۹۶۴۵۸۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ماجرای محرومیت شهرخودرو در لیگ برتر چیست؟

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و مالک باشگاه شهرخودرو درباره محرومیت شهرخودرو در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی و محرومیت بازیکنان این تیم توضیحاتی ارائه دادند.

خبرگزاری ایسنا: جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره محرومیت شهرخودرو در دو پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر و محرومیت بازیکنان این تیم یعنی میلاد سرلک و حسن جعفری گفت: محرومیت بازیکنان مذکور به علت فسخ غیرموجه قراردادها است.

او در پاسخ به این سوال که این بازیکنان بازی‌های بعدی را بازی خواهند کرد یا نه گفت: این احکام جای شکایت دارد و تیم‌ها می‌توانند تجدید نظرخواهی کنند اما بازیکنان نمی توانند بازی بعدی تیم شان را بازی کنند.

در ادامه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو به روی خط «فوتبال برتر» آمد و درباره احکام صادره اظهار کرد: فکر میکنم این حکم قبل از بازی با پرسپولیس ناعادلانه باشد و این واقعا حق ما نیست. من سوال دارم که ملاک قرارداد بستن یک باشگاه با یک بازیکن چه باید باشد؟ وقتی من فسخ قرارداد یک بازیکن را از سازمان لیگ می‌گیرم به چه باید استناد کنم؟

نور شرق در واکنش به صحبت های مالک باشگاه شهرخودرو گفت: ما احکام را صادر کردیم و آن چه که در کمیته استیناف است، مشخص است و شرایط خودش را دارد. بگذارید که من با اقای حمیدوای بحث نکنم. ما مطابق قانون ملکف هستیم وقت رسیدگی را تعیین کنیم و نماینده باشگاه های شهر خودرو در جلسه های مربوطه حضور پیدا نکردند. ما در کمیته تعیین وضعیت مساله ای داریم که باید قرارداد های بازیکنان احترام بگذاریم.

رئیس کمیته تعیین وضعیت در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان لیگ فسخ را صادر نمی‌کند. سازمان لیگ بدون قضاوت، فسخ را به عنوان تقاضا ثبت می‌کند و درباره اعتبار این فسخ تصمیم گیری خواهد شد. باید نمایندگان شهرخودرو در جلسه رسیدگی این احکام حضور پیدا می کردند.

مالک باشگاه شهرخودرو در واکنش به صحبت‌های نورشرق گفت: آیا شما تا به حال جریمه بازیکنی را به یاد دارید که ۵ برابر قیمت قراردادش باشد؟ این مساله تا به حال سابقه داشته است؟ روزی که این دادگاه برگزار شده است، ما در ایران نبودیم. اینکه قبل از بازی پرسپولیس جریمه شویم واقعا به حق نیست و ما به کمیته استیناف شکایت میکنیم.

حمیدوای در پایان گفت: در حکم صادر شده آمده است زمان برای مذاکره با بازیکن مورد نظر کم بوده. اگر تخلف ما این بوده پس چرا استقلال توانست با ارسلان مطهری به توافق برسد؟ چرا بازیکن تیم ما باید ۵ برابر قراردادش جریمه شود اما صادق بارانی در تیم دیگر با همین روند، چنین جریمه سنگینی را متحمل نمی‌شود؟ این‌ها مسائلی است که باید رسیدگی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      موضوع از این قراره که هر تیمی با تیم حکومتی بازی داره از چند روز قبل براش حاشیه درست میکنن تا پرسپولیسی های عزیز یک به صفر قبل از شروع بازی جلو باشن. وگرنه چه دلیلیه تمام حکمها تمام داستانهای حریف مقابل قبل از بازی بهشون ابلاغ میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج