جاباما
۹۶۴۳۷۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سیمئونه، گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ

سرمربی کنونی تیم فوتبال اتلتیکومادرید گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ است.

خبرگزاری تسنیم: نشریه اسپانیایی «دُن بالن» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ دیه‌گو سیمئونه گزینه اصلی باشگاه بایرن مونیخ برای سرمربیگری باواریایی‌ها است. مدیران این باشگاه آلمانی به دنبال این هستند تا با استخدام سرمربی کنوبی اتلتیکومادرید، پروژه‌ای جدید را کلید بزنند.

باشگاه بایرن مونیخ پس از شکست ۵ بر یک تحقیرآمیز این تیم مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم فصل جاری از رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، اقدام به اخراج نیکو کواچ و هانسی فلیک، دستیار وی را تا پایان فصل به عنوان جانشین این سرمربی کروات معرفی کرد.

دیه‌گو سیمئونه ۴۹ ساله که تا سال ۲۰۲۲ تحت‌قرارداد باشگاه اتلتیکومادرید است، از سال ۲۰۱۱ هدایت این تیم اسپانیایی را برعهده دارد و در این مدت این تیم را تبدیل به تیمی باثبات و یکی از قدرت‌های فوتبال اروپا کرده است. او در حال حاضر با دستمزد سالیانه ۲۲ میلیون یورو بیشرین دستمزد دریافتی را در بین سرمربیان جهان دارد.

این سرمربی آرژانتینی که در فصول ۱۴-۲۰۱۳ و ۱۶-۲۰۱۵ با اتلتیکومادرید تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرده، تاکنون این تیم را به یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، دو قهرمانی در لیگ اروپا و دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا رسانده است.

سرخپوشان مونیخی در حال حاضر با ۴۹ امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا هستند، هرچند کار دشواری در تکرار قهرمانی دارند چرا که لایپزیگ ۴۸ امتیازی و بوروسیا دورتموند ۴۵ امتیازی هم سخت در تعقیب این تیم هستند، از این‌رو مدیران باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند با ایجاد تحول در کادر فنی خود، بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      امکان نداره باشگاه قانون مداری مثل بایرن تیمش وبه لمپنی مثل سیموئنه که یه جورایی مثل رئیس مافیا خودمون است بسپاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج