۹۶۴۴۰۸
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

قدوسی: بازی با سپاهان باید ۳ بر صفر شود

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در خصوص اتفاقات بازی این تیم مقابل سپاهان و وضعیت مهاجم پُرحاشیه خود داد.

خبرگزاری میزان: حسین قدوسی درباره اتفاقات روز گذشته (یکشنبه) اصفهان برای بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اظهارات ناظر محترم بازی و شهامت و صداقتی که در صحبت‌های خود داشت و صراحت بیان و شجاع فرمانده یگان ویژه استان اصفهان، همه چیز مشخص و واضح است.

وی افزود: سپاهانی‌ها حوالی ساعت ۱۶:۲۰ به ورزشگاه آمدند و تا ۱۶:۳۰ وارد زمین نشدند. این دیگر اظهرمن‌الشمس است. ما مثل همیشه به کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم و منتظر اعلام رای هستیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در این مواقع گزارش ناظر بازی تاثیر زیادی در اعلام رای دارد. ما هم منتظر هستیم کمیته انضباطی زودتر رای را صادر کند و البته رای عادلانه باشد. ما همچنین علاوه بر این مسئله پیگیر اتهامات واهی که به پرسپولیس زده می‌شود هستیم و در این خصوص کوتاه نمی‌آییم.

قدوسی گفت: باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد پیش از اعلام رای قضاوتی انجام دهد و فضا را سنگین کند. ما دوست نداریم حاشیه‌ای ایجاد شود و پیش داوری هم نمی‌کنیم، اما می‌دانیم با توجه به قانون بازی باید ۳ بر صفر اعلام شود. امیدواریم که فدراسیون فوتبال حق را به حقدار بدهد.

وی درباره آخرین وضعیت استوکس تصریح کرد: نمی‌خواهیم فعلا در این مورد صحبت کنیم. ما پیگیری‌های خود را انجام می‌دهیم و تصمیم درست را می‌گیریم. یحیی گل‌محمدی هیچ نامه‌ای مبنی بر اینکه استوکس را نمی‌خواهد به باشگاه نداده و فقط او را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده است. ما هم با نماینده استوکس در ارتباط هستیم و باید او در این خصوص پاسخگو باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: در این روزها و هجمه‌هایی که وجود دارد بیشتر از همیشه به اتحاد نیاز داریم و البته حمایت هواداران‌مان که آن‌ها هم باید متحد باشند. ما روزهای سختی را پیش رو داریم. در ۶ بازی گذشته فقط در یک بازی با تراکتور ورزشگاه در اختیار ما بوده و بقیه بازی‌ها شرایط میزبانی کامل را نداشتیم آن هم مقابل تیم‌های قدرتمند، اما با این وجود ایمان داریم که می‌توانیم به هدف‌مان برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کفایت

      امروز از صبح تا حالا رادیو و تلویزیون توی برنامه هاشون دارن پیشاپیش محاکمه میکنن و رای صادر میکنن . آخر برنامه هم همشون میگن ، ما قاضی نیستیم که قضاوت کنیم و قضاوت بعهده مردمه . آخه اگه قاضی نیستین بیخود میکنین حرف میزنین . وزارت و فدراسیون همینجوری طرف تیم خودش هست ، شماها دیگه جو ندین .

    • بدون نام

      اگر ۳برصفر اعلام نشود به نفع پرسپولیس سایر تیم ها همین کار می کنند .چون سپاهان یار مصدوم داشت بیشتر از ۳ گل دریافت می کرد گفت ۳گل به نفع پرسپولیس باشد بهتر است تا ۶تا گل

    • jalil. salari

      شما که به این مرده خواریها عادت دارین خداییش بهتون میاد اینم روش

    • narges

      این مسئولان بی کفایت چرا فکری برای این قضیه نمیکنن بردبا پرسپولیسه چرا سپاهان نیومد؟ خب معلومه چون ترسیده و دنبال بهونه های مختلف می‌گشته تا باخت مفتزحانه نصیبش نشه. بعضیا میگن دیر اماده شدن و نرسیدن بعضیا میگن جلو ماشینشونو گرفتن ولی معلومه همش ساخته ذهن خودشونه تا بهونه ای برای این قضیه داشته باشند... اقایون داداشام گفته باشم حقبا پرسپولیسه

    • بدون نام

      فقط باید گریست به حال فوتبال و لیگ برتر و مسئولان ورزشی...

    • بدون نام

      تبم حکومتی ضرر می کنه ایقدر ۰۰؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج