۹۶۴۳۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ: لیورپول خودش را بهترین تیم دنیا نمی‌داند

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید لیورپولی‌ها خودشان را بهترین تیم دنیا نمی‌دانند و ترجیح می‌دهند از فکر کردن به چنین عنوانی خودداری کنند.

ورزش سه: با وجود آنکه این روزها عده زیادی لیورپول یورگن کلوپ را بهترین تیم فوتبال دنیا می‌دانند ولی سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد می‌گوید لیورپولی‌ها به چنین توصیف‌هایی فکر نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند خودشان را بهترین تیم دنیا قلمداد نکنند.

لیورپول در حال حاضر با اختلافی بسیار زیاد صدرنشین لیگ برتر انگلیس بوده و مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ به حساب می‌آید. یورگن کلوپ اما می‌گوید او و تیمش به جای مقایسه خود با تیمهای بزرگ سالهای اخیر فوتبال دنیا ترجیح می‌دهند به جای تمرکز روی چنین القابی روی کار بهتر و ارائه فوتبال زیباتر تمرکز کنند.

کلوپ در این باره گفت:" وقتی از بهترین تیم فوتبال دنیا صحبت می‌شود معمولا نگاه‌ها به رئال مادرید چند سال پیش معطوف می‌شود یا بارسلونای چند سال پیش، یا منچسترسیتی دو سال گذشته".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" تیم ما ذهنیت درست را در اولویت قرار داده و البته ما در کنار این بازیکنان خیلی خوبی هم داریم. ما البته نسبت به خیلی‌ها عملکردمان را با دید انتقادی بیشتر بررسی می‌کنیم و تنها نتایج را در نظر نمی‌گیریم. البته در اینکه ما نتایجی استثنایی داشته‌ایم هیچ شکی نیست ولی ما خودمان را بهترین تیم دنیا نمی‌دانیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج