۹۶۴۳۲۲
۷ نظر
۱۵۰۱۵
۷ نظر
۱۵۰۱۵
پ

مروری بر رابطه‌ی برد پیت و جنیفر آنیستون از آغاز تاکنون

رابطه برد پیت و جنیفر آنیستون، دو بازیگر معروف هالیوودی، همواره برای مردم و طرفدارانشان جالب بوده؛ چه زمانی که با یکدیگر دوست بودند، چه وقتی که ازدواج کردند و چه موقعی که طلاق گرفتند و هرکدام با افراد دیگری رابطه برقرار کردند.

برترین‌ها: رابطه برد پیت و جنیفر آنیستون، دو بازیگر معروف هالیوودی، همواره برای مردم و طرفدارانشان جالب بوده؛ چه زمانی که با یکدیگر دوست بودند، چه وقتی که ازدواج کردند و چه موقعی که طلاق گرفتند و هرکدام با افراد دیگری رابطه برقرار کردند. اکنون نیز بعد از گذشت حدود ۲۰ سال که برد پیت نیز پس از جدایی از آنجلینا جولی، یک مرد مجرد به‌شمار می‌آید و در چند مراسم با جنیفر آنیستون، مواجهاتی داشته، شایعاتی درمورد بازگشت این دو به یکدیگر وجود دارد که البته برد پیت، چندین بار این شایعات را تکذیب کرده و عنوان کرده که آن‌ها فقط دوستان خوب همدیگر هستند. باهم رابطه این زوج سابق هالیوودی را از آغاز تا امروز بررسی می‌کنیم.

مروری بر رابطه‌ی برد پیت و جنیفر آنیستون از آغاز تاکنون

۱۹۹۸

سال ۱۹۹۸، اوج محبوبیت پیت و آنیستون؛ زمانی که داستان این زوج آغاز می‌شود. برد پیت، یک ستاره محبوب هالیوودی به‌شمار می‌رفت و جنیفر آنیستون نیز بخاطر بازی در نقش ریچل گرین در سریال «دوستان» (Friends) محبوبیت خیلی زیادی کسب کرده بود و هر هفته حدود ۳۰ میلیون نفر این سریال را تماشا می‌کردند؛ بنابراین شروع چنین رابطه‌ای، موضوع بسیار مهمی به‌شمار می‌آمد. مدیران برنامه این دو، برنامه دیدارشان را در هالیوود فشن ترتیب دادند و اینگونه داستان آن‌ها آغاز شد.

۱۹۹۹

مروری بر رابطه‌ی برد پیت و جنیفر آنیستون از آغاز تاکنون

مراسم امی ۱۹۹۹ اولین مراسمی بود که این زوج به‌طور رسمی همراه با یکدیگر در آن حضور یافتند. آن‌ها حتی در کنسرت استینگ باهم روی صحنه رفتند.

۲۹ جولای ۲۰۰۰

برد و جن باهم ازدواج کردند و مراسم ازدواجشان در مالیبو برگزار شد و هلیکوپتر‌هایی برای عکاسی از این مراسم، بالای سر آن‌ها به پرواز درآمد. سپس این زوج، عکس سیاه و سفید دونفره‌ای از مراسمشان منتشر کردند. برد پیت بعدا در اینباره گفت: «ما فقط می‌خواستیم که مراسممان خاص باشد. بگذارید این مراسم برای خودمان باشد». در این مراسم، ۲۰۰ مهمان حضور داشتند؛ ۵۰۰۰۰ شاخه گل تدارک دیده شد؛ ۴ گروه مختلف نیز موسیقی اجرا کردند. پنج بازیگر اصلی سریال دوستان جزو مهمانان ویژه بودند و سلبریتی‌هایی مثل کامرون دیاز، ادوارد نورتون و سلما هایک، دوست‌دختر آن زمان نورتون در این مراسم حضور داشتند.

مروری بر رابطه‌ی برد پیت و جنیفر آنیستون از آغاز تاکنون

۷ ژانویه ۲۰۰۵

داستان عاشقانه برد پیت و جنیفر آنیستون به همین سادگی تمام شد. در آن زمان، پیت و آنیستون در مصاحبه‌ای دونفره با مجله پیپل در اینباره گفتند: «ما قصد داریم اعلام کنیم که پس از هفت سال تصمیم گرفته‌ایم به‌طور رسمی از همدیگر جدا شویم. به افرادی که به پیگیری این نوع موضوعات علاقه دارند، می‌گوییم که جدایی ما به دلیل هیچکدام از شایعاتی نیست که در رسانه‌ها منتشر شده است. این تصمیم به‌دلیل ملاحظاتی گرفته شده که هردوی ما درباره آن فکر کرده‌ایم. ما دوستان شاد و متعهدی برای هم باقی خواهیم ماند و عشق و تحسین خود را نثار هم می‌کنیم. در این زمان، ما نیازمند مهربانی و احساس بیشتری از سوی شما هستیم».

آپریل و می ۲۰۰۵

رابطه برانجلینا؛ برد پیت و آنجلینا جولی؛ آغاز می‌شود. پیت در سال ۲۰۰۴ با جولی در فیلم سینمایی «آقا و خانم اسمیت» همبازی شده بود و کمی بعد از آن، شایعاتی درباره رابطه آن‌ها در خبرگزاری‌ها منتشر شد. برد پیت درکنار آنجلینا جولی و پسرخوانده‌اش، مدوکس، در کنیا دیده شد و کمی بعد نیز تصویری از این دو به‌عنوان خانواده‌ای شاد منتشر شد.

سپتامبر ۲۰۰۵

تصویری از جنیفر آنیستون روی جلد مجله ونیتی فیر چاپ شد و او یکی از معروف‌ترین مصاحبه‌هایش را انجام داد. دوست او، آندره‌آ بانده‌والد، درباره او گفت: «دیدن برد پیت همراه با زنی دیگر، آن هم بلافاصله پس از جدایی، برای جن بسیار دردناک بود». در آن زمان، آنیستون به این موضوع متهم شد که کارش را به داشتن فرزند ترجیح داده و همین باعث جداییشان شده است. آنیستون در اینباره گفت: «وقتی دو نفر جدا می‌شوند، هیچوقت مرد به این موضوع متهم نمی‌شود که کارش را به داشتن فرزند ترجیح داده است. این مسئله، من را عصبانی می‌کند. من هیچوقت نگفتم که نمی‌خواهم بچه‌دار شوم. همیشه دوست داشتم، هنوز هم دوست دارم و در آینده هم همینطور! زنانی که الهام‌بخش من هستند، همگی، هم بچه دارند و هم در کارشان موفق هستند. چرا من باید بخواهم که خودم را محدود کنم؟ من همیشه دوست داشتم که بچه‌دار شوم و هرگز این تجربه را فدای شغلم نمی‌کنم. من دوست دارم که بچه‌دار شوم».

او درمورد اینکه برد پیت بلافاصله (پیش از نهایی شدن طلاق) با آنجلینا جولی وارد رابطه شده، گفت: «آیا شما می‌پرسید که زمان‌بندی او عجیب بوده؟ بله؛ اما این زندگی من نیست. او خودش درمورد زندگی‌اش تصمیم می‌گیرد. او می‌تواند هرکاری که دوست دارد، انجام بدهد. ما جدا شده‌ایم و شما دلیلش را هم می‌بینید» و در اینجا بود که آنیستون، جمله معروفش را گفت: «گویا او بخشی به نام احساسات ندارد».

اکتبر ۲۰۰۵

بالاخره طلاق برد پیت و جنیفر آنیستون، به‌طور رسمی نهایی شد.

دسامبر ۲۰۰۸

آنیستون، مصاحبه جنجالی دیگری درباره جولی و پیت، اینبار با مجله ووگ، انجام داد. او به یکی از مصاحبه‌های جولی با ووگ اشاره کرد که در آن عنوان کرده بود که او و پیت در صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی «آقا و خانم اسمیت»، عاشق هم شده‌اند. جولی گفته بود: «من فکر می‌کنم که این دوستی و رابطه عجیب، ناگهان شروع شد»
آنیستون در مصاحبه‌ای با ووگ، درباره این مصاحبه جولی، گفت: «در این مصاحبه درمورد زمانی صحبت شد که من از وقوع این اتفاق بی‌خبر بودم. من فکر می‌کنم که صحبت درباره جزییات این قضیه، کمی نامناسب است؛ اینکه فکر کنیم جولی هرروز به امید این رابطه سر صحنه فیلمبرداری حاضر می‌شد، جالب نیست».

سپتامبر ۲۰۱۴

برد پیت و آنجلینا جولی ازدواج کردند.

مروری بر رابطه‌ی برد پیت و جنیفر آنیستون از آغاز تاکنون

آگوست ۲۰۱۵

آنیستون و جاستین تروکس ازدواج کردند.

سپتامبر ۲۰۱۶

پیت و جولی برای طلاق اقدام کردند.

فوریه ۲۰۱۸

آنیستون و تروکس اعلام کردند که درحال جدایی هستند.

فوریه ۲۰۱۹

پیت به جشن تولد ۵۰ سالگی آنیستون در لس‌آنجلس رفت؛ بنابراین شایعات درباره «زوج سابقی که اکنون تنها دوست‌های خوبی برای هم هستند»، شروع شد. مردم درباره بازگشت این زوج به یکدیگر داستان‌ها ساختند.

دسامبر ۲۰۱۹

آنیستون جشن کریسمس گرفت و حدس بزنید که چه کسی را دعوت کرد؟ دوستش را؛ برد پیت. یکی از منابع آگاه به مجله پیپل گفته بود: «جن و برد از زمان تولد جنیفر تاکنون باهم در ارتباط بودند، اما به‌عنوان دوست معمولی. یکی از نزدیکان جنیفر در اینباره گفت: «جشن تزیین درخت کریسمس همیشه جشن موردعلاقه جنیفر بوده و دوست دارد که میزبان باشد. او عاشق کریسمس است و طبق معمول، تعداد زیادی از دوستانش را به این جشن دعوت کرده است».

۶ ژانویه ۲۰۲۰

سریال اهدای جوایز جشنواره‌های سینمایی سال ۲۰۲۰ آغاز شد. ابتدا گلدن گلاب، که پیت در سخنرانی دریافت جایزه‌اش چنین گفت: «می‌خواستم مادرم را همراه خودم به این جشن بیاورم، اما نتوانستم، چون کنار هر زنی که می‌ایستم، می‌گویند که با او قرار می‌گذارم». آنیستون در واکنش به این حرف خندید و شایعات، بیش از پیش در اینترنت منتشر شد.
پیشتر نیز در همین مراسم، خبرنگار اینترتینمنت تونایت از پیت پرسید که آیا با مواجهه با آنیستون مشکلی ندارد؟ که پاسخ پیت این بود: «من با جن روبرو می‌شوم. او دوست خوبی است».

این زوج در مهمانی بعد از مراسم گلدن گلاب نیز ملاقات دوستانه‌ای داشتند. یک منبع آگاه در اینباره گفت: «آن‌ها خیلی سریع باهم سلام و احوالپرسی کردند. جن بعد از برد به مراسم رسید. سلام علیک خیلی مختصری بود، اما آن‌ها خیلی دوستانه باهم برخورد کردند و به‌نظر می‌رسید که خوشحال هستند. آن‌ها یک بار دیگر نیز در مراسم باهم برخورد کردند و خوشحال به‌نظر می‌رسیدند، زیرا همدیگر را در آغوش گرفتند و به هم سلام کردند. جن چیزی را در گوش برد زمزمه کرد، اما مشخصا جمله‌ای احساسی نبود. به‌نظر می‌رسید، باوجود اینکه مراسم به‌طور خصوصی برگزار شد، در کنار هم بودن برای هردوی آن‌ها موضوع مهمی بود. آن‌ها تلاش می‌کردند که همه‌چیز را عادی جلوه دهند. برد مهمانی را خیلی زود ترک کرد و زیاد در آنجا نماند».

۱۹ ژانویه ۲۰۲۰

پس از اینکه آنیستون و پیت، جایزه‌های مهمی را در مراسم SAG از آن خود کردند، لحظات دوستانه‌ای در پشت صحنه باهم داشتند. آن‌ها پس از سال‌ها دوباره درکنار یکدیگر عکس گرفتند.

برد پیت در سخنرانی مربوط به دریافت جایزه‌اش، جوکی درباره ازدواج گفت که آنیستون به آن خندید. او گفت که بازی کردن در نقش مردی که مواد مخدر مصرف می‌کند و نشئه می‌شود، پیراهنش را درمی‌آورد و رابطه‌اش نیز با زنش خوب نیست (در فیلم سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود») کار سختی بود، زیرا اصلا شبیه من نبود».

اما مک‌اینتایر، عکاسی که از رویارویی پیت و آنیستون در SAG عکس گرفت، درباره جزییات این رویارویی، حرف‌هایی با مجله پیپل درمیان گذاشت.

مروری بر رابطه‌ی برد پیت و جنیفر آنیستون از آغاز تاکنون

او گفت: «هردوی آن‌ها در پشت صحنه مشغول مصاحبه با خبرگزاری‌ها بودند. جنیفر مشغول امضای چند پوستر جشنواره بود و داشت میان خبرنگاران قدم می‌زد. من بین دو پشت صحنه مختلف درحال رفت‌وآمد بودم و داشتم از جنیفر عکس می‌گرفتم. کم‌کم داشتم آنجا را ترک می‌کردم که متوجه شدم برد پیت دارد به‌سمت ما می‌آید و احساس کردم که زمان خوبی برای ثبت یک عکس ارزشمند خواهد بود. پیت بلند گفت: «آنیستون!» و جنیفر برگشت و آن‌ها همدیگر را در آغوش گرفتند و به‌هم تبریک گفتند. در این لحظه، این دو نفر بایت موفقیت‌هایشان به هم تبریک گفتند و واقعا از دیدن همدیگر خوشحال به‌نظر می‌رسیدند. لحظه‌ای بسیار احساسی بود و می‌شد احترام میان این دو نفر را که بیشتر از ۲۰ سال است همدیگر را می‌شناسند و هردو نیز در کارشان بسیار موفق هستند، حس کرد». بعد‌ها آنیستون گفت اینکه برد پیت از پشت‌صحنه، سخنرانی او را درحین دریافت جایزه، تماشا کرده، دوست‌داشتنی و قشنگ بوده است.

کورتنی کاکس، دوست و همبازی آنیستون در سریال دوستان، پست‌های زیادی را که درباره ارتباط مجدد برد و جن بوده، لایک کرده و باتوجه به سابقه برد پیت در ست کردن مدل مویش با پارتنرهایش، بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند که ست بودن مدل موی او با آنیستون، یک نشانه از بازگشتن آن‌ها به یکدیگر است.

پس از مراسم، خبر‌هایی مبنی بر عذرخواهی پیت از آنیستون بابت بسیاری از کار‌هایی که در رابطه‌شان انجام داده، منتشر شد.

۹ فوریه ۲۰۲۰

ما متوجه شدیم که پیت و آنیستون در مهمانی بعد از اسکار مدیر استعدادیابی معروف، گای اوسیری، در کنار هم دیده شده‌اند.

منبع: glamour

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برد پیت لیاقت جنیفر آنیستون رو نداشت.آنجلینا جولی استفاده شو از پیت برد بعد هم مثل یه دستمال چرک پرتش کرد دور.جولی یه زن خودخواهه که فقط فکر خودشه هرچند وقت یه بار با یکیه بعدهم ولش میکنه.ولی بردپیت خوب به سزای کارش رسید

    • م

      خب به ما چه

    • بدون نام

      اگه ایندوتا به هم برگردن برای آنیستون خیلی متاسف میشم،غرور و عزت نفس اصلا چیز بدی نیست،نمیدونم چرا بعضی خانمها در برابرش اینقدر مقاومت میکنن،مردی که یک بار بهت به این شکل خیانت کرده هر کس که باشه حتی بردپیت فکر نکنم ارزش برگشتن داشته باشه،اونم اینقدر با ذوق

    • بدون نام

      امیدوارم دوباره بهم برگردن

    • بدون نام

      وقتی زنها اینقدر راحت خودشان در اختیار مرد قرار مدهند واینقدر سکس ولوند بازی راحت به دست می آید زنها جایگاه خودشان که اسلام برایش تعین کرده از دست مزدهد ومی شود مهره بازی وزود دل مردها رو می زند وجذابیت خودشان را از دست مدهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسلام كه گفته مردا چهارتا زن دائم و بي شمار زن صيعه اي ميتونن داشته باشن. قرآن هم كه گفته "زنان مزرعه ي شما هستند پس هرگاه كه خواستيد به مزرعه ي خود درآييد| (عين آيه قرآن هست).
        من منظور شما رو از "جايگاه زن در اسلام" متوجه نشدم.

    • بدون نام

      چقدر بهم میومدند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج