جاباما
۹۶۴۳۳۳
۵۵۰۶
۵۵۰۶
پ

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

خیال کلبه‌های خیالی در کودکی نمی‌ماند، حتی توی بزرگسالی هم یک روزی، یک جایی دوباره فکر می‌کنیم همه زار و زندگی را جمع کنیم، با یا بی‌خداحافظی، با دست آن‌ها که دوست‌شان داریم بگیریم، یا اصلا خود تنهای‌مان را بیندازیم توی کلبه‌ای که همیشه در خیال ساختیم و پرداخته‌ایم. کلبه‌ای که در آن همه چیز کامل است و هیچ تزاحمی در کار نیست، شادی‌ها با غم‌ها نیستند و سختی‌ها با آسانی و موفقیت‌ها با رنج. همه‌اش موفقیت است و شادی و آسانی در یک کلبه جنگلی، یک کلبه چوبی، یک کلبه درختی یا حتی یک کلبه شکلاتی.

برترین‌ها: خیال کلبه‌های خیالی در کودکی نمی‌ماند، حتی توی بزرگسالی هم یک روزی، یک جایی دوباره فکر می‌کنیم همه زار و زندگی را جمع کنیم، با یا بی‌خداحافظی، با دست آن‌ها که دوست‌شان داریم بگیریم، یا اصلا خود تنهای‌مان را بیندازیم توی کلبه‌ای که همیشه در خیال ساختیم و پرداخته‌ایم. کلبه‌ای که در آن همه چیز کامل است و هیچ تزاحمی در کار نیست، شادی‌ها با غم‌ها نیستند و سختی‌ها با آسانی و موفقیت‌ها با رنج. همه‌اش موفقیت است و شادی و آسانی در یک کلبه جنگلی، یک کلبه چوبی، یک کلبه درختی یا حتی یک کلبه شکلاتی.

در خیال‌مان پایان‌بندی داستان زندگی‌مان مثل فیلم‌های هالیوودی پایان خوش دارد و خودمان قهرمان داستانیم. از آنجا که حتی آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، رویای آدم‌هایی مثل ما بوده، چرا کلبه این خیال نتواند به واقعیت تبدیل شود. بعد از خواندن این گزارش حالا شما کلبه‌هایی را می‌شناسید که انگار از داستان‌ها زده‌اند بیرون و آماده‌اند تا شما داستان‌تان را در آن‌ها تعریف کنید. کلبه‌هایی که برای اقامت در آن‌ها کافی است سراغ سایت مکانچی بروید و به صورت آنلاین رزروشان کنید تا خیال‌تان را زندگی کنید. در اولین دیدار با هر کدام از کلبه‌ها اگر فکر کردید قبلا اینجا بوده‌اید یاد این گزارش بیفتید، چون با خواندن آن یک بار در هر کدام از کلبه‌ها زندگی کرده‌اید.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

کلبه‌های سنتی محبوب در تالش / اقامت با خانواده

دل‌تان هم سفر می‌خواهد هم بودن با خانواده، اما جور کردن سفری که همه افراد خانواده با هم باشند توی این دوره و زمانه کار راحتی نیست. اما برای اینکه هر دو را یکجا داشته باشید می‌توانید «کلبه‌های سنتی محبوب در تالش» را انتخاب کنید. اقامتگاهی در روستای گدول که از آنجا که جاده منتهی به آن بن‌بست است حسابی دنج شده. اینکه چطور قرار است اقامتی میان خانواده را تجربه کنید به این مربوط می‌شود اینجا پنج کلبه با فاصله‌های چهار متری دارد که همه افراد فامیل یکجا زندگی می‌کنند و شما مهمان یکی از کلبه‌ها می‌شوید.

به قول اهالی این کلبه «غریبه بین‌ما نیست». شاید برای همین است که فقط خانواده‌ها می‌توانند این کلبه را برای اقامت رزرو کنند. هر کدام از افراد فامیل کاری به عهده دارند، چند نفری صبح‌ها نان می‌پزند، جوان‌تر‌ها دور و اطراف را نشان‌تان می‌دهند و می‌گردانندتان، بچه‌های فامیل دور و برتان می‌چرخند و خلاصه انگار که مهمان خانواده خودتان باشید. تا آنجا که اگر فصل مدرسه بچه‌ها نباشد می‌توانند خودشان برای‌تان آشپزی هم بکنند. هرچند روز‌های مدرسه بچه‌ها هم اگر هوس غذای خانگی داشته باشید می‌توانید از قبل اطلاع دهید تا برای‌تان تهیه کنند.

اگر هم خودتان دستی بر آتش دارید تجربه آشپزی در اینجا را از دست ندهید، نه فقط به خاطر اینکه کلبه اجاق گاز و یخچال و سینک ظرفشویی و ظروف آشپزی دارد، بلکه به خاطر مواد کاملا ارگانیکی که می‌توانید در اختیار داشته باشید، از گوشت و مرغ گرفته تا سبزی مواد اولیه‌ای است که اهالی روستا خودشان تولید می‌کنند، حالا خودشان نه، یکی دو روستا پایین‌تر یا بالاتر. اینجا آنقدر همه چیز بکر و طبیعی است که آب لوله‌کشی هم اب چشمه است. امکانات خواب کلبه سنتی است و رختخواب، اما سرویس بهداشتی فرنگی است و دوش هم دارد، البته اگر سرویس ایرانی هم برای مجموعه و مشترک تعبیه شده. همان‌طور که آدم از دیدار خانواده دل نمی‌کند، دل کندن از اینجا هم کار راحتی نیست، پس حداقل دو شب را در این اقامتگاه روزرو کنید که پشیمان می‌شوید.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

برای مشاهده عکس ها، توضیحات بیشتر و و رزرو آنلاین کلبه‌های سنتی محبوب در تالش، اینجا را کلیک کنید.

کلبه‌های گلی ویشارده در لفور / جاذبه: سبک زندگی

گردشگری تنها به دیدن آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی خلاصه نمی‌شود، بعضی‌ها سفر می‌کنند تا سبک زندگی‌های جدیدی را تجربه کنند. اگر جزو این دسته آخر هستید «کلبه‌های گلی ویشارده در لفور» را یک جایی گوشه ذهن‌تان به خاطر بسپرید. کلبه‌های ۴۰ متری در روستایی کوچک که جمعیت واقعی روستایی دارد، مردمی که در این روستا زندگی می‌کنند و با کار کردن در باغ‌های پرتقال و شالیزار زندگی‌های‌شان را اداره می‌کنند. این کلبه‌ها همگی سرویس‌های بهداشتی ایرانی دارند و ۱۲ متر تراس که انگار ساخته شده برای بیداری در خنکای شبانه.

هرچند می‌توانید از رستورانی که به‌تان پیشنهاد می‌کنند غذا سفارش دهید، اما امکانات پخت و پز اینجا کامل است، تا خرید مواد غذایی هم تنها ۲ دقیقه فاصله دارید، حتی اگر هوس شیرینی کرده باشید. جاده دسترسی به کلبه‌ها آسفالت است و هر کلبه ظرفیت ۴ نفر را دارد. مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی است که مسیر تا پارکینگ آسفالت است و بعد از پارک ماشین تا رسیدن به کلبه‌ها ۱۰ قدم فاصله است. امکان دسترسی خوب به نسل چهارم اینترنت تجربه متفاوتی از سبک زندگی روستایی به شما خواهد داد، در روستا و متصل به جان، انگار که جایی در میانه.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

برای مشاهده عکس ها، توضیحات بیشتر و و رزرو آنلاین کلبه‌های گلی ویشارده در لفور، اینجا را کلیک کنید.

کلبه شیروانی ماسال / زندگی بدون اینترنت

زندگی بدون تکنولوژی و مخصوصا اینترنت از ژانر‌های مورد علاقه سازندگان فیلم‌های علمی-تخیلی است، جایی که انگار دنیا تمام شده و آدم‌ها انگار نمی‌دانند که تا پیش از اینترنت چطوری زندگی می‌کرده‌اند. هرچند ما از سر اجبار هم زندگی بدون اینترنت را تجربه کرده‌ایم، اما اگر خواستید این بار با اختیار خودتان چن روزی فضا‌های مجازی را ببوسید و بگذارید سر طاقچه می‌توانید «کلبه شیروانی ماسال» را برای اقامت انتخاب کنید. پنج کلبه چوبی نزدیک به هم در محوطه‌ای سبز و بکر و دست نخورده انگار که تصویر روستا‌های سوییس یا چیزی شبیه جایی که داستان مجموعه تلویزیونی «هایدی» در آن می‌گذشت. بکر بودن زندگی در اولسبلنگاه با نبودن آب شهری، گاز لوله کشی و برق تشدید می‌شود، آنقدر که این کلبه‌ها یخچال ندارند.

سبک زندگی‌ای که اهالی سال‌هاست آن را حفظ کرده‌اند. سرویس ایرانی و دوش در کلبه‌ها مهیاست. کلبه‌ها با بخاری نفتی گرم می‌شوند، پتو هم هست، اما در فصل سرد به تجهیزات بیشتری نیاز دارید که همراه می‌برید. سیستم سرمایشی هم ندارند، اما درباره این یکی به تجهیزات نیاز ندارید، این منطقه همیشه سال خنک است. آب این منطقه از چشمه است و برای روشنایی از موتور برق استفاده می‌کنند و تا بعد از نیمه شب چراغ‌ها روشن است، اما بعد از خاموشی می‌توانید از آسمان پاک و پر ستاره ماسال لذت ببرید. دیدن طلوع خورشید را در این ارتفاع از دست ندهید.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

برای مشاهده عکس ها، توضیحات بیشتر و و رزرو آنلاین کلبه شیروانی ماسال، اینجا را کلیک کنید.

اقامتگاه ریژنه / گوراب زرمیخ و مه

به جای اینه توی چهاردیواری خانه از خواب بیدار شوید، چشم‌تان را که باز می‌کنید می‌بینید مه تا زمین رسیده و انعکاسش توی آب برکه پیداست، صدای رود و پرنده و گاو‌های همسایه یکی در میان به گوش می‌رسد. دست و روی‌تان را توی رودخانه‌ای می‌شویید که تا همین چند دقیقه پیش مرغ‌های ماهیخوار ازش ماهی می‌گرفتند. می‌نشینید پای سفره‌ای که شیر و ماست و پنیرش محصول گاو‌های همسایه‌ست، نان را صبح زود توی تنور برای‌تان پخته‌اند و زحمت نیمرو را هم همان مرغ‌هایی کشیده‌اند که دور و برتان می‌پلکند. این تصویر نه خواب است و نه خیال، اگر چند روزی را در کلبه چوبی ریژنه یا همسایه‌اش وینه بگذرانید. اقامتگاهی در روستای مرکیه در منطقه گوراب زرمیخ در ۷ کیلومتری صومعه‌سرا. روستایی که مردمش با کشت برنج روزگار می‌گذرانند و به آرامی طبیعتی‌اند که در اقامت‌تان تجربه می‌کنید. کلبه ویژنه دو اتاق خواب دارد با ظرفیت میانگین ۸ نفر.

البته سر جمع سه تا تخت یک نفره بزرگ دارد، اما از سرویس بهداشتی چیزی کم ندارد، هم سرویس ایرانی دارد و هم فرنگی و هم حمام مجزا. سیستم گرمایشی کلبه چوبی ریژنه هم همه سال به راه است. هر کلبه جنگلی علاوه بر تلویزیون و مبلمان و یخچال و فریزر، گاز و مختصری لوازم آشپزخانه دارد که بتوانید برای خودتان آشپزی کنید، اما اگر روز‌های اقامت و سفر را به خودتان استراحت داده‌اید نگران خورد و خوراک‌تان نباشد. باز هم غذا‌های محلی با مواد تازه با شما فاصله‌ای ندارد. مرغ ترش، سبزی‌پلو و ماهی، دلمه، میرزاقاسمی فقط بخشی از منوی کلبه جنگلی ریژنه است که می‌توانید برای ناهار و شام انتخاب کنید.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

برای مشاهده عکس ها، توضیحات بیشتر و و رزرو آنلاین اقامتگاه ریژنه، اینجا را کلیک کنید.

کلبه‌های ۴۰ متری عادل در سوادکوه / کلبه روی آب

«کلبه‌های عادل» انگار قرار بوده یک تصویر خیالی را واقعی کند، تصویری از کلبه‌هایی که روی درخت یا روی آب ساخته می‌شوند. غیر از کلبه‌ای که ۱۰ پله از زمین فاصله گرفته، بقیه، یعنی دو تای دیگر روی برکه‌ای با آب راکد ساخته شده‌اند، برکه‌ای که ماهی‌های کوی ژاپنی دارد. فقط اگر اردیبهشت تا اوایل پاییز اینجا باشید می‌توانید غذا خوردن این ماهی‌ها را تماشا کنید، چون بقیه سال در خواب زمستانی‌اند. ماهی‌ها، اما تنها جاذبه کلبه‌های عادل نیستند. پایین کلبه رودخانه است و مرغ، خروس، سگ، گربه، گوسفند، حیوان‌هایی هستند همین‌جا نگهداری می‌شوند و قرار است تصویری از زندگی مرتع‌نشینی همسایه‌ها برای‌تان تداعی کنند.

مردمی که شغل‌شان دامپروری است و با تعداد زیادی گاو و گوسفند، مرغ و خروس و بوقلمون و اردک زندگی‌شان را تامین می‌کنند. هرچند فضای کلبه‌های حسابی دنج است، اما فرصت هم‌صحبتی با این مردم را از دست ندهید، به خصوص که اینجا دیگر از اینترنت و تلفن خبری نیست و فقط خودتان هستید و خودتان. قبل از رفتن به این کلبه چوبی همه چیز‌هایی زا که نیاز دارید با خودتان ببرید که تا اولین جای تامین مواد غذایی ۳ کیلومتر فاصله دارید و تا اولین شهر، یعنی مرزیکلا ۲۰ کیلومتر. البته در این کلبه چوبی امکانات رفاهی مهیاست، کلبه‌های سرویس ایرانی و فرنگی و حمام و تختخواب دارند.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

برای مشاهده عکس ها، توضیحات بیشتر و و رزرو آنلاین کلبه‌های عادل در سوادکوه، اینجا را کلیک کنید.

کلبه درختی در جنگل هیرکانی / کودک درونت را شاد کن

کلبه چوبی که دو، سه متر از زمین فاصله بگیرد و میان درختان باشد همان‌قدر که می‌شود کلبه چوبی و کلبه جنگلی صدایش کرد، می‌توان به‌ش نام کلبه درختی هم داد. آن هم نه یک کلبه درختی معمولی، کلبه درختی که سرویس فرنگی و دوش دارد و با بخاری گازی گرم می‌شود. هرچند این کلبه جنگلی اجاق گاز هم دارد، اما برپا کردن بساط کباب بیرون از آن چیز دیگری است، به خصوص که اینجا مصرف هیزم‌تان نامحدود است و می‌توانید آتش‌تان را همه شبانه‌روز روشن نگه دارید. حیاط خلوت این کلبه جنگلی یکی از عمیق‌ترین بخش‌های جنگل‌های هیرکانی است، جنگلی که کیلومتر‌ها ادامه دارد و تویش باید دنبال نور و آسمان بگردید.

این فضای کم‌نور را اضافه کنید به درخت‌های انجیری که محلی‌های به شان پئی می‌گویند، درختانی که شاخه‌هایش توی هم گره می‌خورد و محصولش می‌شود هنر‌های تجسمی طبیعی. ترکیبی که می‌تواند آنقدر شما را به خیال ببرید که زمان از دست‌تان در برود. این جنگل خیال‌انگیز هرچند مثل کلبه دور تا دورش فنس‌کشی نشده، اما آنقدر امن و امان است که جان می‌دهد برای کمپ، یعنی می‌توانید با خیال راحت یک شب از اقامت‌تان را هم در جنگل بگذرانید. میزبان‌های شما اینجا باغداری، کشاورزی و دامداری هم می‌کنند، هم برای خودشان، هم برای شما، چون اینطوری امکان این را پیدا می‌کنید که با بره‌ای رفیق شوید، خیار‌های آفریقایی و دیگر صیفی‌جات را ببینید، در فروردین چای بچینید و پاییز و زمستان بروید سراغ پرتقال‌ها و نارنج‌هایی که فقط به خاطر شما روی درخت‌ها مانده‌اند.

اگر می‌خواهید به مناسبت‌های گوناگون مثل تولد، سالگرد ازدواج و هر مناسبت خوشایند دیگری کسی را غافلگیر کنید، می‌توانید حسابی روی میزبان‌ها حساب کنید. از چند تا بادکنک و کیک گرفته تا گل‌آرایی و موزیک و نورپردازی. از آنجا که این کلبه جنگلی ۶ کیلومتر با شهر، یعنی لاهیجان فاصله دارد و حتی ۷۰۰ متر از جاده دسترسی‌اش خاکی است و حتی نزدیک‌ترین سوپرمارکت و نانوایی در سه کیلومتری‌اش قرار دارد، یادتان باشد که هر چیزی لازم دارید را قبل از رسیدن به کلبه تهیه کنید. هرچند می‌توانید ماشین‌تان را در ۱۰۰ متری کلبه پارک کنید، اما از جای پارک تا این کلبه جنگلی باید حدود ۷۰ پله را طی کنید، پس حواس‌تان به میزان خرید و وسایل باشد. کسی که سرایداری کلبه را به عهده دارد یک آشپز حرفه‌ای است، هرچند برای‌تان آشپزی نمی‌کند، اما می‌توانید از تجربه‌های آشپزی‌اش استفاده کنید.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

برای مشاهده عکس ها، توضیحات بیشتر و و رزرو آنلاین کلبه درختی در جنگل هیرکانی، اینجا را کلیک کنید.

کلبه دوبلکس ماسال / بیا همسایه شویم

میزبان کلبه چوبی دوبلکس ماسال وقتی برای اسکان مهمان‌هایش در فصل سرد جا نداشت به فکر افتاد یک کلبه چوبی کنار خانه خودش بسازد، برای همان مهمان‌ها که گرما را در کلبه‌های ییلاقی سر می‌کردند حالا در همسایگی میزبان جایی برای آرامش و سکوت در سرما هم دارند. همسایه‌ای که می‌تواند تنها با مهربانی مهمان‌ها را پاگیر کند تا اقامت‌شان را طولانی‌تر کنند. کلبه دوبلکس ماسال حسابی جا دار و بزرگ است و هر طبقه سرویس بهداشتی و حمام مجزا دارد، طبقه‌هایی که با ۱۲ تا ۱۵ پله از هم جدا می‌شوند، بخاری گازی، کولر پنجره‌ای، تراس، مبلمان و تخت امکاناتی است که فضای داخلی کلبه را از فضای طبیعی و بکر بیرون جدا می‌کند.

هرچند در این کلبه یخچال، اجاق گاز و امکانات پخت و پز هم وجود دارد، اما غذا را به میزبان و همسایه تان بسپرید تا دستپخت یک مادر را چشیده باشید. این کلبه در در روستای سیاهدول شهرستان ماسال قرار دارد و تا اولین فروشگاه ۶ کلیومتر فاصله دارد. برای همین اگر به چیزی جز مواد غذایی محلی نیاز دارید، قبل از اقامت باید تهیه کنید. مسیر دسترسی تا اقامتگاه حدود ۳۰ متر جاده خاکی ماشین رو دارد، اما ماشین را می‌توانید در حیاط اقامتگاه پارک کنید. از اینجا تا ماسوله و قلعه رودخان ۳۰ دقیقه و تا ساحل گیسوم ۴۵ دقیقه راه دارید.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

برای مشاهده عکس ها، توضیحات بیشتر و و رزرو آنلاین کلبه دوبلکس ماسال، اینجا را کلیک کنید.

کلبه چوبی ترنج / جنگل، درِ اول

کلبه چوبی ترنج کلبه‌ای است در دامنه کوه، درست جایی که قرار است کوه و جنگل با هم شروع بشوند، آنقدر این موقعیت منحصر به فرد است که می‌شد در آدرس این کلبه نوشت: ورودی جنگل، درِ اول. اقامت در این کلبه جنگلی یعنی تا فاصله حدود ۵۰ متری شما کلبه دیگری نیست، یعنی این کلبه وسط مساحتی حدود ۱۵۰۰ متر مربع قرار گرفته. هرچند اولین خانه‌هایی که بعد از ۵۰ متر می‌بینید هم غریبه نیستند و به واسطه نسبتی که با میزبان دارند، خودشان را میزبان شما می‌دانند آداب میزبانی را فراتر از آنچه انتظار دارید به جا می‌آورند.

مردمی که شغل‌شان دامداری و کشاورزی است. درفاصله ۷۰۰ تا ۸۰۰ متری از کلبه می‌توانید لبنیات تازه که محصول دام‌های مردم همین منطقه است را تهیه کنید، اما اگر به چیز بیشتری نیاز داشتید لازم است یک کیلومتری از کلبه فاصله بگیرید. هرچند اینجا چسبیده به جنگل‌اید، اما تا ییلاقات ماسال تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارید و تا دریا ۳۰ دقیقه. شاید برای اینکه به همه این‌ها برسید لازم است که حداقل دو شب را برای اقامت در این کلبه رزرو کنید. جاده دسترسی به کلبه آسفالت است و فقط ۶۰ متر از راه باید مسیر خاکی و همواری را برای رسیدن خودرو تا جلوی کلبه طی کنید.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

برای مشاهده عکس ها، توضیحات بیشتر و و رزرو آنلاین کلبه چوبی ترنج، اینجا را کلیک کنید.

کلبه چوبی الیزه در سوادکوه / میزبان: رویای یک کودک

آدم‌هایی که رویای کودکی‌شان را زندگی می‌کنند زیاد نیستند، نه اینکه زندگی با همه‌شان سر جنگ داشته باشد. آدم‌ها بزرگ که می‌شوند اصلا یادشان می‌رود که در بچگی می‌خواستند چه کار‌ها بکنند. «کلبه چوبی الیزه»، اما محصول رویایی است که فراموش نشده. کودکی که همیشه دوست داشته برای خودش کلبه چوبی بسازد و در آن زندگی کند. برای همین هم در ۱۵ سالگی با چوب خانه‌ای می‌سازد، هرچند غیرقابل سکونت، اما شروع تحقق یک رویا. حالا هرچند آن کودک ساکن هیچ‌کدام از این کلبه‌های چوبی نیست، اما مهمان‌ها می‌توانند این رویای محقق را تجربه کنند. سکونت در کلبه‌ای میان باغ مرکبات، در حدفاصل شهر شیرگاه و شهر بابل (بابلکنار) شهر مرزیکلا.

ظرفیت کلبه‌های ۴۰ متری الیزه چهار نفر است و کلبه‌ها چهار متر از هم فاصله دارند و تختخواب‌ها با سه پله از سالن جدا می‌شوند و همگی سرویس ایرانی و فرنگی و حمام دارند. هر کدام از کلبه‌ها را که انتخاب کنید تراس و چشم‌انداز یکسان دارند. اولین جایی که بتوانید مواد غذایی و اینجور چیز‌ها را تهیه کنید ۲ کیلومتر از کلبه‌ها فاصله دارد، برای همین بهتر است قبل از رسیدن فکر همه چیز را کرده باشید، البته نگران نباشید، قرار نیست گرسنگی بکشید، آشپزخانه و سفره‌خانه‌ای نزدیک مجموعه است که می‌توانید بروید سراغش. اگر آخر هفته را برای اقامت در این کلبه‌ها انتخاب کنید می‌توانید مرد بالغی را ببینید هر هفته به رویای کودکی‌اش، که حالا فراموش شده، سر می‌زند.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

برای مشاهده عکس ها، توضیحات بیشتر و و رزرو آنلاین کلبه چوبی الیزه در سوادکوه، اینجا را کلیک کنید.

کلبه جنگلی کیدوان در سرولات / سلام نوستالژی

معلوم نیست رستوران خاورخانم معروف‌تر است یا روستای سرولات. روستایی جنگلی نزدیک به شهر چابکسر که در منطقه‌ای توریستی. کلبه جنگلی کیدوان جایی است بعد از رستوران خاورخانم. وقتی که رسیدید ماشین‌تان را جلوی در سرایداری پارک کنید و اقامت را شروع کنید، البته بعد اینکه حدود ۳۰ پله را بالا رفتید. تا شعاع ۵۰۰ متری از کلبه جز شما و کلبه‌ای که انتخاب کرده‌اید کسی نیست. کلبه‌ای که هم درون و بیرونش می‌تواند حسابی حس نوستالژی‌تان را تحریک کند و وادارتان کند از همه جا عکسی ثبت کنید. زندگی در این کلبه قرار است شما را حسابی از زندگی شهری جدا کند.

در این کلبه‌های جنگلی، اقامتی رویایی داشته باشید

برای مشاهده عکس ها، توضیحات بیشتر و و رزرو آنلاین کلبه جنگلی کیدوان در سرولات، اینجا را کلیک کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج