جاباما
۹۶۴۳۲۹
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

جمشیدیان: فوتبال ایران زشت‌ترین روز خود را تجربه کرد

بازیکن سابق تیم های سپاهان و استقلال با اشاره به این که نباید نتیجه فینال لیگ در کمیته انضباطی رقم بخورد مدعی شد حال فوتبال ایران اصلا خوب نیست.

ورزش سه: احمد جمشیدیان بازیکن سال های نه چندان دور فوتبال ایران که سابقه بازی در استقلال، سپاهان و ... را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر با پاس همدان وارد عرصه مربیگری شده است با اشاره به تبعات تلخ عدم برگزاری فینال لیگ در نقش جهان مدعی شد فوتبال ایران زشت ترین روز خود را تجربه کرد.

جمشیدیان در ابتدای صحبت های خود گفت:«سپاهان و پرسپولیس هر کدام یکی از مدعیان قهرمانی هستند و احتمال اینکه تیمی غیر از این دو تیم قهرمان شود خیلی پایین است. به همین خاطر عدم برگزاری بازی آنها به عنوان فینال زودرس لیگ اتفاق زیبنده ای نبود».

او ادامه داد:«دو تیمی که در مجموع ۵۰ درصد قهرمانی‌های لیگ را در اختیار دارند به این شکل زشت مقابل هم قرار نمی گیرند. بازی سپاهان و پرسپولیس یکی از بازی‌های بزرگ و حساس لیگ برتر کشور است. هیچ فردی دوست ندارد تیمی در راه قهرمانی ضرر کند اما فوتبال هم قوانینی دارد و باید طبق قانون عمل شود».

بازیکن سابق سپاهان و استقلال در ادامه به عدم حضور تماشاگر اشاره و تصریح کرد:« حضور هوادار در ورزشگاه جذابیت بازی را بیشتر می‌کند. اینکه شب قبل بازی اعلام شود بازی بدون تماشاگر است، قطعا شوک سختی بود اما شرایط پیش آمده در کشور باعث شد این تصمیم قبل از بازی گرفته شود. ناراحتی هواداران و باشگاه سپاهان به حق که از نبود هوادار متضرر می‌شوند، اما بهتر بود بازی برگزار می‌شد».

جمشیدیان در خصوص دیر حاضر شدن تیم سپاهان در زمین، افزود:« تمام قوانین بازی می‌گوید گزارش ناظر بازی از همه چیز مهم‌تر و سند و مدرک معتبری است. باید ببینیم ناظر بازی شب قبل چه چیزی را صورتجلسه کرده و روز گذشته چه اتفاقاتی افتاده است. چیزی که مشخص است این که تیم سپاهان در زمان مشخص شده حضور پیدا نکرده است. به طور قطع سپاهان تمام مستندات خود را برای دیر آمدن به ورزشگاه و زمین ارائه می‌کند. در آخر گزارش ناظر بازی در الویت قرار دارد و باید ببینیم ناظر چه چیزی گزارش کرده است».

سرمربی حال حاضر پاس همدان با اشاره به اتفاقات رخ داده در فوتبال کشور تصریح کرد:« متأسفانه یکی از سیاه‌ ترین سال‌های فوتبال کشور را شاهد هستیم. رئیس فدراسیون نداریم، AFC اجازه میزبانی به ما نمی‌دهد، اتفاقاتی که برای تیم ملی افتاده جالب نیست؛ یک مربی درجه دو آمد و چند میلیارد از بیت المال دستمزد گرفت و دو باخت را برای ایران به ارمغان آورد و رفت. اتفاقاتی که در لیگ برتر کشور شاهد آن هستیم همه نشان می‌دهد، حال فوتبال خوب نیست و دلیل آن نبود رئیس و مدیر بالای سر فوتبال است. تا وقتی که فدراسیون درست نشود حال فوتبال خوب نمی‌شود. اگر فدراسیون درست نشود وضعیت به همین صورت باقی می‌ماند و چه بسا بدتر شود. همچنان مشاهده می‌کنیم شب قبل از بازی یک تیم را از حضور هوادارانش محروم می‌کنند».

جمشیدیان در پایان گفت:« در خصوص نتیجه بازی سپاهان با پرسپولیس امیدوارم تصمیمات درستی گرفته شود و نتیجه بازی بزرگ و مهم بین این دو تیم با رأی کمیته انضباطی مشخص نشود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از روزی که برنامه نود و عادل فردوسی پور از آنتن صدا و سیما بخاطر سو مدیریت و کینه توز حذف شد فوتبال به تباههي کشیده شده و دروغ گویان دراین فوتبال جولان می دهند چون دیگه کسی مثل عادل نیست که دستشون رو کنه و به فساد ودلال بازی و کثافت کاری اینها بپردازه

    • مسعود

      اینا عادت به جام اسنپی دارن خخخ اگه باز ۳-۰ کردن تمام تیمها انصراف بدهند به نشانه اعتراض به تیم حکومتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش! ظاهراً متاسفانه پماد روی تو یکی اثری نداره!! تو یکی باید بستری بشی!!!
        خخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        بیچارها اونقدر جربزه ندارید که بیاید بازی کنید ترجیح میدید ۳ به ۰ بازنده باشید

    • رضا

      چرا کمیته انظباطی نتیجه رو مشخص نکنه آقای کارشناس...شما اگر قانون رو میدونستی این حرفارو نمیگفتی.!!!فوتابال ما نه مدیر خوب داره نه کارشناس خوب.
      پرسپولیس طبق قوانین تمام مراحل شروع بازی رو رعایت کرد ولی سپاهان نیومد تو زمین.
      مگه در شرایط جنگی هستیم که یه تیم نمیتونه خودشو به موقع به ورزشگاه برسونه؟خوبه که خودشون میزبان بودن

    • بدون نام

      به کمیته انضباطی سفارش شود که در جهت تشویق سپاهان یا سه امتیاز را به سپاهان بدهد یا بازی را دوباره برگزار کند تا تمام مصدومانش به بازی مجدد برسند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج