جاباما
۹۶۴۹۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گواردیولا: باید لیگ قهرمانان را فتح کنیم

سرمربی منچسترسیتی با بیان اینکه تیمش باید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود، گفت: در این مسیر همه حریفان دشوار هستند و لازم نیست چندان به قرعه فکر کنیم.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی منچسترسیتی با بیان اینکه تیمش باید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود، گفت: در این مسیر همه حریفان دشوار هستند و لازم نیست چندان به قرعه فکر کنیم.

«پپ گواردیولا» در نشست خبری پیش از دیدار برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: رحیم استرلینگ برای این دیدار حساس آماده است و حتی می‌توانست زودتر بازی کند، اما ریسک نکردیم.

وی افزود: تیم بزرگی داریم و بازیکنانم بخت زیادی برای قهرمانی در اروپا دارند و می‌دانیم که این آخرین چالش نخواهد بود. اشتیاق برای پیروزی باید در ما وجود داشته باشد چون بدون آن پیروزی غیرممکن است.

این مربی در مورد محرومیت تیمش از حضور در لیگ قهرمانان اروپا در ۲ فصل آینده توضیح داد: این حق را داریم که تقاضای فرجام‌خواهی کنیم و به مدیران باشگاه اعتماد دارم. لیاقت قهرمانی را داریم، اما اگر به این مهم نرسیدیم، باید واقع بین باشیم.باید قوی باشیم، کیفیت و شانس داشته باشیم. شانس در این مرحله مهم است ولی ما نمی‌توانیم روی آن کنترل داشته باشیم.

وی افزود: فصل گذشته بعضی تصمیم‌های داوری، سوال برانگیز بود. یک تیم باید در جریان بازی تمرکز بسیار بالایی داشته باشد و به برنامه‌اش وفادار بماند ولی کمی شانس هم لازم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج