۹۶۵۱۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ترابی: ماجرای بازی با سپاهان واضح بود

هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم، اتفاقات بازی با سپاهان، قهرمانی لیگ و تیم ملی صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: مهدی ترابی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل الشارجه اظهار داشت: بازی با الشارجه بازی خوبی بود و خیلی خوب بازی را شروع کردیم و همان دقایق اولیه هم به گل رسیدیم ولی در ادامه بازی تمرکزمان را برای دقایقی از دست دادیم و در رقابتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا اگر تمرکزت را از دست بدهی تنبیه می‌شوی و ما هم تنبیه شدیم. در کل فکر می‌کنم کسب یک امتیاز در خانه حریف هم نتیجه خیلی بدی نباشد. درست است می‌توانستیم بازی را ببریم ولی همین یک امتیاز هم خوب است و امیدوارم در بازی با التعاون ۳ امتیاز را بگیریم و جبران مافات کنیم تا شرایطمان برای صعود از این گروه در دور برگشت راحت‌تر شود.

وی در مورد شرایط لیگ و اینکه خیلی‌ها از الان پرسپولیس را قهرمان رقابت‌ها می‌دانند گفت: در لیگ هم ما به هر حال بازی به بازی جلو می‌رویم و در این هفته از رقابت‌ها هم با شهر خودرو بازی داریم تمرکزمان روی این بازی است. همه تلاشمان را می‌کنیم در این بازی هم مثل بازی‌های قبل ۳ امتیاز را گرفته و یک قدم دیگر به هدفمان نزدیک شویم.

هافبک پرسپولیس در مورد تغییر پستش از زمان آمدن گل‌محمدی و اینکه شانس آقای گلی او با دور شدن از دروازه کم شد توضیح داد: من بازیکن پرسپولیس هستم و در هر پستی سرمربی از من بخواهد به میدان می‌روم و در خدمت تیم خواهم بود و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. در نیم فصل اول هم گفته بودم به آقای گلی فکر نمی‌کنم و نتیجه‌گرفتن تیم برایم مهم است و تمرکزم روی این موضوع است و امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب در دیدارهای باقی مانده هواداران را خوشحال کنیم و یک جام دیگر به آنها هدیه دهیم.

ترابی در مورد اتفاقات بازی با سپاهان هم عنوان کرد: بازی با سپاهان خیلی عجیب بود. ما سر ساعت در ورزشگاه حاضر شدیم و به موقع گرم کردیم و با گروه داوری وارد زمین شدیم تا به موقع بازی برگزار شود. امیدوارم تصمیم درستی در این خصوص گرفته شود چرا که همه شواهد نشان می‌دهد چه اتفاقی افتاده است و امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات این چنینی هم در فوتبال‌مان نباشیم.

وی در رابطه با انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: به نظرم اسکوچیچ مربی خوب و کاربلدی است و چند سال در ایران فعالیت کرده و با شرایط تیم ملی و بازیکنان آشنایی دارد. امیدوارم زیر نظر ایشان بتوانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم و نتایج لازم را کسب کرده تا با عبور از این مرحله و مرحله بعدی به جام جهانی صعود کنیم. به هر حال الان در مقطعی هستیم که همه باید به تیم ملی کمک کنند و دست به دست هم بدهیم تا تیم ایران موفق شود.

هافبک پرسپولیس در پایان در مورد شیوع ویروس کرونا در ایران و اینکه آیا تاثیری روی پرسپولیسی‌ها در عملکرد و انگیزه‌شان در ادامه رقابت‌ها دارد یا نه هم گفت: ویروسی که وارد کشور شده اتفاق بدی است که کل کشور را درگیر کرده و همه را نگران کرده است و امیدوارم به زودی این از این موضوع عبور کنیم و دیگر شاهد اتفاقات بد در کشورمان نباشیم. ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم و فکر و ذکرمان روی بازی با شهرخودرو و کسب ۳ امتیاز آن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      خفه کار کن
      خواهشا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا برات متاسفم که در باره بهترین بازیکن ایران و بازیکن تیم ملی اینجوری صحبت میکنی.معلومه تو چه خانواده ای بزرگ شدی

      • بدون نام

        اقای بابک چقدر بی ادب و بی شعوری کجا بزرگ شدی شما

      • بدون نام

        خیلی نفهمی اقای بابک

    • بابک

      بعضی وقتا
      وزیر خوابش میبره شما بیچاره میشید سوراخ

    • بابک

      کاراگاه کاستر
      چقدر میدونی توووووووووووو

      پاسخ ها

      • SajaD

        خیلی خوب نیست

      • SajaD

        خیلی خوب نیست

      • SajaD

        خیلی خوب نیست

    • علی

      ایندفعه قرار شد با تبسی جامو بفرستن اسنپ دیگه خسته شده

    • پیر مرد پرسپولیسی

      علی جان ،بابک عزیز ولی بی ادب ،ارزو می کنم زودتر محل سوزش تان بهبود یابد ،چون ازهمین الا ن جام چهارم را که گرفتیم ،لااقل یه جای سالم برای سوزش های بعدی تان باقی بماند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج