جاباما
۹۶۴۳۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بدون رونالدو بهشتی وجود ندارد

رئال مادرید هنوز نتوانسته است پس از جدایی مهاجم پرتغالی مشکل گلزنی‌اش را حل کند.

ایسنا: به نقل از آس، اغلب آمارها نشان می‌دهد که مشکل گلزنی رئال مادرید به غیبت کریستیانو رونالدو برمی‌گردد. مهاجم پرتغالی در ۴۳۸ بازی برای سفیدپوشان ۴۵۰ گل به ثمر رساند. مادرید پس از جدایی رونالدو از ۹۳ بازی رسمی در ۲۱ دیدار گلزنی نکرده است (۲۳ درصد). این در حالی است که با این بازیکن سفیدپوشان از ۴۳۸ بازی در ۳۶ دیدار نتوانستند گلزنی کنند (هشت درصد). بدون رونالدو بهشتی وجود ندارد.

در این هفته اتفاق عجیبی رخ داد. پیش از این که برگزار شدن بازی‌ها، مادرید برترین گلزن تاریخ لالیگا محسوب می‌شد. پس از آن و با پنج گلی که بارسا به ثمر رساند آبی اناری ها از سفیدپوشان عبور کردند. اکنون بارسا ۶۱۵۱ گل به ثمر رسانده و یک گل بیشتر از مادرید وارد دروازه حریفانش کرده است. دوباره نام رونالدو بر سر زبان‌ها آمد. زمانی که او تیم اسپانیایی را ترک کرد ۴۲ گل مادرید بیشتر به ثمر رسانده بود. این برتری پس از ۶۲ بازی بدون رونالدو به پایان رسید.

زین الدین زیدان از نبود مهاجم پرتغالی رنج می‌برد. به نظر می‌رسید این فقدان با گذشت زمان بهبود یابد اما این اتفاق رخ نداد. سرمربی فرانسوی در نخستین دوران از ۱۴۹ بازی تنها در ۹ دیدار تیمش در گلزنی ناکام بود. در دومین دوران از ۴۷ بازی در یازده دیدار گلی به ثمر نرسید.

بهترین گلزن رئال مادرید در این فصل کریم بنزما است که ۱۸ بار گلزنی کرد. بعد از او سرخیو راموس و رودریگو با هفت گل در رتبه دوم جای دارند. تونی کروس و لوکا مودریچ (پنج) و کاسمیرو در جایگاه‌های بعدی دیده می‌شوند. یوویچ، مهاجمی که مادرید برای امضای قرارداد ۶۰ میلیون یورو هزینه کرد تنها دو گل به ثمر رسانده است. در فصلی که سفیدپوشان دو گانه را فتح کردند (۱۷-۲۰۱۶) میانگین ۲.۸ گل در هر بازی را به ثبت رساندند اما در این فصل به میانگین یک گل هم نمی‌رسد. این تیم برای به ثمر رساندن یک گل به ۶.۸ ضربه نیاز داشت. در فصل گذشته بدون رونالدو به ۶.۹ ضربه نیاز داشت. با حضور مهاجم پرتغالی هرگز برای گلزنی به میانگین شش ضربه نیاز نداشت. بدون رونالدو بهشتی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج