۹۶۴۲۲۲
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

ضرر کرونا به کنسرت‌ها جبران می‌شود

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد به‌دنبال تعطیلی تمامی برنامه‌های هنری کشور برای پیشگیری از خطر ابتلا به ویروس کرونا، از همکاری این مجموعه جهت تسریع صدور مجوز کنسرت‌های به تعویق افتاده خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد به‌دنبال تعطیلی تمامی برنامه‌های هنری کشور برای پیشگیری از خطر ابتلا به ویروس کرونا، از همکاری این مجموعه جهت تسریع صدور مجوز کنسرت‌های به تعویق افتاده خبر داد.

ضرر کرونا به کنسرت‌ها جبران می‌شود

محمد الله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از هنرمندان و گروه‌هایی که در جریان به تعویق افتادن کنسرت‌ها، همکاری خوبی با دفتر موسیقی داشته‌اند، گفت: پس از انتشار اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی کشور تا پایان هفته جاری به دلیل ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلاء به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه که با هماهنگی وزارت بهداشت صورت گرفته، طبیعی است که کنسرت‌های موسیقی نیز از این قاعده مستثنا نبودند. این در حالی است که هنرمندان و گروه‌هایی که در هفته پیش رو قرار بود کنسرتی را برگزار کنند، نهایت همکاری را در این مورد انجام دادند که من از همه این عزیزان قدردانی می‌کنم که در این اقدام پیشگیرانه همراهی ارزشمندی داشتند.

وی درباره تمهیدات حمایتی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جبران خسارات احتمالی کنسرت‌های به تعویق افتاده تصریح کرد: به طور عمده شرکت‌ها و مؤسسات فعال بخش خصوصی مجری برگزاری کنسرت‌ها در بخش‌های مختلف هستند و دفتر موسیقی وزارت ارشاد به غیر از موارد نظارتی و صدور مجوز، نقشی در نحوه برنامه‌ریزی و اجرای کنسرت‌ها ندارد. از سویی با توجه به اینکه به تعویق افتادن کنسرت‌ها ذیل اطلاعیه سراسری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مستقیم وزارت بهداشت بوده است، بنابراین تمهیدات حمایتی ما هم در راستای تسریع در صدور مجوز کنسرت‌های به تعویق افتاده خواهد بود که در این زمینه دفتر موسیقی وزارت ارشاد بر حسب وظیفه خود در این زمینه نهایت همکاری را انجام خواهد داد تا در برگزاری تاریخ بعدی کنسرت‌های به تعویق افتاده، مشکلی از ناحیه دفتر موسیقی وجود نداشته باشد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلاء به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از همکاری صنوف مرتبط به اطلاع عموم می‌رساند که تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر کشور تا پایان هفته جاری (۹/۱۲/۹۸) تعطیل می‌شود. بدیهی است تداوم این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      فقط اهالی هنر متضررشدن بقیه اوضاع بروفق مرادشون بوده ضرر دیگران و کی جبران میکنه

    • سپهر

      چرا جشنواره فجر را تعطیل نکردین .چرا الان قم و مشهد را قرنطینه نمیکنید . اسلام در خطره؟

    • بدون نام

      بهترمملکت خراب میش بزاهمهجاش خراب بش خورشیدغروب کن هم توتاریکی مسمونن حالا بودجه منابع شغل ایران وایرانی به ناحق ندین به ملیون ملیون افغانی قاچاقی میان وخودمسولین هم اعتراف میکنن ازافغانیااومده وازپاکستان ...

    • بدون نام

      یعنی چی مسخرست

    • بدون نام

      بابا دیوانه اند این مسئولین ضرر کاسبو دستفروش بدبختو عمع شما باید جبران کنه اینا به نان شب محتاجند شما چسبیدی به سلبریتی های بی درد که تا الان صدای 5تا شون در نیامد لعنت خدا به شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج