۹۶۴۹۳۰
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

رحمانیان: همه تئاترها و فیلم‌ها فدای تار موی یک هموطنم

محمد رحمانیان که پیش از تعطیلی سالن‌های تئاتر، نمایش «روز‌های رادیو» را اجرا می‌کرد، گفت: کل تئاتر‌ها و فیلم‌های ایران و جهان فدای تار موی یک هموطنم.

خبرگزاری ایسنا: محمد رحمانیان که پیش از تعطیلی سالن‌های تئاتر، نمایش «روزهای رادیو» را اجرا می‌کرد، گفت: کل تئاترها و فیلم‌های ایران و جهان فدای تار موی یک هموطنم.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر در گفت‌وگویی درباره خواسته گروه‌های اجرایی در وضعیت فعلی ادامه داد: هیچ خواسته‌ای را نمی‌توانم مطرح کنم. کل تئاترها و فیلم‌های سینمایی فدای یک تار موی هموطنانم که این روزها سلامتی کامل و حال خوش‌شان برایم از هر چیزی مهم‌تر است.

او که به تازگی تیزری را درباره کرونا با همراهی بازیگران نمایشش در فضای مجازی منتشر کرده است، افزود: مهم نیست اگر اجرای نمایش ما و هر نمایش دیگری حتی به مدت یک سال به تعویق بیفتد؛ آن‌چه اهمیت دارد، این است که مردم ما دچار حادثه و این بیماری نفرت‌انگیزی که روز و شب را بر ما حرام کرده، نشوند.

کارگردان نمایش‌های «عشقه»، «فنز» و «آواز قو» تاکید کرد: در این وضعیت مسائل مالی کوچکترین اهمیتی برایم ندارد و هیچ خواسته‌ای در این زمینه ندارم. تنها یک آرزو دارم؛ این‌که مردم‌مان سالم باشند و حال‌شان خوب شود و با حال خوش به تئاتر بیایند.

او در ادامه بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در سالن‌های نمایشی تاکید کرد و گفت: برای حفظ سلامتی مردم، مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه کنیم، رعایت اصول بهداشتی است و امیدوارم این موضوع در فضاهای هنری هم رعایت شود.

محمد رحمانیان در پایان این گپ و گفت کوتاه برای کارکنان و دست‌اندرکاران خبرگزاری‌ها نیز آرزوی سلامتی کرد و گفت: این روزها مهم‌ترین مرجع ما برای دریافت اطلاعات درباره بیماری کرونا خبرگزاری‌ها هستند و امیدوارم مدیران رسانه‌ها حواس‌شان به سلامت نیروهای خود باشد.

محمد رحمانیان پیش از تعطیلی سالن‌های نمایشی، نمایش«روزهای رادیو» را با بازی هومن برق‌نورد، افشین هاشمی، احسان کرمی، لیلی رشیدی، آرمین رحیمیان، فهیمه رحیم‌نیا، با هنرمندی بهنوش طباطبایی، با حضور مهتاب نصیرپور، رویا میرعلمی
و با صدای احترام برومند اجرا می‌کرد.

این اثر نمایشی که نویسنده آن خود رحمانیان است، با همراهی جمعی دیگر از بازیگران جوان، در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه بود که همچون دیگر آثار نمایشی، اجرای آن بعد از شیوع ویروس کرونا و در پی تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مبازره با گسترش این ویروس تعطیل شد.

گروه اجرایی این نمایش به تازگی تیزری را درباره ویروس کرونا و تعطیلی نمایش خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که ضمیمه این مطلب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبری

      زنده باد آقای رحمانیان روشنفکر

    • بدون نام

      دمت گرم, ایرانم قوی باش

    • هموطن

      درود بر مرد بزرگ. همه باید چون جنابعالی دلسوز باشند و درک کنند

    • Hasti

      دمتونم گرم

      پاسخ ها

      • ........shanjani......

        ''' می بخشید ' اگر هموطن شما ' حتی ' یک ' تار مو ' هم نداشته باشد'' در آن وقت تکلیف چیست??

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج