۹۶۵۳۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دانشگاه کردستان و سیستان و بلوچستان مجازی شدند

در پی وقوع کرونا و تعطیلی مراکز آموزش عالی، کلاس های دانشگاه کردستان و سیستان و بلوچستان مجازی شدند

ایرنا: در پی وقوع کرونا و تعطیلی مراکز آموزش عالی، کلاس های دانشگاه کردستان و سیستان و بلوچستان مجازی شدند

رییس دانشگاه کردستان گفت: در پی تعطیلی فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌های حضوری دانشگاه کردستان از ۱۰ تا ۱۶ اسفند سال جاری این کلاس‌ها در این تاریخ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رحمت صادقی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تصمیم پیرو جلسه اخیر ستاد مدیریت بحران استان و نیز مصوبات هیات رییسه و شورای دانشگاه کردستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی دانشجویان و دانشگاهیان گرفته شده است.

وی افزود: به منظور صیانت از برنامه‌های آموزشی دانشجویان مطابق با سرفصل‌های مصوب تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری کلاس‌های درسی دانشگاه به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

رییس دانشگاه کردستان با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های دروس عملی پس از شروع به کار مجدد اعلام خواهد شد، تاکید کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی لازم از طرف مجموعه معاونت آموزشی و مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیکی دانشگاه با همکاری واحد فناوری اطلاعات و مرکز آپا برای ارائه دروس این دانشگاه به صورت آموزش الکترونیکی و نیز آموزش‌های لازم به اساتید و دانشجویان در حال انجام است.

وی تاکید کرد: برگزاری جلسات دفاعیه‌ دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا پایان اسفند ۱۳۹۸ لغو اعلام می‌شود و دانشجویانی که در سامانه‌ گلستان درخواست دفاع مصوب دارند، دفاع آنان پس از تعطیلات نوروز در اولین زمان ممکن صورت خواهد گرفت و فراغت از تحصیل این دسته از دانشجویان از جهت سنوات و شهریه، به منزله‌ دفاع در تاریخ مصوب قبلی و یا اسفندماه لحاظ می شود.

صادقی با تاکید بر اینکه دانشگاه کردستان سرمایه‌گذاری بسیار مناسبی در حوزه آموزش الکترونیکی انجام داده است، اضافه کرد: این دانشگاه مجهز به یکی از مدرن‌ترین تجهیزات و نرم‌افزارهای آموزش الکترونیکی در کشور است.

رییس دانشگاه کردستان یادآور شد: دانشگاه کردستان با پهنای باند ۴۵۰ مگابایت اینترنت و برخورداری از پرسنل توانمند در حوزه آموزش‌های الکترونیکی و فناوری اطلاعات، آمادگی استمرار این شیوه آموزش و انتقال تجربه آن به سایر مراکز آموزشی کشور را داراست.

به طور معمول در دانشگاه کردستان در هر هفته بیش از چهار هزار و ۵۰۰ جلسه درس برگزاری می‌شود و در هر ساعت درسی به طور متوسط ۲هزار و ۵۰۰ دانشجو در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند.

برای تسهیل استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی و بهره‌مندی از این امکانات، راهنمای ویدئویی (برای اساتید و دانشجویان)، دربردارنده توضیحات کامل در خصوص نصب نرم‌افزارهای لازم، چگونگی ورود به سیستم یادگیری الکترونیکی، برگزاری و شرکت در کلاس آنلاین، به اشتراک‌گذاری فایل‌های آموزشی فراهم است.

اطلاعات تکمیلی از قبیل تغییرات احتمالی ساعات کلاس‌ها، مدت زمان ارائه درس و دیگر موارد از طریق سایت دانشگاه کردستان قابل دسترس است.

کلیه کلاس های دانشگاه سیستان بلوچستان به صورت مجازی برگزار می شود

پیرو تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه سیستان وبلوچستان در جلسه مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا به منظور ایجاد آرامش و آسایش خیال دانشجویان و خانواده‌های ایشان و مشورت با مسئولان ذیربط، تمامی کلاس‌های آموزشی و کمک آموزشی تا پایان سال جاری به صورت مجازی و برای مدت سه هفته آموزشی (برطبق سیلابس) برگزار می‌گردد.

مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه از تاریخ شنبه ۹۸/۱۲/۱۰ جهت پشتیبانی‌های لازم برای برگزاری تمام کلاس‌ها به صورت مجازی اعلام آمادگی کرده است.

اعضای هیئت علمی و دانشجویان برای کسب اطلاعات لازم از شنبه ۹۸/۱۲/۱۰ به سایت دانشگاه سیستان و بلوچستان www.usb.ac.ir مراجعه نمایند.

بدیهی است سایر فعالیت‌های دانشگاه به قوت خود باقی است و حضور همکاران عضو هیات علمی و کارکنان در دانشگاه الزامی می‌باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج