۹۶۴۳۴۱
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

اقامتی امن و راحت با «مکانچی»

استارت آپ مکانچی، که خدماتش را در زمینه رزرو ویلا، رزرو آپارتمان، رزرو بومگردی‌ها، مشاوره، پشتیبانی و... در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ با فراهم کردن امکان رزرو آنلاین ویلا و معرفی خانه‌های امن روی سایت مکانچی کارتان را راحت می‌کند.

برترین‌ها: مکانچی شما را به اقامتی امن دعوت می‌کند. رزرو ویلا و خانه امن در طول سفر، مهمترین دغدغه همه کسانی است که قدم در جاده برای دور شدن از روزمرگی‌هایشان می‌گذارند. مسلما این موضوع که کجا و در چه خانه‌ای اقامت کنید، برای اقامت چقدر هزینه کنید؟ چطور در شهر یا منطقه‌ای که به آن سفر می‌کنید ویلا اجاره‌ای یا خانه‌ای برای اقامت پیدا کنید، و مهمتر از همه، هزینه‌ای که برای اجاره ویلا یا خانه می‌پردازید، مناسب با نرخ‌های منطقه است یا نه، فکرتان را درگیر خواهد کرد.

استارت آپ مکانچی، که خدماتش را در زمینه رزرو ویلا، رزرو آپارتمان، رزرو بومگردی‌ها، مشاوره، پشتیبانی و... در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ با فراهم کردن امکان رزرو آنلاین ویلا و معرفی خانه‌های امن روی سایت مکانچی کارتان را راحت می‌کند.

با مراجعه به سایت و جستجوی شهر یا استان موردنظرتان روی سایت مکانچی، می‌توانید به فهرستی از اقامتگاه‌های تایید شده دسترسی داشته باشید و با مقایسه جزئیات، عکس‌ها، لوکیشن و قیمت هر اقامتگاه، قبل از شروع سفر انتخاب مناسبی داشته باشید و با مشورت با تیم مشاوره مکانچی رزرو ویلای مناسب را انجام دهید.

اقامتی امن و راحت با «مکانچی»

چرا رزرو ویلا را با مکانچی تجربه کنیم؟

۱. اطلاعات ثبت شده واقعی از ویلا‌ها و بومگردی‌ها

مهمترین موضوع در رزرو آنلاین اقامتگاه، مطمئن بودن از اطلاعات ارائه شده است. اطلاعاتی هر ویلا یا اقامتگاهی که روی سایت مکانچی می‌بینید، همان اطلاعاتی است که میزبان یا صاحب اقامتگاه در اختیار سایت گذاشته و مکانچی تضمین می‌کند که عکس‌ها و اطلاعات تایید شده واقعی است و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات وجود داشته باشد، می‌توانید به راحتی پولتان را پس بگیرید.

۲. پرداخت امن و رزرو قطعی روی سایت مکانچی

بعد از ثبت درخواست رزرو ویلا و بومگردی روی سایت، تیم مکانچی هماهنگی‌های لازم را برای اطمینان از این که ویلا در تاریخ موردنظر شما ظرفیت دارد یا نه، انجام می‌دهد و نتیجه از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. البته زمان ثبت درخواست رزروتان نیازی به پرداخت هیچ مبلغی ندارید و تنها زمانی که به شما اطلاع داده شد که ویلای موردنظرتان ظرفیت دارد، دسترسی شما به درگاه پرداخت اینترنتی باز خواهد شد و شما در مدت زمانی مشخصی می‌توانید با پرداخت وجه به صورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

۳. اشتراک‌گذاری تجربه سایر میهمانان

قبل از ثبت درخواست رزرو، می‌توانید نظرات سایر کسانی که در خانه یا ویلای موردنظرتان اقامت داشته‌اند را بخوانید تا با خیال راحت، تصمیم‌تان را بگیرید.

اقامتی امن و راحت با «مکانچی»

۴. مشورت با تیم مشاوره مکانچی و پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول اقامت

برای تجربه نوع جدیدی از اقامت در بومگردی‌ها یا مناطقی که به آن‌ها آشنایی ندارید، نگران نباشید؛ تیم مشاوره کارشناسان مکانچی، از مزایای سایت رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که قبل از ثبت درخواست رزرو ویلا یا اقامتگاه به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را در منطقه موردنظرتان داشته باشید. ضمن این که می‌توانید هر سوالی راجع به شرایط خانه یا ویلایی که قصد رزرو آن را دارید، بپرسید تا با درک بیشتر از شرایط اقامتی مکان انتخابی‌تان، برای رزرو اقدام کنید.
اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که تا به حال تجربه رزرو ویلا یا اقامتگاه را به صورت آنلاین نداشته‌اند، نگران نباشید؛ می‌توانید قبل از اقدام به این کار، با کارشناسان مکانچی تماس بگیرید تا با این فرآیند آشنا شوید.

بعد از این که ویلای موردنظرتان را رزرو کردید، روی تیم پشتیبانی مکانچی برای حل مشکلات احتمالی که ممکن است در طول اقامت برایتان پیش بیاید، شما را همراهی خواهد کرد تا اقامتی آسوده داشته باشید.

۵. هدف‌های بزرگتر در سایت رزرواسیون مکانچی

هدف تیم مکانچی، به ساده کردن پروسه رزرو آنلاین، اقامت امن و ایجاد امکان اجاره ویلا و خانه‌ها ختم نمی‌شود؛ حمایت از اشتغال زنان روستایی و توسعه پایدار مناطق روستایی، کمک به ایجاد کسب و کار‌های محلی و ایجاد بستری برای تجربه‌های متفاوت مسافران نیز از دیگر اهداف سایت مکانچی است که در این راه و با ایجاد موقعیت‌های اقامت در مناطق مختلف کشورمان، تلاش می‌کنند تا در این مسیر قدم بردارند.

آشنا کردن کاربران با فرهنگ و آداب و رسوم و اطلاع‌رسانی از برنامه‌های سنتی در حال اجرا که در شبکه‌های اجتماعی مکانچی معرفی می‌شوند؛ به هر کسی کمک می‌کند تا ضمن بالا بردن اطلاعات گردشگری، بتواند برای سفری هدفمند و تجربه‌ای بکر برنامه‌ریزی کند.

اقامتی امن و راحت با «مکانچی»

با چند کلیک ساده؛ شما هم عضوی از مکانچی باشید

اگر صاحب اقامتگاهی هستید و از هم صحبتی با دوستان جدید لذت می‌برید و ارتباط بیشتر با دنیایی که در آن زندگی می‌کنید، برایتان جذاب است، می‌توانید به راحتی و بعد از پذیرفتن قوانین سایت رزرو آنلاین مکانچی، برای ثبت اقامتگاه‌تان اقدام کنید. کافی است به سایت مکانچی به آدرس www.makanchi.com بروید و روی کلید میزبان شوید کلیک کنید. فرم موردنظر را پر کنید و منتظر تماس همکاران مکانچی برای گرفتن اطلاعات تکمیلی باشید.

اقامتی امن و راحت با «مکانچی»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج