جاباما
۹۶۴۷۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مغانلو: مطمئنم در لیگ می‌مانیم

مهاجم تیم پیکان تهران معتقد است شرایط خوبی را سپری می‌کند و عملکرد او نسبت به گذشته با افت رو به رو نشده است.

خبرگزاری ایلنا: شهریار مغانلو درباره قعرنشینی تیم پیکان در پایان هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: ما شرایط خوبی نداشتیم و الان هم شرایط مناسبی نداریم. به هر حال تغییراتی در کادرفنی ایجاد شده است و امیدواریم که مثمرثمر باشد و باشگاه پیکان سربلند باشد. قطعا ما از این شرایط خارج می‌شویم و مطمئنم که در لیگ می‌مانیم.

او درباره حضور عبداله ویسی در کادرفنی تیم پیکان گفت: با حضور سرمربی جدید بچه‌ها انگیزه جدیدی به دست آورده‌اند و مطمئنا شرایط متفاوت است. ما شرایط خوبی با ایشان داریم و امیدواریم که در ادامه فصل به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.

مغانلو درخصوص جدایی حسین فرکی از تیم پیکان افزود: آقای فرکی زحمات بسیار زیادی برای تیم و به خصوص من کشیدند. ایشان سرمربی بزرگی هستند که سابقه قهرمانی در لیگ را در کارنامه دارند و نیازی به تعریف من ندارند. متاسفانه شرایطی به وجود آمد که نتایج کسب شده ما خوب نبود و امیدوارم که هرکجا حضور دارند صحیح و سلامت باشند.

مهاجم تیم پیکان تهران درباره رویارویی با نفت مسجد سلیمان گفت: نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که مقابل مدعیان هم نمایش خوبی داشته است. در بازی قبلی اگرچه مقابل شهرخودرو شکست خوردند اما ما در این مسابقه باید برنده شویم و شرایطی داریم که نمی‌توانیم از فرصت‌ها استفاده نکنیم.

مغانلو درباره اینکه عملکرد او در نیم فصل دوم مورد انتقاد قرار گرفته است، گفت: خداراشکر الان شرایط خوبی دارم و قبلا هم شرایط مناسبی داشتم. من سوالم از منتقدان این است که اگر پیکان شرایط خوبی داشت هم از عملکردم انتقاد می‌کردند یا نه؟ من تمام سعی و تلاشم این است که برای تیمم مفید باشم و برایم نظر منتقدان اهمیتی ندارد. این بستگی به سلیقه افراد دارد که شاید به یک بازیکن علاقه داشته باشند یا به آن علاقه‌ای نداشته باشند. من تمرکزم روی این مسئله است که خواسته‌های کادرفنی را اجرا کنم و مشخصا دیدگاه منتقدان و مربیان متفاوت است چرا که فکر نمی‌کنم مربیان هم چنین نظری داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج