۹۶۴۲۴۴
۴۵ نظر
۵۰۰۶
۴۵ نظر
۵۰۰۶
پ

پیشنهاد سپاهان در مورد بازی با پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه دیدار این تیم با پرسپولیس باید در یک روز دیگر برگزار شود، به اظهارات افشین پیروانی و مهرداد میناوند واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر: مسعود تابش درباره برگزار نشدن بازی پرسپولیس و سپاهان و اینکه پرسپولیسی‌ها می گویند بازی باید با نتیجه ۳ بر صفر به سود آنها اعلام شود، گفت: خب آنها می گویند باید بازی ۳ بر صفر شود و ما هم می گوییم نباید اینطور باشد. بازی باید یک زمان دیگر برگزار شود. تیم ما به خاطر ازدحام مقابل هتل برای حضور در ورزشگاه به مشکل خورد ولی در نهایت نیروی انتظامی راه را باز کرد.

لباس‌ها در رختکن بود نه اتوبوس

وی افزود: فاصله زمانی هتل کوثر تا ورزشگاه نقش جهان در صورت نبود ترافیک ۳۰ تا ۴۵ دقیقه است. وقتی به ورزشگاه رسیدیم بازیکنانمان سریع به رختکن رفتند تا لباسشان را عوض کنند. متاسفانه آقای سهیل مهدی (سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ) می گفت بازیکنان باید لباسشان را در اتوبوس عوض می کردند در حالی که لباس ها چهار تا پنج ساعت قبل از مسابقه به ورزشگاه می رود و در رختکن قرار می گیرد.

بازیکنان سپاهان در «خَم» راهرو گرم کردند!

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: تیم ما حدود ساعت ۱۶:۲۵ وارد ورزشگاه شد. من همان موقع کنار زمین رفتم و دیدم مسئولان دارند تیم پرسپولیس را به رختکن هدایت می کنند. بازیکنان سپاهان هم سریع به رختکن رفتند تا لباسشان را عوض کنند و در همان راهرو مشغول گرم کردن شدند. آقای مرادی ناظر بازی می گوید بازیکنان سپاهان را ندیده است. ایشان حق دارد. در راهرو ورزشگاه یک «خَم» وجود دارد که بازیکنانمان برای اینکه در دید نباشند، آنجا گرم می کردند!

پرسپولیس اراده‌ای برای بازی نداشت

تابش ادامه داد: در حالی که بازیکنان پرسپولیس به رختکن رفته بودند و حاضر نبودند بیرون بیایند. این را به چشم خودمان دیدیم. آقایان (پرسپولیسی ها) اراده ای برای برگزاری بازی نداشتند. به هر حال شرایطی ایجاد شده بود و می خواستند از آن استفاده کنند. چطور برای بازی فینال جام حذفی به خاطر پرسپولیس مسابقه چهار ساعت به تعویق افتاد؟

اگر فینال جام حذفی فرق می‌کرد این بازی هم فرق می‌کرد!

وی درباره اینکه در فینال جام حذفی پرسپولیس میزبان نبوده و مدیریت سکوها ارتباطی به این تیم نداشته است، یادآور شد: اگر آن بازی فرق می کرد، این مسابقه هم فرق می کرد! ما میزبان بودیم و می توانستیم حمایت ، ۵۰ - ۶۰ هزار نفر را داشته باشیم. تمام شرایط مسابقه را فراهم کردیم و اگر نمی خواستیم بازی کنیم، اصلا مقدماتش را فراهم نمی کردیم.

بازیکنان پرسپولیس با پرخاشگری نمی‌خواستند بازی کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: فیلم گرم کردن بازیکنان ما و آمادگی آنها برای حضور در زمین موجود است. تا وارد ورزشگاه شدیم، پرسپولیس از زمین خارج شد و حاضر نبودند به زمین بیایند. آقای مرادی هم می تواند شهادت بدهد که بعضی از بازیکنان پرسپولیس با پرخاشگری و ضرب و شتم اعلام کردند به زمین نمی روند.

بازی باید یک روز دیگر برگزار شود

تابش همچنین اظهار کرد: چرا باید نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس شود؟ از نظر ما این مسابقه باید یک روز دیگر برگزار شود. ان شاءالله که ویروس کرونا هم رد می شود و بازی را یک زمان دیگر برگزار می کنند.

پیروانی به قلعه نویی توهین کرد

مدیرعامل سپاهان در بخش دیگری از صحبت هایش به اظهارات افشین پیروانی در برنامه تلویزیونی شب گذشته علیه امیر قلعه نویی اشاره کرد و گفت: سواد آدم ها به تعداد سال هایی که درس خوانده، نیست. پیروانی با آن حرفش توهین کرده است و نباید چنین چیزی می گفت. معمولا حربه این آدم ها این است که به دیگران توهین کنند.

واکنش به اظهارات مهرداد میناوند

تابش همچنین بدون نام بردن از مهرداد میناوند در واکنش به پست اینستاگرامی وی در ارتباط با اصفهان و تیم سپاهان، خاطرنشان کرد: یکی از پرسپولیسی های سابق «اراجیفی» گفته بود که همه او را می شناسند و نیازی به معرفی ما نیست. او به مردم اصفهان و سپاهان توهین کرده بود ولی همه شخصیت و شان ایشان را می شناسند. او کاملا شناخته شده است بخصوص گذشته اش. ما سعی می کنیم به کسی توهین نکنیم و در مورد باشگاه خودمان حرف بزنیم. متاسفانه اخیرا زیاد می بینیم که عده ای برای اینکه خودشان را بزرگ کنند، دیگران را کوچک می کنند.

امیدوارم تصمیم فدراسیون عادلانه باشد

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره اینکه چه سرنوشتی در انتظار نتیجه این مسابقه خواهد بود، گفت: ابتدا باید فدراسیون تصمیمش را اعلام کند. ما حتی با آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ تماس گرفتیم و گفتیم که ممکن است چند دقیقه دیرتر برسیم. خدا شاهد است که آماده بازی بودیم. امیدوارم که فدراسیون هم تصمیم عادلانه ای بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi najafi

      لعنت به آدم دروغگو.خدایی خسته نمیشم از این همه دروغ و نفرت پراکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به جای سنگ پای قزوین بگین سنگ پای اصفهان

      • بدون نام

        واقعا چقد وقاحت و بی حیایی ..لامصب نمیگه مردم داشتن تلوزیون میدیدن ..همه دیدن پرسپولیس وایساده بودن خبری از سپاهان نشد

    • بدون نام

      وقیح تر پررو تر دروغگو تر و لجن تر از باشگاه سپاهان وجود نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر سپاهان

      • بدون نام

        کلا این «گروهبان قندعلی»، هرجا بره، اونجا رو به رنگ خودش در میاره!!
        سپاهان باشه، تراکتور باشه، کیسه باشه و ....
        همه جا پر میشه از لجن و کثافت!!

    • Aliiiiiiiiii

      ما وقت نداریم دوباره بازی کنیم, نتیجه باید سه هیچ به نفع پرسپولیس بشه که عبرت دیگرانم بشه و نمایش بازی نکنن

      پاسخ ها

      • sep

        شما وقت ندارید. نداشته باشید قانون به صراحت گفته تیم باید 80 دقیقه تا بعد بازی صبر کند بعد زمین ترک کند شماها از قانون سر در نمیارین لطف نظر ندید.

      • بدون نام

        dep فکر کنم قانون رو از کتاب عمه خانمت کش رفتی
        مطمئنی عمت درست قانون فیفا رو ترجمه کرده
        البته شما شله زردان که از رونمیرین
        قلعه نوعی می گه مشغول دعا بودیم تابش می گه در حال گرم کردن سرپرستتون می گه در حال مذاکره
        واقعا که یعنی سه نفر اسکولشون نمی تونستن حداقل حرفاشونو یکی کنن که این همه دروغ نگن
        قلعه نوعی اومد که تو برنامه افشین خانو کنس کنه ولی خدایش افشین خان خوب جوابشو داد قشنگ با اسفالت کوچه یکیش کرد

      • علی

        آقایsepشما قانون را از کجا میگید
        کلا ۳۰ دقیقا است
        می تونید سوال کنید

    • بدون نام

      آخه چقدر دروغگویی ؟؟؟ بازیکنان پرسپولیس از تهران به اصفهان رفتند تا بازی نکنند ؟؟؟؟!!!! خجالت نمی کشی از این همه دروغ و فرافکنی ؟؟؟ پرسپولیس که بنفعش بود در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی بکنه ، چرندیات به خورد مردم نده آقای رفیق رئیس مافیا

    • بدون نام

      اگه فدراسیون عدالت داشته باشد فقط و فقط باید نتیجه ی بازی 3بر صفر به نفع پرسپولیس بشه

    • یوسف دهقان

      دروغگو برو حرفهای امیر مافیا رو گوش بده حتی به بازیکنانهاتون میگه یه جوری برید که پرسپولیسیها از ورزشگاه رفته باشن بیرون ترسوها به بهشت نمیروند

    • نوذر فخری

      اقای تابش تو انسان دروق گویی هستی دیروز تمام ببیندگان شبکه سه شمارا شناختن

    • نوذر فخری

      اقای تابش تو انسان دروق گویی هستی دیروز تمام ببیندگان شبکه سه شمارا شناختن

    • amir

      ذات اصفهانی ها تقلبه

    • بدون نام

      مسئولین کذاب سپاهان که سعی در ملتهب کردن فضا رو دارن باید برای همیشه محروم کنن
      چطور اینها با وقاحت تمام تو چشم مردم دروغ میگن
      خودتون هر هستید

    • بدون نام

      بیناموس تو و مافیا باید گم بشین...فقط باید سه بر صفر بشه

    • ارتش سرخ

      ای خدا بزنه به کمرتون ،چقدر آدم باید وقیح و بی وجدان باشه ، یگان ویژه اصفهان اعلام کرد که هیچ مانعی برای خروج تیم سپاهان از هتل وجود نداشت ، به خاطر اینکه بازیکن نصدوم داشتین جرات نداشتین بازی کنید ، بدبخت تر از شماها دیگه وجود نداره ، هوادارهای پرسپولیس به کمتر از سه هیچ راضی نیستن ، حالا هی قسم و قرآن دروغ بخورید.

    • مانی

      ایشان یه دروغ گوی به تمام معناست. اگه برای سلامتی مردم نگرانند تماشاچیان میامدند سلامتی کمتر در خطر بود! بعدش مگه استقلال و پدیده هم میزبان نبودند چرا اونا بازی کردند و هوچیگری نکردند. فدراسیون اگه عرضه داره یه بار برای همیشه تیم سپاهان همراه اون مربی اش که استاد تبانیه را نقره داغ کنه تا درس عبرت بشن.

    • وحید

      جام بدین به تیم پرستاره تموم شه دیگه خخخخخ

    • امین کوشا

      مهمان نوازی از جنس دروغ...

    • بدون نام

      از ترس نیامدین

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        تابش بیشرف تونامردی تودروغگویی توازسگ کمتری مثل همون مربی تون که رئیس مافیاست پول به بازیکنای حریف میدین فصل بعدم میاریدش توتیمتون شماها کلا نجسین

      • ارتش سرخ

        تابش بیشرف تونامردی تودروغگویی توازسگ کمتری مثل همون مربی تون که رئیس مافیاست پول به بازیکنای حریف میدین فصل بعدم میاریدش توتیمتون شماها کلا نجسین

      • ارتش سرخ

        تابش بیشرف تونامردی تودروغگویی توازسگ کمتری مثل همون مربی تون که رئیس مافیاست پول به بازیکنای حریف میدین فصل بعدم میاریدش توتیمتون شماها کلا نجسین

    • reza

      وقتی رئیس مافیای فوتبال سر مربی سپاهانه!!و بیشتر اعضای فدراسیون اصفهانی هستن،مطمئن باشین بازی رو دوباره برگزار میکنن!!

    • رضا

      مربی سپاهان هم از مکتب همون تیمی ایه کا ازترس باخت فرارکرد رفت ترکیه

    • بدون نام

      سپاهانی های عزیز باج ندین به فدراسیون و وزیر پرسپولیسی .ما تراکتوری ها پشت سپاهانیم . اینا میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرن و بازی بدون تماشاگرو تحمیل کنن به سپاهان بلکه پیروزی امتیاز بگیره .ولی کور خوندن

    • ا.ا

      ربطی به مصدومیت بازیکناتون که نداشت

    • ناشناس

      دروغ دروغ دروغ

    • بدون نام

      خدا شاهد است که دروغ میگویی مردک سنی ازت گذشته تمام سر وصورتت سفید شده مگه ۲۰ سال پیشه که بیای دروغ بگی وکسی متوجه نشه هزاران دوربین وموبایل هست تو روز روشن همه چیز مشخص بوده که خودت وتیمت قصدی برای بازی نداشتین اونوقت دنبال عدالت میگردی بابا زشته بخدا نام عدالت رو با اون دهان نجست کثیف نکن موندم اینها دم از خدا وائمه اطهار وذکر میکنن اون دنیا میخوان چطور جوابگو باشن قلعه نویی طوری میگه ما ذکرمان هم گفتیم انگار حداقل نیم ساعت وقت گذاشتن برای ذکرشان ای توف به شرافت نداشتت

    • بدون نام

      عمو ساقیتو عوض کن

    • سرخ دلان کیسه تنان

      تابش جون لازم نیست دیگه بتابی دستت براهمه روشده ازترستون قایم شده بودید بدش میگه خم داره خخخخ بشین تامایه روز دیگه بیاییم باهاتون بازی کنیم البته حق داری بترسی باتمام وکمال بازیکناتون توشهرتون تحقیرتون کردیم حالا که بازیکن نداشتید خخخ

    • حمید موحد

      همش داستانه بازیکنان کلیدی سپاهان محروم و مصدوم بودن میدونستن بازی را واگذار میکنن دنبال بازی نکردن بودن چطور تیم استقلال با تیم همشهری شما بدون تماشگر بازی کرد همان زمان بدو تیم در خصوص عدم تماشگر در بازی تذکر داده شده بود

    • بدون نام

      ازدحام جمعیت جلو هتل؟خخخ بارسلونایید مگه انگار شما مهمان بودید طرفدارتون اومده بودن بازدید
      خجالت بکشید چطور با شعور مردم بازی میکنید بیشعورا

    • سبحان

      مرد حسابی چرا دروغ میگی‌که ساعت ۱۶:۲۵ کنار زمین رفتی و دیدی مه مسئولین نسابقه تیم پرسپولیس رو به داهل رختکن هدایت کرذند، خوبه که پخش زنده تلویزیون داشتیم میدیدم پرسپولیسیا تا ساعت ۴:۴۵ تو زمین بودن!

    • بدون نام

      اصلا کجا اومدی کنار زمین که بازینکنای پرسپولیس رو ندیدی

    • قرمز

      بنازم به اسم پرسپولیس
      لرزه بر اندام شله زرد انداخته
      جرات نکردند بیان بالا

    • بدون نام

      دروغ بزرکتر از این نمیشود !؟ پس بعدا ز این هر تیمی که نمیخواهد بازی کند هماهنک کند صد تا طرفدارش بیاید نذارند از هتل بیرون بیان بازی به تعویق بیافتاد !!!؟

    • بدون نام

      آقای بی سواد دروغگو چطور پرسپولیس میهمان دوساعت قبل بازی تو ورزشگاه بود اونوقت تبم سپاهان باید نیم ساعت دیرتر بباد یعنی چی مگر تیم سپاهان بارسلون یا منچستر هست چرا اینقدر خودتونو گند میکنید نتیجه بازی سه به صفر به سود ارتش سرخ چهل میلیونی

    • بدون نام

      آقای بی سواد دروغگو چطور پرسپولیس میهمان دوساعت قبل بازی تو ورزشگاه بود اونوقت تبم سپاهان باید نیم ساعت دیرتر بباد یعنی چی مگر تیم سپاهان بارسلون یا منچستر هست چرا اینقدر خودتونو گند میکنید نتیجه بازی سه به صفر به سود ارتش سرخ چهل میلیونی

    • بدون نام

      خب چرا وقتی اومدین و رفتین رختکن نیومدین بالا نیم ساعت بیشتر شد نیومدین بالا بعد رفتن پرسپولیس اومدین فیلمش هم در اومده قلعه نویی میگه تا پرسپولیسیا نرفتن نرین تقوی هم گفت من شنیدم به سپاهنیا گفتن شما بازی نکنید ما درستش میکنیم

    • سید جلال رضوی

      در رابطه با اظهارات ایشان باید گفت تیم پرسپولیس به همراه تیم داوری ساعت 16:45 دقیقه داخل زمین بودند و منتظر تیم سپاهانی که ساعت 16:25 دقیقه به ورزشگاه آمدند ولی تیم سپاهان برای بازی داخل زمین نشد خوب است که هم مراسم شروع بازی و هم زمان رسیدن تیم سپاهان و هم مصاحبه اقای تابش و اعلام کردن ایشان که سپاهان لباس پوشیده وارد زمین شدند که مجری برنامه اقای میثاقی به ایشان گفتند که کسی بالا نیامده است همه بطور زنده و مستقیم از شبکه سوم پخش می شد ندیدیم تیم سپاهان وارد زمین شوند حتی آبیاری زمین چمن هم پخش شد، فدراسیون فوتبال باید طبق قانون عمل کند اگر این کار را انجام ندهند به مردم کشورمان خیانت کردند اعم از پرسپولیسی ها و سپاهانیها

    • جعفری

      باید 3بر صفر بشه. واقعا قلعه نویی آدم دروغ گو و ترسویه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج