۹۶۴۷۰۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اشتباهی که اسکوچیچ نباید تکرار کند

علیرضا جهانبخش پیش از اینکه در ترکیب برایتون قرار بگیرد و بدرخشد همان علیرضا جهانبخش بود، اما از سوی سرمربی تیم به بازی گرفته نمی‌شد.

خبرورزشی: علیرضا جهانبخش پیش از اینکه در ترکیب برایتون قرار بگیرد و بدرخشد همان علیرضا جهانبخش بود، اما از سوی سرمربی تیم به بازی گرفته نمی‌شد. مارک ویلموتس به این بهانه او را خط زد، اما اکنون علیرضا با نمایشی که در ترکیب برایتون داشته نشان داد همچنان شایسته حضور در اردوی تیم ملی است.

درخشش محمد محبی در ترکیب سپاهان دلیل اصلی عدم دعوت علیرضا بوده. در اینکه محمد محبی بازیکن خوبی است و در آینده تبدیل به یکی از ستاره‌های فوتبال ایران خواهد شد شکی وجود ندارد، اما به این بهانه گذشتن از علیرضا جهانبخش کار درستی نبود. از همه مهمتر به جوان‌هایی، چون محبی باید آرام آرام بازی داد و به یک‌باره کار بزرگ از آن‌ها نخواست چراکه کم‌تجربه‌اند و در ابتدای مسیر قرار دارند.

سعید عزت‌اللهی هم به یک‌باره از مدار تیم ملی خارج شد. البته او در برهه‌ای مصدوم شد. سعید عزت‌اللهی در دوره کارلوس کی‌روش کسب تجربه کرد و حالا باید در تیم ملی جواب دهد. جواب اعتماد‌های کارلوس کی‌روش و بهای ایستادن این مربی به پای او. البته لژیونر‌ها نباید به هر بهانه‌ای به اردوی تیم ملی دعوت شوند، اما در حالت نرمال خط زدن آن‌ها عدم استفاده از سرمایه‌های ممکن فوتبال ایران است. تیم ملی نه فقط در این برهه از زمان؛ بلکه همواره همه بازی‌هایی که پیش‌رو داشته بازی‌های مهمی بوده و در این مسیر بازیکنان باتجربه خود کمک شایانی به نتیجه گیری خواهند کرد. خوب به یاد داریم کارلوس کی‌روش در اولین دوره حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی به بهانه جام ملت‌های آسیا در استرالیا او را خط زد در حالی که در تمرینات تیم ملی نمایش خوبی داشت. کارلوس کی‌روش سردار آزمون را خط زد، چون هم به نفع او بود و هم تیم ملی.

تیم ملی برای موفقیت در بازی‌های پیش‌رو باید از همه توان و از همه نیرو‌ها استفاده کند. کنار زدن برخی از بازیکنان به بهانه‌های غیرفنی با توجیه سلیقه کار اشتباهی است، چون پای تیم ملی در میان است و اسکوچیچ اگر به این موضوع مهم توجه کند تیم ملی روز‌های خوبی را پیش‌رو خواهد داشت. پیش‌تر هم تیم ملی در زمان کارلوس کی‌روش در شرایطی به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد که باید هر سه بازی خود را می‌برد که هر سه بازی اش را برد و صعود کرد. تاریخ برای فوتبال ایران تکرار شده است و باید همانند زمان کارلوس کی‌روش عمل کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناطق

      به جهانبخش بیچاره کاری نداشته باشید بگذارید آنجا بازی خودش رابکند واز این همه فاصله اورا به اینجا نکشیم ایران پر از جهانبخش است اگرچشم بینا داشته باشیم ماباید به سراسر جهان بازیکن صادر کنیم ما میتوانیم انشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج