۹۶۴۶۲۰
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

کلهر: سپاهان باید هزینه اقدام غیرقانونی خود را بدهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سپاهان باید هزینه اقدام غیرقانونی خودش را بدهد و در این مسئله شکی نیست.

خبرگزاری میزان: محمود کلهر در ارتباط با حواشی پیرامون برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس که موجب لغو این دیدار شد، اظهار داشت: باشگاه سپاهان حرفه‌ای است و امیر قلعه‌نویی هم قدرت مدیریت خوبی دارد، اما به نظرم سپاهان اسیر شرایط ناخواسته شد. با وجود وضعیت متشنج دیروز در اصفهان، باز هم خدا رو شکر که فردی آسیب ندید و اتفاقات بدتری نیفتاد.

وی در ادامه در خصوص عدم حضور تیم فوتبال سپاهان در زمین برای دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد: هیچ‌کدام از حواشی به وجود آمده ربطی به پرسپولیس ندارد. پرسپولیس در زمین حاضر شد، اما سپاهان به زمین نیامد. در بخشی از اتفاقات باشگاه سپاهان مقصر است و در بخشی دیگر هم سازمان لیگ. به هرحال سپاهان باید هزینه اقدام غیرقانونی خودش را بدهد و در این مسئله شکی نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون اعتراض گسترده هوادارن سپاهان به برگزاری بازی بدون تماشاگر، افزود: به هر حال اینکه بعد از بلیت‌فروشی در شب بازی اعلام کنند که بازی بدون تماشاگر است، تصمیم درستی نبود. واقعیت این است وضعیت مدیریت در فوتبال ما اصلا خوب نیست.

کلهر در پایان در مورد اینکه هواداران پرسپولیس معتقدند این بازی باید ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام شود، خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلاتی که در اصفهان به وجود آمد، پرسپولیس کاملا قانونی در زمین حاضر شد و این تیم مقابل بوده که نیامد، امیدوارم تصمیمی گرفته نشود که پرسپولیسی که قانونی رفتار کرده، متضرر شود. اینکه هر تیمی دلش بخواهد در زمین حضور پیدا نکند، بدعت خطرناکی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای کلهر خوب قضاوت میکنی پرسپولیس منافع خودرا در نظر گرفت که به زمین بازی امد چونکه میخواست بازی بدون تماشاچی باشد کور خونده برگرد به جام حذفی که سر میزبان را درسال گذسته بریدند و اب از اب تکان نخورد وهمه چی رو بنفع پرسپولیس رقم خورد

      پاسخ ها

      • ج

        درجام حذفی دو تیم در زمین حضور داشتن ناهماهنگی توسط تماشاگران ومدیران برگذاری بازی بوجودآمدخودتیمهاهیچ مشکلی نداشتن اینجاتیم میزبان دروقت قانونی اصلآواردورزشگاه نشده باتوجه به گذشت تیم پرسپولیس که نیم ساعت بیشتر به تیم سپاهان وقت وفرصت داده که گرم کنن و وارد زمین بشن بازهم تیم سپاهان واردزمین نشد.انسان طرفدار هرتیمی که باشد خوب است بدون تعصب وبحق نظرش را بده

    • sep

      تمام تیمها را میبرین تو حاشیه و بعد میشینید کنار و میگید به ما ریطی ندارد. اگه سرلک و جعفری مشکل داشتن چرا براشون کارت بازی صادر کردن. مگه نگفته بودن این چندتا بازیکن که ازشون شکایت کردن اگه مشکلی داشته باشن براشون کارت بازی صادر نمیشد پس چی شد حالا چرا دقیقا جلو تیمت یه مرتبه محروم شدن

    • حرف حق!

      مگه ۳ امتیاز چقدر ارزش داشت سپاهان هم شرایط استقلال را داشت میومد بازی می کرد شاید هم بازی را می برد ولی اونا بازی را از قبل باخته بودند!!

    • حرف حق!

      مگه ۳ امتیاز چقدر ارزش داشت سپاهان هم شرایط استقلال را داشت میومد بازی می کرد شاید هم بازی را می برد ولی اونا بازی را از قبل باخته بودند!!

    • بدون نام

      مرسی آقای کلهر که همه شرایط لغو بازی رو خیلی دقیق وحرفه ای تفسیرکردی،کاملاً صحیح بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج