۹۶۵۲۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رادولوویچ: مستحق باخت مقابل استقلال نبودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی سختی مقابل استقلال داشتیم، بازیکنان خوب بازی کردند و مستحق باخت نبودیم اما بازی را واگذار کردیم.

خبرگزاری فارس: میودراگ رادولوویچ بعد از ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال داشتیم، بازیکنان خوب بازی کردند و مستحق باخت نبودیم اما بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید بازی را فراموش کنیم زیرا در فوتبال دیروز معنی ندارد، ریکاوری خوبی داشتیم؛ برای سپاهان احترام قائلم اما ۱۰۰ دقیقه تلاش می کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد بازیکن جدید گفت: ایوان بشرایط خوبی دارد و به همین دلیل وی را جذب کردیم، گزینه‌های زیادی داشتیم اما این بازیکن را گرفتیم زیرا در دی و بهمن بازی کرده بود، سایر گزینه‌ها در ۶ ماه اخیر بازی نکرده بودند؛ امیدوارم خیلی زود هماهنگ شود و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اتفاقات و مصاحبه اسماعیلی‌فر بعد از بازی با استقلال بیان داشت: سو تفاهمی بیشتر نبود، خبرنگاران شیطنت کردند و مسئله را به گونه‌ای دیگر مطرح کردند؛ موضوع مهمی نبود، با بازیکنان صحبت کردم و موضوع را خودمان حل کردیم، این موضوع را قبلا گفته‌ام که به بازیکنانم اعتقاد داشتم.

رادولوویچ افزود: در مصاحبه نمی‌خواستم اسمی ببرم تا بازیکنان تحت فشار بروم، در مورد بازیکن استقلال پرسیدند و من صحبت کردم، به بازیکنانم کاملا اعتقاد دارم و می‌خواستم تمرکز بازیکنان روی بازی باشد؛ این موضوع حل شد و باید آن را فراموش کنیم و به بازی فردا فکر کنیم و تصمیم خاصی نگرفتیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: بازی را باختیم و همه عصبانی بودند اما جو اطراف تیم خوب است؛ اعلام می‌کنم در کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت می‌کنم زیرا در مصاحبه‌ها صحبت‌هایم به گونه‌ای دیگر منتشر شد؛ در مورد بازیکنام بد صحبت نمی‌کنم زیرا آن‌ها برای من بازی می‌کنند، این جو روانی بود که قبل دربی ایجاد شد اما خوشبحتانه همه چیز حل شد.

وی ادامه داد: ما در خانه خوب بازی کردیم البته در خارج از خانه هم عملکرد خوبی داشتیم، تلاشمان را می‌کنیم همان عملکرد را داشته باشیم و بازی در ورزشگاه خانگی است؛ شرایط تیم از نظر روحی خوب است و بازیکنان در حال پیشرفت هستند و تلاشمان را برای برد انجام خواهیم داد.

رادولوویچ در پایان با اشاره به کرونا گفت: این ویروس کل دنیا را تحت تأثیر قرار داده است، نگران خانوده‌ام هستم، نمی‌خواهم در مورد چرایی تعطیل نشدن لیگ صحبت کنم البته سلامتی هواداران مهم است اما وجود هواداران لازمه دربی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج