۹۶۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حاشیه های جالب سرخپوشان بعد از بازی

او که خود از پرسنل نیروی انتظامی است تا پای پله برقی سالن ورودی ترمینال ۲آمد وآنجا وقتی که دید بازیکنان با پله برقی بالای می آورند از ماموران خواست پله را متوقف کنند!!

برد پرسپولیس در شیراز حسابی بازیکنان وکادر فنی را سر ذوق آورده بود. آنها ساعت ۲۲:۳۰ راهی فرودگاه شهید دستغیب شیراز شدند تا به تهران برگردند. جمعیت زیادی در فرودگاه برای بدرقه تیم آمده بود وبازار عکس وامضا داغ بود. در این مطلب به حواشی بازگشت سرخپوشان اشاره ای داریم:

جادوگر محبوب
علی کریمی در بازی با فجر عملکرد خوبی داشت. او در فرودگاه شیراز بارها توسط هواداران تشویق شد وجمعیت حاضر هر بار وی را به یک طرف می کشیدند تا عکسی به یادگار داشته باشند.سعه صدر وخونسردی کریمی در این آشفته بازار مثالزدنی بود وحتی خود وی وقتی با واکنش ماموران مواجه شد که قصد داشتند جهت برقراری نظم در فرودگاه هواداران را متفرق نمایند مانع گردید وگفت: ما هرچه داریم از اینهاست وگرنه من هیچ فرقی با این مردم ندارم. بگذارید راحت باشند.

دلخوری از یک نماینده
درج مصاحبه دهقان نماینده ایذه در مجلس در مورد مخالفت با مدیریت رویانیان در یکی از روزنامه ها حسابی سرخپوشان را ناراحت کرد. آنها درون هواپیما روزنامه را دیدند که این نماینده گفته بود رویانیان باید توضیح بدهد کارت های هدیه ۵۰۰هزار تومانی را از کجا آورده است.

اساتید جدول
مجتبی شیری و سعید عزیزیان اغلب وقت خود در طول سفر را به حل جدول پرداختند.در این میان می شد به عملکرد شیری اطمینان نسبی داشت اما آنچه از نوشته های عزیزیان برمی آمد حاکی از آن بود که حروف را به قید قرعه در خانه ها می نویسد وبه سئوالات ربطی ندارد!

عطاری مجتبی!
مجتبی شیری پس از مدتها در ترکیب ثابت سرخپوشان به میدان رفت. او که اصالتا شیرازی است در طول پرواز ماموریتی ویژه داشت. شیراز شهر عرقیات وآبلیمو است وپرسپولیسی ها هم انواع عرق را از آنجا خریداری کرده بودند. شیری با توجه به شناختش از این مسائل ناچار بود مکرر برای خریداران این نوع نوشیدنی طرز استفاده وخواص آن را توضیح دهد وعطاری سیار راه انداخته بود!

شیث وماجرای پرواز معروف!
شیث رضایی هم صندلی مجتبی شیری ونصرتی بود. او به محض اینکه از جایش تکان می خورد بازیکنان می گفتند یک نفر او را کنترل کند زیرا ممکن است این بار هم فیلش یاد هندوستان کرده و ماجرای پرواز معروف تهران شیراز واعلام سقوط را تکرار کند. او البته گفت که دیگر بزرگ شده وسقوط واین دست مسائل برایش جذابیتی ندارند اما ممکن است شاهکار دیگری خلق کند.

سردار در فرودگاه
مدیرعامل پرسپولیس ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد به فرودگاه آمده بود تا از تیمش استقبال کند. او که خود از پرسنل نیروی انتظامی است به راحتی تا پای پله برقی سالن ورودی ترمینال ۲آمد وآنجا وقتی که دید بازیکنان با پله برقی بالای می آورند از ماموران خواست پله را متوقف کنند تا بتواند با بچه ها روبوسی کند. رویانیان می گفت چه معنی دارد ورزشکار از پله برقی بالا برود! او کریمی واستیلی را چنان در آغوش گرفت وبوسید که همه را متوجه خود کرد. با حقیقی هم گرم برخورد کرد و از همه بازیکنان تشکر نمود.

رویارویی شاهینی ها وپرسپولیسی ها
همزمان با حضور پرسپولیسی ها در فرودگاه مهرآباد بازیکنان شاهین بوشهر که از تبریزبرمی گشتند هم آنجا حضور داشتند که با دیدن استیلی وعزیزیان مربیان فصل قبل نماینده بوشهر، بازیکنان شاهین به سمت آنها رفتند وضمن احواپرسی بردشان را تبریک گفتند.

استیلی به سمت درخشان رفت
انتقادات درخشان از استیلی در این فصل ماجرایی تکراری است اما سرمربی پرسپولیس وقتی درخشان را در فرودگاه دید به رسم کسوت به سمت او رفت وبا هم احوالپرسی کردند. درخشان هم برد پرسپولیس را تبریک گفت.

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حاشیه های جالب سرخپوشان بعد از بازی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج