ از فرط بی ادبی دهانش کج شده .

    • بدون نام

      قلعه نوعی از همون اولش ادب نداشت فقط ظاهر فریبی و عوام فریبی رو خوب بلده

    • بدون نام

      حیف افشین باتعصب بااین مافیادهان به دهان بشه اون فقط تظاهرگره وهمه میدونن قهرمانیهاش بارمل واسطرلاب ولابی گری بوده

    • بدون نام

      آقای پیروانی شما اول تکلیف اون کارتای هدیه رو مشخص کن بعد بیا درباره دیگران نظر بده

    • بدون نام

      پیروانی هم آدم شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بود و خواهد بود
        متاسفانه سناریو که نوشتید خیلی هندی بود
        ضمنا اگر افشین خان تبرعه نمیشد الان اینجا نبود

    • بدون نام

      قله نوعی همین مزاحمت هوادارن که میگید هم نقشه خودتونه شاید مردم کرونا زده چین شما رو نشناسند ولی مردم زجر کشیده ایران شما و ترفندهای شما رو خوب میشناسند

    • غلامی

      آقای قلعه نوعی،مردم راچی فرض کردی؟؟؟؟؟شما میدانستید که چندتا بازیکن مثلا اصلی خودتان را دراختیار نداری ودراین بازی هیچ شانسی ندارید دست به دامن هوادارهای خودتان شدیدکه با یک برنامه از قبل طراحی شده این خیمه شب بازی را درجلوی هتل راه ببندازندکه هوا دار راضی ما بازی کنیم!!!!!؟؟؟؟ازقدیم گفته اند آدم دروغگو فراموشکار ،است....مگر شما به دورغ امشب در برنامه تلویزیونی نگفتی میزان رای ملت است!!!!!!که نمی دانم این حرف چه ربطی به بازی شما دارد؟؟؟؟!!!ولی اگرهمین هزارنفر بقول شدند همه ملت مگر آنها شعار نمی دادندکه حق ندارید بازی کنید،پس چرا آمدید به استادیوم؟؟؟؟!!!!مگر نگفتید مردم نگذاشتند ازهتل خارج بشویم؟پس شما چطور تا استانداری رفتی وبرگشتی؟دوم اینکه فرمانده یگاندحفاظتی گفت خود تیم سپاهان با تاخیر ازهتل خارج شدند!!؟؟؟؟؟آقای قلعه نوعی شما وقتی دست خالی از استانداری برگشتی ودیدی همه تیر هایت به سنگ خورده،فرار به جلو را انجام دادی!!!!تا کی میخواهی پشت ائمه اطهار ،وشعارهای پوسیده پنهان شوید......ودرآخر سابقه مذهبی هم شما وهم خانواده آقای پیروانی برای مردم مشخص است......
      مرد باش

    • بدون نام

      دزد کثیف بیت المال از قانون حرف میزنه اگه قانون بود که توبخاطر دزدی توزندان باشی وتیم لنگت بخاطر هدایتی دسته دو باشه

    • بدون نام

      سر گروهبان قندلی مافیا

    • کامران

      اخلاق داشته باش ولی دزد نباشه که پرونده اش با پارتی بازی ماستمالی بشه ومحرومیت پنج ساله با پارتی لغو بشه وبعد هم سرپرست تیم حکومتی بشی!

    • mehdi

      اقای پیروانی من از دید کسی که بی طرف هستم‌و هوادار فولاد خوزستان هستم‌فقط این رو میگم که اینکه قلعه نویی داره حرف راست رو میگه و شما از خداتون بود که پرسپولیس دیرتر به ورزشگاه بیاد و شما فرار رو به جلو کردین اگر از تیم خودتان مطمعن بودید میموندید وبازی میکردین و امتیاز مورد نظره خودتون رو کسب میکردین شما از خداتون بود که سپاهان نیاد
      و به حرف اقای قلعه نویی شما دنبال شب زنده داری هستین و بس و شما هر تیم که رفتین یه پرونده اختلاس کردین و پرونده بزرگ داری و محرومیتت در تیم ملی و پرسپولیس که انداختنت بیرون و با عوض کردن مدیرت جدید به فوتبال برگشتی رو یادت نره برو بچه هستی که با اقای قلعه نویی با تجربه کل بندازی

    • بدون نام

      این پیروانی سکه فروش هم ادم شده چطور قانون فقط برای شما اجرا میشه برای همینم تو اسیا ابروریزی میکنین چون دیگه نه وزیری هست نه رئیس داورانی که از تیمتون حمایت کنه

    • نبی

      اقای‌ پیروانی‌ قهرمانی‌ شما‌ تضمین شده‌ خیالت‌ راحت‌ حتی‌ اکه‌ بازی‌ نکنید‌ همون‌ قانونی‌ که‌ ازش‌ دم‌ میزنی‌ همیشه به‌ نفع‌ شما‌ بوده چرا‌.....چرا‌ بازی‌ با‌ داماش برگذار شد‌ با‌ اون‌ وضعیت....قانون‌ برای‌ شما‌ نوشته‌ شده‌

    • بدون نام

      قلعه نویی رو همه میشناسن
      دروغگو و .....

    • بدون نام

      برانکو با طاهرخانی واسدی رفت فینال اسیا مردونه جنگید قندلی چون استنلیو نداشت توهتل قایم شد خخخخخ

    • علی اکبری

      آقای با ادب قضیه سکه های مفقود شده چی شد پنج سال محرومیت را باچند تا سکه خریدی

    • اهورا

      خدایا افشین خان دزد گردنه اختلاسگر داره
      از اخلاق و انسانیت حرف میزنه ما که نفهمیدیم این چه موجودی است تو را نمیدانم

    • لنگ حقیر

      کی‌‌داره حرف از ادب میزنه....افشین سوتی پولای تیم ملی چی شد...؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اونوقت قلعه نپیی میگه چرا تو استادیومها بهظ توهین میکنن ! خوب یه نگاه به حرف زدنت بنداز میفهمی چرا مردم بالا و پایینتو آباد میکنن و قلعه رو میکوبن و از نو میسازن

    • بدون نام

      واقعا این پیروانی کیه ک ب قلعه نویی اینطوری میگع؟جوجه فوکولی از کی تاحالا آدم شدی بخوای ب پرافتخار ترین سرمربی تاریخ لیگ ادب و اخلاق یاد بدی؟تو اگ اخلاق و ادب داشتی ک ب دلیل دلالی نمیخواستن اخراجت کنن که.مزتیکه ی تازه ب دوران رسیده

    • بدون نام

      کلا قلعه نویی استاد فرافکنی هست

      به قول خودش 4:20اومدن استادیوم یعنی یه لباس عوض کردن چهل دقیقه زمان می بره که تا ساعت پنج طول کشیده؟ گرچه تا پنج و نیم شیش هم نیومدن از رخت کن بیرون

    • نه به تیم حکومتی

      به نفع تصمیم گیرانه ک پرسپولیس قهرمان بشه تا جمعیت بیشتری یه مدت الکی خوش باشن برای همین همه باید قربونی بشن تا لنگ قهرمان بشه.
      اگه پرسپولیس میزبان بودم بازی را بی تماشاچی برگزار میکردید؟همه بازیا لغو فقط برا تیمای رقیب پرسپولیس بازی بدون تماشاچی باید باشه. اگه به خاطر فشار بازی تیمای اسیایی بود خب یه هفته دیر تر کل لیگ را تموم کنید اسمون مگه به زمین میاد؟
      شما سوختید که ما زیر بار حرف مفت و زور نرفتیم دیگه حال خودتون را نمیفهمید دیوونه شدید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ابله تو مشهد و تهران هم بدون تماشاگر برگذار شد
        این هفته هم قراره بدون تماشاگر باشه همه بازی ها
        چرا اینقدر بی اخلاقو کثیف هستید

    • jalil. salari

      بله آقای رشوه شما قهرمانید مثل سهسال قبل همه میدانندخخخخخخ

    • اصفهانی

      پرسپولیسیا اصفان که میاین زرنگیاتون را بذار خونه و بیایین.
      بشینید تا بذاریم فدراسیون و وزارت ورزش بازی بی تماشاچی برگزار کنه.

    • بدون نام

      بمیر بابا بیت المال خورای حکومتی

    • بدون نام

      بمیر بابا بیت المال خورای حکومتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون کارخونه و اون کارگرا مال بخش خصوصی هستند دیگه !!!!!!!!

    • بدون نام

      خفه شو امیر مافیا تابششون م گفت هدف ما انداختن بازی یه روز دیگه بود وقتی تیم سوار ماشین شد نفرات شما اومدن توزمین ! اونا که جلو ماشین خوابیده ازطرف امیر مافیا بودن و مهدی کیانی لات مدیر رسانه یی شله مثل اوباش دستاش توجیبش بود و به خبرنگار میگفت چیزی نشده تو سالن دارن میکشن! انگاری داشتن شیره میکشیدن کشش زیاد بود !

    • بی نام

      سلام آقا دزده
      تو انگشت کوچک مافیا هم نمی شی آقای ادب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سپاهان مظهر تقلب و مافیاست .
        یادتون نرفته که چه جوری بلندگوها و آنتن ورزشگاه بازی تراکتور را قطع کردن . گزارشگر را خریدن .
        تراکتور را فریب دادن .
        قهرمااااااان شدن ....

    • بدون نام

      آقای پیروانی! چطوره که بازیکنان شما با آرم و سخنان شهدا روی پیراهن وارد زمین میشن ولی در بازی دوبی دختران مجرد همراهشون میبرن؟؟ لطفا از شهدا سوء استفاده نکنید. چون اینکاری که در ظاهر میکنید با رفتاری که پشت پرده دارید تفاوت از زمین تا آسمان است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی ببین سوزش چقدره که از هر حرف و کار کثیفی دارید استفاده میکنید
        چطور میخوایید جواب پس بدید

    • بدون نام

      من کاری بہ حرفھای قلعہ نویی وپیروانی ندارم اما یک کلمہ کافیہ آقای مرادی زدن ۔آیا تو آسیا ھمین حرکت وانجام بدن ناظربازی قبول میکنہ

    • بدون نام

      افشین دزده شما دیگه حرف از قانون نزن که معلوم نیست با چه قانونی ۵سال محرومیت و زندانت ماست مالی شد،شایدم مانمیدونیم که اینجا دزدی و اختلاس جرم نیستوشامل قانون و مجازات نمیشه....بعدشم چطور بازی فینال حذفی بخاطر طرفدارای سوگلی تیم حکومتی بایدنصف شب تموم بشه وچهارساعت تاخیر داشته شامل قانون نشدولی الان همجا دم از قانون میزنید..خیال همه راحت آسمونم به زمین بیاد بایدبایدباید تیم حکومت هرجوری شده یه جام اسنپی دیگه هم ببره چون بابا مسعودش پشتشه....این واسه چندمین باره پیام میدم اگه ایندفعه نشر ندی برنامه رو حذف میکنم..

    • بدون نام

      اقای پبروانی دزد ملی خفه

    • افشین

      کاری به بحث این دو نفر ندارم ولی اصلن پیروانی رو آدم سالمی نمیدونم اینا در حد پرسپولیس نیستن با هوچیگری و سو استفاده از تعصب هوادارا خودشونو تو پرسپولیس جا میکنن ببین این پیروانی چکار کرده بود که کالدرون گفته بود این آقا باید بره تا برگردم

    • بدون نام

      من خدا را گواه میگیرم در کل زندگیم به جز حقیقت و عدالت حرفی نزدم !!!!!
      خودت و اون مدیر عامل متوهمتون که دارید حق حقوق کارگرای اون کارخونه دولتی و بالا میکشید و عین اب خوردن دروغ میگید
      خدارو گواه میگیری !!!!!!!!!

    • بدون نام

      ببین گی به گی میگه آداب داشته باش تو که دزد بودی چطوری پرونده ات پاک شد خدا لعنت کنه پشت پرده را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج