جاباما
۹۶۴۵۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سرگیجه AFC درباره میزبان مسابقات قهرمانی آسیا

در حالی که مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا در قاره کهن به تعویق افتاده کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیم جدیدی درمورد زمان و مکان برگزاری بازی‌ها نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا قرار بود از هفتم اسفند ماه در ترکمنستان برگزار شود اما AFC چند هفته پیش به دلیل شیوع بیماری کرونا و نگرانی از بابت افزایش ابتلا به آن برگزاری این رقابت‌ها را به تعویق انداخت. به خصوص که ترکمنستان نیز قوانین سختگیرانه‌ای در مورد مسائل بهداشتی داشت و این کشور نیز در این تصمیم گیری بی تاثیر نبوده است.

پس از این اتقاق خبر رسید که ترکمنستان حتی حاضر شده قید میزبانی بازی‌ها را هم بزند و در این زمینه سه کشور ایران، تایلند و کویت برای برگزاری این بازی‌ها درخواست میزبانی دادند.

در این میان از یک سو زمان برگزاری بازی‌ها به چالشی جدید برای کنفدراسیون فوتبال آسیا تبدیل شده است چرا که اولا هنوز این بیماری ریشه کن نشده و ثانیا با نزدیک شدن به ماه رمضان و حضور چند تیم مسلمان در بازی‌ها امکان برگزاری مسابقات نیست و باید بلافاصله پس از پایان این ماه بازی‌ها برگزار شود تا با جام جهانی تداخل پیدا نکند. از سوی دیگر هر سه کشور ایران، تایلند و کویت که برای میزبانی بازی‌ها درخواست داده بودند با بیماری کرونا روبرو شدند و به عبارتی شانس خود را برای میزبانی بازی‌ها از دست دادند تا هم زمان برگزاری بازی‌ها و هم مکان آن نامعلوم بوده و کنفدراسیون فوتبال آسیا را دچار یک سردرگمی و سرگیجه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج