۹۶۵۰۳۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

استقلال پتانسیل صعود از آسیا را دارد

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: اگر میزبانی‌ها در مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا به ما بازگردد، استقلال و دیگر تیم‌های ایرانی می‌تواند از گروه شان صعود کنند.

خبرگزاری مهر: مهدی پاشازاده اظهار داشت: همانطور که خود مجیدی هم گفت، بازی استقلال مقابل ذوب آهن بار فنی بالایی نداشت و تنها نتیجه برای تیم ماند. اما این کیفیت نه چندان بالای بازی دلایل متعددی دارد که یکی از آنها می تواند خستگی باشد.

وی اضافه کرد: همه تیم‌ها در همه جای دنیا ممکن است بنا به دلایلی در یک مقطع افت کنند و استقلال هم از این قائده مستثنی نیست. افت کردن کاملاً طبیعی است و مهم این است که کادر فنی بتواند دوران این افت را کوتاه کند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان اظهار داشت: آخرین ماه سال سخت ترین ماه استقلال در سالهای اخیر است و بازیهای فشرده تیم را آزار می‌دهد. خوشبختانه بازیکنان مصدوم یکی یکی بر می‌گردند و این باعث می‌شود با تقسیم بازی فشار کمتری به بازیکنان بیاید.

پاشازاده تصریح کرد: یکی از مهم ترین بازیکنان استقلال که از بند مصدومیت رها شد و بازگشت او خیلی روی تیم تاثیر دارد، فرشید اسماعیلی است. اسماعیلی سالهاست در این تیم بازی می‌کند و از تجربه خوبی برخوردار شده است. دیگر باید او را در رده بازیکنان باتجربه تیم دانست. او یک هافبک بازیساز با ویژگی دوندگی و جنگندگی است. ویژگی که بسیاری از هافبک‌های بازیساز ندارند. گرچه در غیاب او رضاوند به خوبی وظایفش را انجام می‌داد، اما یقین دارم بازگشت اسماعیلی اتفاق خوبی برای تیم مجیدی است.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به شرایط این تیم در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: یک امتیاز از دو بازی اندوخته دندانگیری نیست. اما نگاه به ظرفیت‌های استقلال و قیاس آن با تیم‌های هم گروهی نشان می‌دهد تیم ما پتانسیل صعود از گروه را دارد. چهار بازی پیش رو داریم و من امیدوارم در مرحله برگشت مسابقات با دیپلماسی مناسب فوتبالی شرایط میزبانی فراهم شود تا هم استقلال و هم سه تیم دیگر آسیایی با استفاده از امتیاز میزبانی بتوانند از گروه خود صعود کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهداد

      سسدقلال پتانسیل بیشتری برای صعود از پلکان هواپیمای ترکیه رو داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج