۹۶۴۷۱۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

بادامکی: گزینه‌های داخلی بهتر از اسکوچیچ بودند

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان معتقد است نیمکت تیم ملی ایران جایگاه بزرگی است.

ایلنا: حسین بادامکی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان معتقد است نیمکت تیم ملی ایران جایگاه بزرگی است و مربیان زیادی آرزو دارند روی آن بنشینند و وقتی خودمان برای خودمان شخصیت و اعتبار قائل نشویم باید هم یک نفر مثل اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ما شود اما حالا دیگر چاره ای جز حمایت نداریم چون اگر اسکوچیچ موفق شود تیم ملی ما موفق شده است.

در مورد حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی چه نظری دارید؟

بالاخره حضور ایشان روی نیمکت تیم ملی ایران انتقادات زیادی را به همراه داشت و بزرگترها و پیشکسوتان فوتبال ما انتقادات خودشان را مطرح کردند و بحث های کارشناسی در این رابطه انجام شده است اما به هر حال اسکوچیچ انتخاب شده و باید حمایت کنیم تا تیم ملی ما موفق شود.

موافق هدایت تیم ملی توسط اسکوچیچ هستید؟

نیمکت تیم ملی ما جایگاه بزرگی است و خیلی از مربیان آرزو دارند روی نیمکت تیم ملی ما بنشینند. خودمان باید برای خودمان شخصیت و اعتبار قائل شویم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد و بعد از کی روش که یک مربی بین المللی بود باید کسی را می آوردیم که کمتر از ایشان نباشد اما به هر حال الان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده و باید به نظر مسولان احترام بگذاریم. مهم تیم ملی ما است و باید حمایت کنیم تا نتیجه بگیرد.

به نظر شما اسکوچیچ می تواند با تیم ملی نتیجه بگیرد؟

می تواند نتیجه بگیرد به شرطی که حمایت شود و همه دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی ایران نتیجه بگیرد چون اگر اسکوچیچ موفق شود در واقع تیم ملی ما موفق شده است. ما بازیهای حساسی را در پیش داریم و همه کمک کنیم و دست به دست هم بدهیم تا از این مرحله صعود کنیم.

گزینه های ایرانی که برای هدایت تیم ملی مطرح بودند بهتر از اسکوچیچ نبودند؟

چرا، بهتر بودند. گزینه‌های ایرانی که برای هدایت تیم ملی مطرح بودند خیلی خوب بودند. هم آقای دایی و هم قلعه نویی شرایط بهتری داشتند و به نظر من بهتر از ایشان بودند و می توانستند کمک بیشتری به تیم ملی ما بکنند.

این فشاری که روی اسکوچیچ هست او را برای هدایت تیم ملی ایران اذیت نمی کند؟

طبیعی است که اذیت می شود. ایشان حتما این مسائل را در نظر گرفته و سرمربی تیم ملی ایران شده است. همه از او انتظار دارند و توقع دارند که نتیجه بگیرد و حتما تحت فشار هستند. البته این فشارها همیشه هست و مربیان همواره از سوی هواداران تحت فشار هستند تا نتیجه بگیرند و اسکوچیچ باید حرفه ای باشد و این فشارها را تحمل کند تا نتیجه بگیرد.

چرا بعد از اینکه با کی روش دو دوره بدون مشکل به جام جهانی صعود کردیم الان برای صعود از مرحله اول مقدماتی جام جهانی به مشکل خورده ایم؟

فکر می کنم انتظارات از تیم ملی ما بالا است و آماده سازی خوبی هم نداشتیم به خصوص برای بازی با عراق و بحرین که آن اتفاقات در مورد آمدن یا نیامدن ویلموتس به وجود آمد و حاشیه های زیادی ایجاد شد. آنها هم حریفان دست و پا بسته ای نیستند و دوست دارند تیم بزرگی مثل ایران را شکست بدهند و وقتی آماده سازی خوبی نداری نتیجه هم نمی گیری. به نظر من حواشی اطراف تیم ملی و ویلموتس به تیم ملی ما ضربه زد.

باز هم در عقد قرارداد اشتباه کردیم و با ویلموتس دچار چالش های جدی شدیم. تا چه زمانی قرار است این اشتباهات تکرار شود؟

وقتی یک نفری که به مسائل بین المللی آگاه باشد را نداشته باشیم این اتفاقات می افتد. من نمی دانم چطور با ویلموتس قرارداد بسته اند اما هر وقت مربی و بازیکن خارجی به ایران آمده اند دچار مشکل شده ایم و همیشه هم در مراجع بین المللی محکوم و متضرر شده ایم.

بحث انتخابات فدراسیون فوتبال هم هست. در مورد افرادی که کاندید شده اند چه نظری دارید؟

با توجه به اساسنامه فدراسیون فوتبال یک سری از افراد ثبت نام کرده اند در حالی که خیلی نفرات بهتری از جامعه فوتبال می توانستند در این انتخابات شرکت کنند. به هر حال افرادی که ثبت نام کرده اند سابقه مدیریتی دارند و می توانند به فوتبال ما کمک کنند.

در بین افرادی که برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شده اند چه کسی را اصلح می دانید؟

من با آقای کاشانی در ÷رس÷ولیس کار کرده ام و هم از لحاظ اخلاقی و شخصیتی و هم مدیریتی خوب هستند و کارش را بلد است. از بقیه افرادی که کاندید شده اند شناخت ندارم و فقط به اسم آنها را می شناسم. من با کاشانی کار کرده ام و جزو معدود افرادی است که می تواند به فوتبال کمک کند.

اما کاشانی هم فوتبالی نیست؟

بله، قبول دارم اما چند سالی کار کرده و بلد است. مدیریت باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس آسان نیست و آن زمان به لحاظ مالی ما کمترین مشکل را داشتیم و جزو معدود سالهایی بود که پرسپولیس کمترین مشکل مالی را داشت و کاشانی محبوبیت خاصی هم بین بازیکنان داشت.

فکر می کنید فوتبال با حبیب کاشانی به آرامش خواهد رسید؟

با توجه به بقیه کاندیداها ایشان تلاش خواهد کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. کاشانی حتما برنامه دارد و تلاش می کند تا موفق شود. امیدوارم هر اتفاقی که می افتد فوتبال ما در راه درست پیشرفت قرار بگیرد چون مردم ما فوتبال را واقعا دوست دارند و عشق و علاقه خاصی به این رشته ورزشی دارند و دوست دارم فوتبال ایران موفق باشد و در مسیر درست قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سبحان

      آخه شما هم دیگه شورشو در آوردینا!!!
      حالا دیگه فقط مونده نظر نونوای محلمونم بپرسید و بذارید تو سایت!
      از چهارتا آدم حسابی نظرسنجی کردین بسه دیگه، حالا باز بگو فلانی میگه خوبه بیسانی میگه بده!

    • تاجى باغىرت

      آخه توکی هستی که نظر میدی بااون قیافت

    • بدون نام

      وجدانا کی رو داریم؟؟؟؟؟؟کله مرغی لابد......که از ترسش دنبال سناریوسازی برای بازی نکردنه......یا مثلا مجیدی(با کدوم تجربه ی مربیگری؟؟)استیلی و اینا هم که نمیشه
      گلمحمدی هم که گفت من فعلا درحد تیم ملی نیستم......
      دایی هم که محرومیت مربیگری داره و قبلا امتحانشو پس داده بود و نتایجشم تو تیم های دیگه کاملا مشخصه...واقعا کی رو داریم؟؟؟؟؟؟؟؟آدم خوب نیست فط لب و دهن بجنبونه که بگه آره من مخالفم
      مطمئنا نمیگیم بهترین گزینه بوده ولی در حال حاضر که فدراسیون هم توان پرداخت نداره بهترین انتخاب بوده.....

    • بدون نام

      اخه پروفسور که تو هم شدی کارشناس .کدوم مربی ؟گل محمدی که اون افتضاح تو تیم پرسپولیس کرد و خط دفاعی تیم و نابود کرد هر بازی باید چند تا گل بخورن ؟یا قلعه نویی که دیگه شاه کار میکنه چه تو چند بازی اخرش تو لیگ خودمون چه لیگ قهرمانان که دیگه به باخت کمتر ار 3تا راضی نمیشه ؟چرت نگو خواهشا ما مربی باسوادی نداریم . یکی داشتیم به اسم کیروش که وزیر ورزش لطف کرد جهت نابودی فوتبال بیرونش کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج