جاباما
۹۶۴۷۳۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

غلامپور: به خاطر کرونا، شادی گل انجام ندادم

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر ویروس کرونا در بازی با ذوب‌آهن تصمیم گرفتم که شادی گل نکنم و روی دوش فرهاد مجیدی نپرم.

خبرگزاری تسنیم: بهزاد غلامپور درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیستم و دیگر مسائل صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* استقلال در روزی که خیلی خوب بازی نکرد، سه امتیاز مهمی را کسب کرد. آیا این مسئله را می‌پذیرید که تیم‌تان مانند همیشه نبود؟

بعد از بازی آخرمان در لیگ قهرمانان آسیا که داوران حق‌مان را خوردند و گل صد درصد‌ استقلال را نگرفتند، توانستیم در بازی با ذوب‌آهن در لیگ برتر سه امتیازی باارزش بگیریم. نیمه اول بازی پایاپای بود، اما در نیمه دوم بدن بازیکنان تحلیل رفت. یکسری‌ از بازیکنان سرماخوردگی داشتند و برخی نفرات نیز مصدوم بودند. در کل خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم.

* ذوب‌آهنی‌ها به گل اول استقلال اعتراض زیادی داشتند.

به این موضوع ورود نمی‌کنم و آن را برعهده کارشناسان داوری می‌گذارم. برای ما بارها اشتباه داوری رخ داده و برخی مواقع این اشتباهات برای تیم‌های دیگر اتفاق می‌افتد. نمی‌توان گفت داور غرض‌ورزی کرده است. تصمیم داور را می‌توان اشتباه نامید.

* نبود تماشاگران چقدر در کیفیت بازی تأثیرگذار بود؟

وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها تشخیص دادند که به دلیل شیوع ویروس کرونا نباید در ورزشگاه‌ها تجمعاتی صورت بگیرد و بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شوند. دستور داده بودند که برای سرایت نکردن بیماری، کسی به ورزشگاه نیاید.

* به خاطر همین موضوع، ترجیح دادید دیگر مثل گذشته شادی گل‌های معروف‌تان را انجام ندهید و روی دوش فرهاد مجیدی نپرید؟

بله، برای اینکه رعایت کنیم، مشت زدیم و روی دوش مجیدی نپریدم!

* شادی گل محمد دانشگر و مهدی قائدی هم به این ویروس ارتباط داشت؟

اگر چه شادی گل طنز بود، اما به نوعی آموزش هم بود تا تماسی برقرار نشود.

* اذیت نشدید که نمی‌توانستید به خاطر عادت همیشگی شادی کنید؟

آدم گرفتار بیماری نشود، بهتر است. در آینده می‌توان شادی گل‌ها را انجام داد، اما امروز بهتر است شرایط یکدیگر را درک کنیم و محتاط باشیم.

* فکر می‌کنید چقدر شانس برای قهرمانی در لیگ برتر دارید؟

ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هواداران را خوشحال کنیم. نتایج به یکسری شرایط برمی‌گردد و امیدوارم این شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم قهرمان شویم.

* فکر می‌کنید عدم برگزاری دیدار سپاهان - پرسپولیس به ضرر استقلال بود؟

در این زمینه، سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید تصمیمی بگیرند که نه این دو تیم ضرر کنند و نه تیم‌های دیگر. باید عاقلانه تصمیم‌گیری شود که هیچ تیمی متضرر نشود.

* پس از بازی با الاهلی عربستان، برخی افراد از عملکرد سیدحسین حسینی انتقاد کردند و معتقد بودند که دروازه‌بان استقلال به دلیل درگیری با سیدمهدی رحمتی تمرکز کافی ندارد. چه صحبتی با او کرده‌اید؟

اگر به این ماجرا نپردازیم، بهتر است. با حسینی صحبت کردم که دیگر ورود نکند. هر کسی باید روی کار و تیم خودش تمرکز کند. فوتبال حرفه‌ای است و باید رو به جلو حرکت کنیم.

* در حال حاضر دغدغه اصلی کادر فنی و بازیکنان چیست؟

همه از مدیریت باشگاه گرفته تا باشگاه باید برای این تیم امکانات و زمین باکیفیت تهیه کنند تا روند خوبی در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا داشته باشیم.

* و صحبت پایانی؟

امیدوارم کرونا ویروس ریشه‌کن شده و مردم در سلامت باشد. مجموعه دولت، کارشناسان و وزیر بهداشت تلاش کنند که این بیماری در کشور از بین برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      کلا این مردک بیقواره عقل نداره

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        خیلی نچسبه

    • شهریار

      بپر
      .چون کرونا ویروس روی میمون ها اثری ندارد ..‌.نمیدونم چرا اینقدر اصرار به این حرکت زشتت داری ..برای دیده شدن یه راه بهتری انتخاب کن ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خغه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج