۹۶۴۷۲۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

لیونل مسی و یارانش بعد از پنج سال به دنبال فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا هستند.

ورزش سه: اگرچه لغزش های مکرر رئال مادرید در لالیگا باعث شد بارسلونا در ابتدای هفته جاری به صدر جدول لالیگا برسد، اما مرور بازی های این تیم نشان می دهد شرایط در اردوی بلوگرانا چندان مساعد نیست و آنها با ادامه این روند شانس زیادی برای فتح لیگ قهرمانان نخواهند داشت.

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا چند روز قبل در مصاحبه ای با نشریه موندو دیپورتیوو اعتراف کرد در این شرایط بارسا بخت اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیست و برای رسیدن به این هدف، سبک بازی آبی اناری ها باید تغییر کند. جرارد پیکه نیز در نشست خبری پیش از بازی با ناپولی اگر چه بر این امر صحه گذاشت، اما مدعی شد بالاخره آنها بارسلونا هستند و همیشه در بین مدعیان قهرمانی در اروپا جای دارند.

درگیری با اریک آبیدال و البته حواشی اخیر و انتشار اخباری مبنی بر فعالیت کادر مدیریتی بارسلونا علیه ستاره های بزرگ این تیم در صفحات مجازی، شرایط اردوی بارسلونا را مغشوش ساخته و یک نتیجه ضعیف در برابر ناپولی، می تواند اوضاع را برای کیکه ستین دشوارتر کند.

بی شک و مانند همیشه، امید اول بارسلونا در بازی امشب کاپیتان مسی خواهد بود. البته لیونل مسی معمولا خاطرات خوبی از سفر به ایتالیا نداشته است. ستاره آرژانتینی و ۳۱ ساله بارسلونا طی این سالها فقط در باز کردن دروازه میلان در ایتالیا توفیق داشته و برابر تیم هایی چون یوونتوس، اینتر و رم موفق به انجام چنین کاری نشده است.

گنارو گتوزو اگر می خواهد تیمش در مقابل لیونل مسی ناکام نماند، شاید راهی جز اجرای تاکتیک ژوزه مورینیو در سال ۲۰۱۰ نداشته باشد. سرمربی شهیر پرتغالی مدعی شد در دیدار اینتر مقابل بارسلونا برای مهار مسی یک زندان طراحی کرده و از بازیکنانش خواسته به او اجازه پیشروی ندهند.

لیونل مسی در دیدار ابتدای هفته بارسلونا مقابل ایبار موفق شد چهار بار دروازه حریف را باز کرده و اینگونه آمادگی خود را به رخ رقبا بکشد. در مقابل مدافعان سخت کوش گنارو گتوزو، بارسلونا کار ساده ای نخواهد داشت، اما برای به اتمام رساندن ماموریت ناتمام سال های اخیر در لیگ قهرمانان، بارسلونا باید و از همین امشب مراقب همه چیز باشد.

بارسلونا در سال ۲۰۱۰ به دنبال تبدیل شدن به اولین تیمی بود که قادر به فتح لیگ قهرمانان برای دو فصل پیاپی شده، اما تاکتیک های بتنی ژوزه مورینیو بلای جان این تیم شد. مورینیو بعدها فاش کرد از بازیکنانش خواسته تلاش کنند لیونل مسی را در زندان قرار داده و با دفاع منطقه ای جلوی درخشش او را بگیرند. تاکتیکی که جواب داد و ستاره آرژانتینی در دو دیدار رفت و برگشت توفیقی در گلزنی نداشت.

لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

هفت سال بعد و در شبی که لیونل مسی شاهد درخشش هموطنش پائولو دیبالا در تیم رقیب بود، بارسلونا شکست سنگین 0-3 را در تورین مقابل یوونتوس پذیرفت. لیونل مسی در آن شب مقهور مدافعان باکیفیت ایتالیایی یوونتوس شده و نتوانست کاری از پیش ببرد.

لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

اما شاید بدترین خاطره لیونل مسی از سفر به ایتالیا مربوط به دو فصل قبل باشد. شبی که آنها با شکست سنگین ۰-۳ مقابل رم، از رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان بازماندند. شبی که بارها لیونل مسی از آن به تلخی یاد کرده و امیدوار است این اتفاق امشب در جنوب ایتالیا تکرار نشود.

لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماچه اصراری داری سن مسی رو کمتر کنی من نمیدونم مسی متولد 1987هستش یعنی 33سال ونه 31 لطفا جانب داری ازیه بازیکن خاص نکنید

      پاسخ ها

      • تع

        احمقا دنیارو خراب میکنن بی انکه بدانن .رنو هم گلط کرده

    • بدون نام

      جم کن بابا مسی کدوم خریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج