۹۶۴۵۲۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

گوشی هواوی میت Xs معرفی شد

هواوی امروز طی استریمی زنده از محصولات متعددی رونمایی کرد که سوپر استار آنها نسخه جدید گوشی تاشوی این شرکت با عنوان میت Xs است؛ موبایلی با نمایشگر و بدنه انعطاف پذیر که طراحی مدرن و سخت افزار قدرتمند را در خود جای داده است.

دیجیاتو: هواوی امروز طی استریمی زنده از محصولات متعددی رونمایی کرد که سوپر استار آنها نسخه جدید گوشی تاشوی این شرکت با عنوان میت Xs است؛ موبایلی با نمایشگر و بدنه انعطاف پذیر که طراحی مدرن و سخت افزار قدرتمند را در خود جای داده است.

پنل انعطاف پذیر میت Xs مثل مدل قبلی کماکان از لولای مکانیکی Falcon Wing (بال شاهین) بهره برده و به شکلی نامتقارن به سمت بیرون باز می شود. هرچند میت Xs شبیه نسخه قبلی به نظر می رسد اما هواوی در این مدل نه تنها ساختار لولا را نرم تر از قبل کرده بلکه از نمایشگر با دوام تری استفاده کرده است.

این صفحه نمایش در حالت باز شده ابعادی ۸ اینچی دارد اما زمانی که بسته است پنل اصلی آن ۶.۶ اینچی خواهد بود که باز هم از اغلب گوشی های عادی بزرگتر است.

میت Xs از نظر سخت افزاری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و به چیپست کرین ۹۹۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت مجهز شده که در کنار قدرت پردازشی فوق العاده، امکان اتصال به شبکه ۵G را نیز فراهم می سازد. انرژی این سخت افزار هم از طریق باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

گوشی هواوی میت Xs معرفی شد

این گوشی با تکیه بر دوربین چهارگانه متشکل از سنسور ۴۰ مگاپیکسلی سوپر سنسینگ، ۱۶ مگاپیکسلی الترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو توانایی ثبت تصاویر مطلوبی را دارد. در کنار این ماژول یک دوربین ۳ بعدی هم تعبیه شده که با سنجش عمق به بهبود کیفیت تصاویر پرتره کمک کرده و کاربردهای واقعیت افزود را به همراه می آورد. سیستم دوربین توسط لایکا طراحی شده و به لطف ساختار تاشوی موبایل می توان به عنوان دوربین اصلی یا سلفی از آن بهره برد.

گوشی هواوی میت Xs معرفی شد

هوای میت Xs از نظر نرم افزاری به رابط کاربری EMUI۱۰.۰.۱ متکی است و امکان اجرای اپ در سمت های مختلف بدنه را فراهم می سازد؛ قابلیتی که به مالتی تسکینگ جان تازه ای می بخشد. در این رابط می توان همزمان دو اپ را در طرفین نمایشگر و اپ سومی را به صورت شناور به اجرا درآورد. با تمام این تفاسیر میت Xs به واسطه تحریم های آمریکا از اپ ها و سرویس های گوگل محروم است.

برخلاف میت X که تنها در چین عرضه شد، میت Xs از ماه آینده شانس خودنمایی در بازارهای بین المللی را خواهد داشت، هرچند با توجه به قیمت ۲۴۹۹ یورویی کمتر کاربری از عهده پرداخت هزینه آن برمی آید.

گوشی هواوی میت Xs معرفی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج