جاباما
۹۶۴۴۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گتوسو: مسی الگوی کودکان است

سرمربی تیم ناپولی از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا تمجید کرد و از شاگردانش خواست فردا بازی جسورانه‌ای را در تقابل دو تیم به نمایش بگذارند.

خبرگزاری تسنیم: جنارو گتوسو که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای بارسلونا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما مقابل تیمی بزرگ بازی خواهیم کرد. از بازیکنان تیم و کارلو آنچلوتی که تیم را تا این مرحله رساندند، تشکر می‌کنم و من کاری نکرده‌ام. قطعاً برای بازی فردا احساساتی خواهیم بود، اما این هم خواهد گذشت. می‌خواهم فردا ناپولی تیمی باشد که ترس در وجودش نباشد. ما در سن‌پائولو به غیر از بازی با یوونتوس، بازی‌های فوق‌العاده‌ای به نمایش نگذاشته‌ایم و می‌خواهم فردا تیمی را ببینم که می‌داند چطور حریفش را به دردسر بیندازد.

وی افزود: با روی کار آمدن کیکه ستیِن، بارسلونا کاری را می‌کند که سال‌ها انجامش می‌داد. با ارنستو والورده آن‌ها در عرض ۱۰ ثانیه توپ را از حریف خود پس می‌گرفتند، اما حالا با وجود ستیِن این کار را در عرض ۶ ثانیه انجام می‌دهند. ما فردا باید در هر دو فاز هجومی و دفاعی خوب بازی کنیم. بارسلونا فردا برای ارائه بازی هجومی پا به سن‌پائولو می‌گذارد، برای همین در خطر زیادی قرار داریم.

سرمربی ناپولی همچنین در تمجید از کاپیتان ۲۸ ساله‌اش اظهار داشت: اینسینیه در درونش موتوری دارد که می‌تواند در هر بازی ۱۲ کیلومتر بدود. لورنزو هنوز جای پیشرفت دارد، چون کاپیتان تیم باید ثبات در عملکردش داشته باشد. با ان حال اینسینیه من را سورپراز کرد، او در زمین بازیکنی باهوش است و خیلی زود یاد می‌گیرد.

گتوسو ادامه داد: باید مقابل بارسلونا بایستیم و نباید نگران باشیم. دوست دارم تیمی سرزنده را در بازی فردا ببینیم که تا آخرین لحظه از بازی‌اش لذت ببرد. در رسانه‌ها خواندم که ما باید مسی را یارگیری نفر به نفر داشته باشیم، اما بارسلونا تنها لیونل نیست. همانطور که لورنزو گفت، مسی باریکن بزرگی است و به خاطر کار‌هایی که کرده بزرگترین بازیکن جهان است. لیونل الگویی برای کودکان است و هرگز حرفی نامناسب نمی‌زند. مسی کار‌هایی می‌کند که شما تنها در پلی‌استیشن می‌بینید، چیز‌هایی که حتی نمی‌توانید تصورش را بکنید. او سال‌هاست که بهترین بازیکن جهان است.

وی همچنین در تمجید از اسطوره باشگاه ناپولی تصریح کرد: دیه‌گو خدای فوتبال است و این چیزی نیست که تنها امروز بگویم. من هرگز مارادونا را از نزدیک ندیدم، اما می‌دانم که او یک قهرمان بود. در حال حاضر هم به نظرم مسی کار‌هایی را می‌کند که مارادونا در گذشته انجام می‌داد. متوقف کردن مسی کار آسانی نیست، اما تلاش‌مان را می‌کنیم. همیشه به تیمم ایمان دارم.

سرمربی آبی‌پوشان ناپل در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا ناپولی می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود؟»، خاطرنشان کرد: در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج