جاباما
۹۶۵۳۳۷
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

آمریکا «هشدار سفر» به ایران را صادر کرد

وزارت خارجه آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا هشدارهای مسافرتی برای شهروندان خود که عازم ایران، ایتالیا و مغولستان هستند صادر کرد.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه آمریکا چهارشنبه شب به وقت تهران هشدارهای مسافرتی برای آن گروه از شهروندان خود که عازم ایران و برخی کشورهای دیگر هستند، صادر کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای به شهروندان خود از آن‌ها خواسته هنگام سفر به ایران، ایتالیا و مغولستان مراتب احتیاط را بیشتر رعایت کنند. این هشدارها به دلیل خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا صادر شده است.

آمریکا پیشتر نیز به بهانه‌های واهی هشدار «به ایران سفر نکنید» صادر کرده بود.

وزارت خارجه آمریکا افزایش سطح احتیاط برای شهروندان خود که عازم مغولستان هستند را به دلیل همجواری این کشور به چین صادر کرد. چین کانون اصلی ویروس کرونا محسوب می‌شود.

این در حالی است که یکی از مقامات مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا روز سه‌شنبه هشدار داد که شیوع کرونا در این کشور اجتناب ناپذیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نزارید بیان اینا حتما میخوان این ویروس رو جهش بدن از انسانیت که بوی نبردند دو ماه دیگه کپسول وقرص وامپولشو میریزند تو بازار میلیاردها دلار سود میبرند مگه اولین بارشونه دولتی که 11 سپتامبر خودش بوجود میاره تا اقای نفت دنیا بشه 3هزار نفر مردم خودشو به کشتن میده میلیونها نفر در عراق سوریه وووو کشته میشه دیگه ایجاد یک ویروس توسط این حیوانات چیز عجیبی نیست مرگ بر امریکا وترامپ نامردید اینو نزارید مردم ببینند

    • بدون نام

      به بهانه واهی دیگه چیه، خوب کشورما خواسته،یا ناخواسته گرفتار این ویروس شده خودمسئولان ما مرتب به ما ابلاغ میکنند از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنید وتا اطلاع بعدی به استانهای قم،گیلان مسافرت نکنید خوب در این شرائط مسئولان امریکائی به مردم خودشان که به ایران رفت،امددارندبگویند هیچ خطری ندارد راحت به ایران مسافرت کنید، بس کنید .

    • بدون نام

      سلام تمامه امریکایها را از منطقه اخراج کنید انتقال ویروس کورونا توسطاین بی دینها سکباز است

    • بدون نام

      آمریکا غرق در میکروب ، آنهم میکروب های شیپیش و انگل زا و منبع فساد ایدز در جهان است و باید ریشه او و همدستان کثیف اش که همانند حیوانات درنده و نجس میباشند در جهان برداشته شود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج