۹۶۴۷۳۴
۵۹ نظر
۵۰۵۵
۵۹ نظر
۵۰۵۵
پ

مهناز افشار و پیشنهادهای فرانسوی، آلمانی و انگلیسی!

هفتادمین جشنواره فیلم برلین موسوم به برلیناله از اول اسفند آغاز شده است. این جشنواره که جزو چهار جشنواره برتر جهان به شمار می‌آید محلی است برای ملاقات با هنرمندان مشهور جهان. مهناز افشار بازیگر تئاتر و سینمای ایران نیز امسال به دعوت مدیران برلیناله و همچنین یک کارگردان آلمانی به برلین آمده است تا از نزدیک شاهد رویدادی باشد که هفت فیلم ایرانی نیز در آن نمایش داده می‌شود.

برترین‌ها: هفتادمین جشنواره فیلم برلین موسوم به برلیناله از اول اسفند آغاز شده است. این جشنواره که جزو چهار جشنواره برتر جهان به شمار می‌آید محلی است برای ملاقات با هنرمندان مشهور جهان. مهناز افشار بازیگر تئاتر و سینمای ایران نیز امسال به دعوت مدیران برلیناله و همچنین یک کارگردان آلمانی به برلین آمده است تا از نزدیک شاهد رویدادی باشد که هفت فیلم ایرانی نیز در آن نمایش داده می‌شود. این جشنواره همچنین فرصتی بود تا ایندیپندنت درباره موضوعات گوناگون گفتگویی با مهناز افشار داشته باشد.

مهناز افشار و پیشنهادهای فرانسوی، آلمانی و انگلیسی!

مهناز افشار متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است. او در خانواده‌ای رشد کرد که در آن مادرش به باور‌های دینی اش اعتقاد دارد، اما پدرش در اصطلاح امروزی فردی روشن‌فکر بوده است. در چنین خانواده‌ای او یاد می‌گیرد که معتقد به هر دین و مسلک که باشی باید به عقاید دیگران هم احترام گذاشت. مهناز پس از اخذ مدرک دیپلم تجربی در یک موسسه غیر انتفاعی به مدت چهار سال در رشته تدوین تحصیل می‌کند. اما علاقه اش به بازیگری او را به کلاس‌های بازیگری مرحوم سمندریان می‌کشاند. کلاس‌هایی که بسیاری از بازیگران موفق کنونی فارغ التحصیل آن هستند. یکی از آن شاگردان موفق با چهره‌ای فوتوژنیک و البته با استعداد، خیلی زود به سوپر استار سینمای ایران تبدیل می‌شود.

مهناز افشار از پنج سال پیش به دلایل شخصی و البته به طور موقت به آلمان سفر می‌کند. اما تقدیر و وقایع چنان رقم می‌خورد که تجربه جدیدی را در گوشه‌ای دیگر از جهان آغاز کند.

سخن را با او از حضورش در جشنواره فیلم برلین آغاز می‌کنم، می‌گوید: این نخستین بار است که در برلیناله حضور دارم. اما همیشه در دوران بازیگری ام همه جشنواره‌های معتبر را از جمله برلیناله دنبال می‌کردم؛ به ویژه اینکه بدانم هر سال در فیلم‌ها به چه موضوعاتی اهمیت بیشتری می‌دهند و چه فیلم‌هایی پذیرفته می‌شوند. امسال، اما از سوی برلیناله و کارگردان و تهیه کننده فیلم درس فارسی به عنوان یک بازیگر ایرانی دعوت شده بودم و برایم جالب بود که از نزدیک با فضای جشنواره آشنا شوم.

از او درباره فیلم‌های ایرانی که در جشنواره هفتادم فیلم برلین حضور دارند می‌پرسم و اینکه آیا به نظرش امسال خرس طلایی یا نقره‌ای نصیب آن‌ها خواهد شد یا خیر؟

مهناز می‌گوید: «در آثار ارسال شده اسامی پر رنگ که ویترینی باشد وجود ندارد. به غیر از محمد رسول اف (فیلم شیطان وجود ندارد) سایر فیلم سازان چندان معروف نیستند. اما خلاصه فیلم‌ها را که دیدم برایم جالب بودند چرا که موضوعات خاصی را دنبال کرده بودند.»

مهناز با بیان اینکه به علت سفر کاری نمی‌تواند همه فیلم‌ها را ببیند و مجبور است زودتر از پایان جشنواره برلین را ترک کند به جایگاه سینمای ایران در جشنواره‌های مختلف اشاره می‌کند. می‌گوید سینمای ایران همیشه در همه جشنواره‌های معتبر دنیا جایگاه خاص خودش را دارد و جشنواره‌ها نمی‌توانند آن جایگاه را با نگاه و فیلم‌های دیگر پر کنند. او پرداخت موضوع را نقطه قوت سینماگران ایرانی می‌داند.

از مهناز درباره ممنوع الخروج بودن محمد رسول‌اف و اینکه اجازه داده نمی‌شود در جشنواره‌ای شرکت کند که فیلم‌اش را در بخش مسابقه قرارداده است می‌پرسم. مهناز افشار با تاکید براینکه همیشه مخالف ممنوع الخروج کردن انسان‌ها بوده، می‌گوید: «شما اگر تفکر کسی را دوست ندارید یا نسبت به آن نقد دارید چرا اجازه نمی‌دهید از کشور خارج شود؟ این غم‌‎انگیز است که اجازه ندهید یک فیلمساز بزرگ از کشور خارج شود و در چنین جشنواره بزرگی در کنار فیلم اش حضور داشته باشد. چنین اقداماتی اصلا بازتاب خوبی ندارد.»

گفتگو با او را درباره حضور زنان در جشنواره‌های معتبر ادامه می‌دهم. از او می‌پرسم چرا نسبت جوایزی که به زنان برای بازی در فیلم‌های ایرانی در جشنواره‌های معتبر بین المللی می‌گیرند در مقایسه با مردان کمتر است. آیا این به این خاطر نیست که بستر سازی برای رشد بازیگران زن در داخل آنقدر مناسب نبوده که موجب شود معیار‌ها برای داوران بین المللی محرز نشده باشد؟

مهناز افشار و پیشنهادهای فرانسوی، آلمانی و انگلیسی!

مهناز می‌گوید: «فیلم‌هایی که به جشنواره‌های معتبر رفته اند زن محور نبوده اند. یعنی فیلمنامه و ایده به گونه‌ای بوده است که مرد شخصیت اصلی داستان و مهم باشد. به هر حال داوران در جشنواره‌های خارجی به سبک آنچه ما در جشنواره‌های داخلی می‌بینیم عمل نمی‌کنند. در جشنواره‌های داخلی گاهی می‌بینیم داوران در کنار داوری‌های تخصصی نظر شخصی را هم اعمال می‌کنند حال آنکه در جشنواره‌های خارجی چنین اتفاقی نمی‌افتد.»

او درباره اینکه آیا حضور فیلم‌های ایرانی در جشنواره‌های بین المللی با ظرفیت سینمای ایران متناسب است یا خیر؟ تاکید می‌کند که این حضور به اندازه ظرفیت سینمای ایران نیست، اما ظرفیت سینمای ایران هم کافی نیست.

مهناز افشار می‌گوید: «ما این روز‌ها دچار چالش عجیبی شده ایم. من در آن سینما بوده ام و می‌دانم که چقدر ظرفیت‌ها بالاست، اما همه دچار یک نوع روزمرگی شده اند که اجازه نمی‌دهد آن توانایی‌ها بروز پیدا کند.»

گفتگو با او را کمی شخصی‌تر می‌کنم و از سفرش به آلمان و فعالیت هایش می‌پرسم. می‌گوید پنج سال پیش برای تکمیل زبان آلمانی و تحصیل در رشته کارگردانی به آلمان آمد و مدتی هم بین آلمان و تهران در رفت و آمد بود. اما در ادامه دلایلی موجب می‌شود حضورش در آلمان جدی‌تر شود و حتی پیشنهاد کار دریافت کند.

با این حال از رفتار‌ها و قضاوت‌های ناعادلانه‌ای که درباره اش شده رنجیده خاطر است. می‌گوید: «بالاخره وقتی این همه سال کار می‌کنی و از طرفی هم بابت برخی رفتار‌های ناعادلانه دلت می‌شکند به خودت می‌گویی مدتی از فضا دور باشی تا آسیب‌های روحی و زخم هایت التیام بیابد. هرگز برای خودم متصور نبوده ام که قرار نیست روزی برنگردم.»

مهناز هم می‌خواهد لژیونر دنیای هنر هفتم شود؛ به نظر منصفانه است بعد از بیست سال و اندی فعالیت در سینمای ایران و تجربه کار مشترک بین المللی و کسب جوایز گوناگون، در فضایی حرفه ایی‌تر فعالیت کند.

می‌گوید پیشنهاد‌هایی برای بازی در سریال، فیلم و تئاتر از کارگردانان و فیلم سازان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی دریافت کرده و در حال بررسی آن‌ها است.

او در پاسخ به این سوال که آیا بزودی شاهد خواهیم بود مهناز افشار هم مانند گلشیفته فراهانی در پروژه‌های بین المللی نقش آفرینی کند؟ می‌گوید: «گلشیفته فراهانی، زهرا امیر ابراهیمی و شهره آغداشلو و دیگر هنرمندان ایرانی افتخار ایران هستند و اینکه چه چیزی در انتظار مهناز افشار است نمی‌دانم و باید منتظر بود.»

صحبتمان به برنامه استعدادیابی پرشین گات‌تلنت می‌رسد. می‌گوید حضور در این برنامه هم مانند همه برنامه‌های کاری دیگر است و چیز عجیبی نیست. او به شایعاتی اشاره می‌کند که درباره حضورش در این برنامه ساخته‌اند و می‌گوید: «هیچکدام از آن‌ها واقعیت ندارند و من هم پاسخی برای آن‌ها ندارم. این فقط یک پروژه حرفه‌ای است. گات‌تلنت برنامه‌ای است که در همه جای دنیا برگزار می‌شود از آنجایی‌ که در ایران رقصیدن و آواز خواندن زنان ممنوع است بنابراین در کشور سوئد برگزار شد.»

مهناز در ادامه تاکید می‌کند اگر ایرانی‌های داخل کشور این امکان را داشتند در این برنامه شرکت کنند قطعا کیفیت برنامه بسیار بالاتر می‌رفت. اما همین تعداد هم که شرکت کردند با اینکه زمان کافی برای تمرین نداشتند یا محدودیت‌های خودشان را داشتند کیفیت برنامه قابل قبول بود.

او در خصوص ارتباط با مخاطبانش در فضای مجازی و حقیقی هم می‌گوید: «من عاشق مخاطبانم هستم. چه آن‌هایی که همیشه دوستم داشتند و از داخل و خارج کشور به من حس خوب می‌دهند و چه آن‌هایی که رد می‌شوند و طعنه‌ای نثارم می‌کنند. این‌را می‌دانم می‌دانم اگر کسی که برایش مهم نباشم طعنه نمی‌زند.»

مهناز افشار و پیشنهادهای فرانسوی، آلمانی و انگلیسی!

مهناز افشار در صحبت هایش همیشه گفته است که باید به همه عقاید احترام گذاشت. از او خواستم در این‌باره بیشتر بگوید.

مهناز می‌گوید: «من در خانواده‌ای متولد شده ام که در آن مادرم زن متدینی است یعنی ایمانش قلبی است نه مانند برخی افراد که ایمان شان ظاهری و دروغ است. پدرم هم در گذشته از جنس دیگر و اهل دل و خوشی بوده است. خواهر و برادرانم هم افکار خود را داشتند. ما در چنین خانواده‌ای در کنار هم زندگی کرده ایم و اگر نقدی هم داشته باشیم به هم می‌گوئیم، اما در نهایت همدیگر را در آغوش می‌گیریم.»

مهناز می‌افزاید: من همین را برای ایران نیز متصورم؛ چرا که غیر از این نیست. باید قبول کنیم همه ما انسان‌هایی هستیم که با افکار و عقاید متفاوت آفریده شده ایم و اگر بپذیریم به عقاید و سلایق هم احترام بگذاریم و با باور‌های خود به یکدیگر آسیب نزنیم آن وقت دنیا جای بهتری برای زیستن خواهد بود..

منبع: independentpersian

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه آلمان قحطی بازیگر اومده که این نابازیگر رو بخوان؟ شاید چند تا نقش کوتاه بهش بدن و بعد تمام .فراهانی که بازیگر بهتری نسبت به این بود هرگز نتونست نقشهای مهم بگیره

      پاسخ ها

      • رضا

        سلام بنظرمن چند چیز موجب سقوط انسان می شود:
        اول هوس های گناه آلوده است
        دوم کجرویها اخلاقی و رفتاری است که اسباب انحراف رفتاری انسان می شود
        سوم شبهه افکنی نسبت به اعتقادات و مبانی دینی و همچنین توجیه خود و دیگران برای عبور از اصول اولیه دینی است
        چهارم تفسیر به رای اصول مسلم دینی براساس فهم خود و تفسیر غلط از حقیقت ارزش های دینی است
        بنده نه سیاسی هستم و نه مشی فکری خاصی را دنبال می کنم بلکه معلم هستم و به وظیفه معلمی خویش عمل می کنم الان هم قصد تخریب هیچکس را ندارم اما این دو نکته را یادآور می شوم:
        این رفتارهای خانم افشار را که تحلیل محتوا میکنم دقیقا مصداق مورد چهار گانه فوق هستند و متاسفانه نه تنها خود را دچار آسیب می کنند بلکه بخاطر آنچه بعنوان محتوای فکری و ظاهر او او است دیگران را نیز گرفتار کرده است خدا عاقبت ایشان را بخیر و دعای مادر متدینش ، شامل حال او شود
        دوم ایشان در حوزه هنر برای خودش کار کرده و برای پیشرفت های خود از ظرفیت های کشور و مملکت استفاده کرده است لذا باید بداند که مردم از او و رفتارهای ناصحیحش ناراحتند و گلایه دارند لذا اگر بعضی ها در فضای مجازی و محافل بیگانه پسند و ضدفرهنگ به او به به و چه چه می گویند حقیقی نیست و این روزگار سر خواهد آمد فاعتبروا یا اولوالباب

      • بدون نام

        کهیر زدید از عقده و سرطان بسه مریض شدین

      • بدون نام

        اگر منظورم رو متوجه میشی برای نقش گرفتن اول باید اون نقش هارو بازی کنن.

      • بدون نام

        حسادت بد چیزیه
        اینکه یکی از کشورش رفته به یک کشور دیگه تا تو فشار نباشه به نظر من کار عقلانی ایه
        شما اگه دقت کنید توی فیلم های آخر مهناز افشار که جزو بازیگران اصلی فیلم بوده حتی عکسش رو هم رو پوستر تبلیغاتی نیاوردن
        حالا رفته که رفته اینکه ما بیایم و با حرف های بیخود حسادتمون رو نشون بدیم فک نکنم کار خوبی باشه
        دوماً اگر چشم هاتو باز کنی میبینی که گلشیفته فراهانی توی چه فیلم های معروف و در کنار چه بازیگران معروفی بازی کرده
        پس خواهشاً از روی حسادت حرف بیخود نزنیم(محترمانه گفتم)

      • بدون نام

        بخدا کسی حسود نیست.
        اینکه من از افشار بدم میاد دلیلش فقط اینه که بازیگر نیست.
        کافر همه را به کیش خود پندارد.خودت حتما حسودی

      • بدون نام

        حسدت میکشتد

    • به کوری چشم نرها

      اون لچک رو بردار و حرص پیرمردها و پیرپسرهای عقده ای رو دربیار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط افراد بی فرهنگ و نادان از کلماتی مثل پیرپسر و پیردختر استفاده میکنن

      • بدون نام

        نر هم باباته
        ماده هم ننته

      • بدون نام

        ۱۱:۵۹ولش کن. این تعابیر توی خانواده اینها رایجه و همدیگه رو بر اساس نوع آلت به عنوان نر و ماده میشناسند. از این جونورها توی این خراب شده زیاده

    • بدون نام

      راجع به شوهر معلوم الحالش هم می پرسیدید و دلایل این ازدواج.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا بفهم طلاق گرفته ...تو رو خدا بفهم

    • بدون نام

      ای جانم،خیلی دوسش دارم

    • ا

      بره گم شه شلیطه احمق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما برو املا یاد بگیر

    • بدون نام

      چه جور پيشنهاداتي؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیشنهادهای بیشرمانه
        indecent proposals

      • بدون نام

        سوپر

    • بدون نام

      مهناز افشار عالیه آبرو داری میکنه

    • مهدی

      عشق منه دیگه

    • بدون نام

      همه کاسبان تحریم ماسک احنکار کردن دلال خودرو شدن حمله میکنند به مهناز افشار همیشه

    • بدون نام

      موفق باشه انرژی مثبت دوست داشتنی

      پاسخ ها

      • ضحا

        به کی انرژی مثبت دادبه تو؟بدشم ما مردم
        فهیم ودوراندیش ایران روشنفکر وهوشیاریم..
        جوجروآخرپاییز میشمرن...عاقبت گلشیفته فراهانی دیدیم(چه نقشای بدوزشتی بهش دادن وباهاش چه کردن )عاقبت افشارروهم
        خواهیم دید!

      • ضحا

        گناه اون طلبه شهیدوزن بیوه وبچهای یتیمش
        وپولای کثیف روهم اضافه کنید که افشاروبه این روزانداختش...

      • بدون نام

        ضحاک ادم به خودش نمیگه دور اندیش و فهیم میخندن بهت
        19.42

      • ضحا

        کاربربدون نام من ضحاهستم نه ضحاک...
        من ومردم روشنفکروفهمیده ایران میخندیم به تو که اسم منواینجوری میخونی ومینویسی!!
        ضحا(سوره93 قرآن مجید-به معنی تیغ یا
        تشعشع خورشید-یاآفتاب-ستاره صبح.
        )...ولی (ضحاک ماردوش شخصیت اهریمنی دشمن مردم ایران بودکه کاوه آهنگر شکستش داد)...

    • بدون نام

      یارو دریاباری یه توئیت چرت زد زندگی همه رو بهم ریخت

    • بدون نام

      گفنین کشف حجاب کو روسری داره اونم بردار دیگه خوشتیپ

    • بدون نام

      عشق

    • بدون نام

      دوستش دارم

    • بدون نام

      راحت شد رفت یه نفس کشید

    • فاطمه

      با قاچاقچی دارو ازدواج کرد.چرا؟؟؟؟؟ همچین آدمی انسانیتش همیشه زیر سواله.ما یادمون نمیره که نونی که روش عسل یا بوقلمون بود و میخوردی زیرش خون بچه های بیماری بود که به خاطر شوهر قاچاقچیت داروی مصرف گذشته خوردن و یا دستشون به اون دارو نرسید و تلف شدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست داشت ازدواج کرد
        کفش واکس زنشونی؟؟؟؟
        بیخود جوش نزن

    • بدون نام

      به نظرتون مهناز بي حجاب مي تونه به خوشگلي بازيگر خارجيا برسه؟ برام سواله واقعا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفت که خواستش اینه؟؟؟

    • بدون نام

      قشنگ داره با دست خودش خودشو بدبخت میکنه

    • تیمور شهبازپور

      سلام . عجیبه مهناز افشار بد حجابه . باعث تحریک دیگران میشه

    • بدون نام

      موفق باشی ولی وجدانن نقش یه آدم حسابی رو بازی کن نه یه زن ایرانی یا مسلمان عقب افتاده بد بخت

    • بدون نام

      تنها سلبریتی ادم حسابی

      پاسخ ها

      • سعید

        تنها سلبریتی بی ریشه وطن فروش

    • بدون نام

      واقعا شما مهناز افشار دوست دارید؟!!!!چه بد سلیقه نه قیافه داره نه تیپ تازه وطن فروش هم هست،توی ایران به اینا بها میدن وگرنه اون ور تره هم براش خردنمیکنن،این برنامه هم که مجری هست همش مسخره اش میکنن یا ضایعش ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم

      • بدون نام

        هی هی هی
        تند نرو
        چون رفته یک کشور دیگه وطن فروشه؟؟؟؟؟؟؟
        مگه چه ضربه ای به ایران زده که بیخود موی لای درز میشی؟؟؟
        دوماً فرض کنیم مهناز افشار زشت ترین آدم روی زمینه، و این هم به تو ربطی نداره
        توصیه می کنم سراتونو توی خشتکاتون ببرین و توی زندگی دیگران سرک نکشید

      • مینو

        گل گفتی

      • الهام

        تو خوبی آخه.

    • بدون نام

      من نمیدونم چی تو خودش دیده ؟

    • yasamin

      قشنگ هم از خوش و هم خواهر و خواهرزادش معلومه از یه خانواده ی بی اصالت و بی ریشه ن

      پاسخ ها

      • hamid

        دقیقا موافقم

    • سيد

      شکل و قیافه اش به همه چی میخوره به جز بازیگری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو توی اون فیلمی که دیکاپریو بازی کرده بود نبودی؟؟؟؟؟
        خیلی آشنایی
        آها یادم اومد تو همونی هستی که نمیدونه هنر رو با چه ه اس مینویسن

    • بدون نام

      عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی نهد

    • کرونا

      موفق باشی ❤️

    • hamiiiiiid

      کاربر ۱۹:۴۲ اگه از هالیوود چیزی بدونی که بعید میدونم،باید اینو بهت بگم که هر کسی و رو تو هالیوود راه نمیدن چه برسه که طرف بره اونجا فیلم بازی کنه،یه کم چشمهای کم بیناتونو باز کنید و از تعصب کورکورانه دست بردارید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برین جمع کننین خودتونو مهناز افشارکیه دیگه یه عقب مونده است..همین

    • بدون نام

      داره بازارگرمی میکنه. دروغ میگه

    • دختر تاجی

      خوش ب حالش ک رف شما هم از حسرت تون بگید ک خاک برسرش ک رفته اونایی هم ک میگن خودشو بدبخ کرد اول برن خودش شون رو توی این کشور خوش بخت کنن‌ ‌‌‌‌‌؛)

    • بدون نام

      درسته که تو هنر ایران و جشنواره ها به مردان توجه بیشتری نسبت به خانومها میشه ولی اینکه اونو با هنر جهانی مقایسه کرده و گفته که مثل بقیه جاها به خانومها توجه نمیشه خنده داره خوبه تو همین اسکار بود که هیچ زنی با وجود خوب بودن کارهاش جایزه نگرفت و جنجالی درباره حقوق زنان و تفاوت جنسیتی مطرح شد

    • بدون نام

      ببینید خانم افشار بازیگره خوبی نیستن خیلیم بد هم نیستن بسیار معمولی با چهره معمولی و الانم که سنش رفته بالا دیگه تو سینما ایران دیگه جایی ندارد چون واقعن جذاب نیستن و مردم و مخاطباشو نمیتونن مجذوب نقش خودشان کنند .و کارگردانان حوضه ی سینما اینو خوب میدونن و هیچ نقشیو بهش ندادن به اصطلاح مشتریهاش پریدن که همون کارگردانا باشند اونم رشد و شاید دوباره ظاهر شدنشو تو رفتن به خارجه دید که شاید اونجا بیشتر تو دوربین باشه و برنامه های متعدد داشته باشه اما مطمعنن تو برنامه استعداد یابی یه بار میاد و یه بارم برای مصاحبه میاد جلو دوربین همون کاری که با خانوم گوگوش کردن اکادمی گوگوش و مصاحبه دیگه کاری به اهنگاش ندارم اون حسابش جداست خانم افشار هم پا به سن گذاشته و نمیخاد قبول کنه که الان دنیا به دنبال بازیگر جوان مجرد و جذاب و تو دل برو هست حالا هالییود یا بالیود یا سینمای هر کشوری باشه .تو این اخرا که تو ایران بود اینقد زمان گذشته بود که جلو دوربین نیومده بود طفلک لایو اینستاگرام میزاشت از سینما مجلس دولت ملخو زلزله سیلابو فوتبالو زنانه شیر ده از هر رقم که بگی یه هر بهانه ای لایو میزاشت که به دوربین بیاد اما موندن تو سینما چهره واستایل میخاد جذابیت میخاد که متاسفانه خانم افشار کمی از اینها رو تو جوانی داشت و دیگع اروم اروم تمام میشه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج