۹۶۵۳۷۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

دستور واعظی برای کمک‌رسانی به لرستان

رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار لرستان در خصوص کمک سایر دستگاه‌ها و وزارت خانه‌ها به لرستان دستور اکید صادر کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، محمود واعظی رئیس دفتر ریاست جمهوری طی تماس تلفنی با سید موسی خادمی استاندار لرستان، وضعیت استان لرستان طی بارش‌های چند روز اخیر را در قالب گزارشی جویا شد.

در ابتدای این گزارش استاندار لرستان تشکیل ستادهای بحران در استان در اولین فرصت، استقرار ۴۰۰ اکیپ در قالب نیروهای امدادی در نقاط خطر پذیر، تهیه مایحتاج مردم، ایجاد کمپ‌های اسکان و جابجایی مردم از نقاط حادثه‌خیز را از جمله اقدامات پیشگیرانه در استان مطرح کرد.

خادمی همچنین در این گزارش افزود: خساراتی ناشی از بارشهای دو روز اخیر بر زیرساخت‌های استان لرستان وارد شده است که منجر به تخریب راه‌های ارتباطی، پل‌ها و منازل مسکونی در برخی از شهرستان‌ها شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بخشی از عملیات زیرساختی در استان که پس از سیل فروردین ماه جاری انجام گرفته بود به دلیل ناتمام ماندن برخی پروژه‌ها و بارش‌های این چند روز دچار آسیب‌های جدی شده است که گزارش جامع و کامل از میزان خسارات، طی ارزیابی نهایی تهیه و ارائه خواهد شد.

در پایان این گفتگو دکتر واعظی مطرح کرد: به منظور کمک رسانی و امداد به نقاط حادثه دیده از بارشهای این چند روز، حضور دستگاه‌ها و وزارت خانه‌ها در استان لرستان و بسیج امکانات برای رفع مشکلات مردم لرستان در اسرع وقت انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارساطولابی

      منخودم لرستانی هستم بخا قسم درب مغازها ازپنج روزپیش بسته شده ودربها روایزوگام کردن برای اینکه مثل پارسال خسارت زیادنباشه ولی دریغ ازکمک دولت پلها یکی پس ازدیگری ازبین رفت پارسال پل رواب برد پایه بتونی یه پل فلزی زدن بدون یه دونه پیچ به خداقسم تا اب رودخانه اومد قبل ازخسارت به مردم پل رفت وتکه تکه شد این همه هزینه ولی نصب نشد ازپارسال تا الان که ازبین رفت

    • بدون نام

      فعلاکمک رسانی سیل فروردین روتکمیل کنیدتانوبت برسه به این سیل .لطفافقط شعارتدید

    • بدون نام

      فقط دروغ فقط فریب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج