جاباما
۹۶۵۴۰۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۹۸/۱۲/۰۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود به کم قانع نباشید و در این سال به بزرگترین رؤیاهای خود جامه عمل بپوشانید. شما روحیه‌ای باانرژی دارید و انسان باهوشی هستید، در این سال از انرژی و هوش سرشار خود برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید و تا می‌توانید دست اطرافیان و دوستان و آشنایان را بگیرید. اسفند ماه که با تولدتان شروع شده است به یکی از شلوغ‌ترین‌ ماه‌های سال تولد شما تبدیل خواهد شد. در این ماه بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت‌های خود را دریافت می‌کنید. کار و تلاش را تا ماه مرداد سال آینده ادامه دهید و لحظه‌ای دست از تلاش برندارید. در مرداد ماه سالی که از راه می‌رسد کمی به خودتان استراحت بدهید و به مسافرت کوتاهی بروید و خودتان را برای کار و تلاش آماده کنید. در سالی که با تولدتان شروع می‌شود سایه همای سعادت بر سر شما افتاده است و در این سال به لحاظ مالی مشکلی ندارید،‌ اما اجازه ندهید ثبات مالی شما با ولخرجی و خرید کالاهای غیرضروری به‌خطر بیافتد. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در ماه بهمن سال آینده چشم‌ شما به محبوبی می‌افتد و در اولین نگاه به وی دل خواهید باخت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را با کار و تلاش به پایان برسانید و این سال‌ها را به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

یار و یاوری در زندگی نداشته‌اید و همیشه مجبور بوده‌اید مشکلات بزرگ زندگی را به‌تنهایی حل کنید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این شرایط ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فرد سرشناس و بانفوذی به کمک‌تان می‌آید و مشکلاتی که پیش‌‌رو دارید را به کمک این فرد از سر راه برخواهید داشت. رهسپار سفری هستید، اما در این سفر حادثه‌ تلخی انتظار شما را می‌کشد و اگر مواظب لوازم خود نباشید، احتمال گم‌شدن یکی از لوازم شما وجود دارد. در نتیجه در این سفر بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع کنید و مواظب باشید چیزی را گم نکنید. رفتار خوشایندی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و همیشه با ایشان اوقات‌تلخی می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه فاصله عمیقی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، از امروز به بعد رویکردی همراه با محبت و عشق را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و به جای اوقات تلخی و ناراحتی، همیشه از عشق با ایشان صحبت کنید. امروز اشتباهی ناخواسته از شما سر می‌زند و این اشتباه مشکل بزرگی در کارهای شما ایجاد می‌کند. برای انجام این اشتباه خودتان را سرزنش نکنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. کار عقب‌مانده‌ای دارید و دائم این کار را به آینده موکول می‌کنید، اما ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید و با خیال راحت استراحت کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

افکار منفی زیادی در سر دارید و این افکار لحظه‌ای شما را راحت نمی‌گذارند، اجازه ندهید این افکار بیش‌ از حد شما را نگران کند و از امروز عینک‌ منفی‌بینی را کنار بگذارید و با خوش‌بینی و مثبت‌گرایی به دنیا نگاه کنید. مدتی است که در کارهای خیریه و امور مذهبی شرکت نکرده‌اید، امروز زمان خوبی است که قسمتی از وقت خود را به کارهای خیریه اختصاص دهید و به آرامش برسید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای این کار فراهم نمی‌شود و این وضعیت شما را ناراحت و افسرده کرده، امروز بخت با شما یار است و یکی از آشنایان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرد و سرمایه‌ لازم را برای انجام این‌کار در اختیار شما قرار می‌دهد. این موقعیت را مغتنم بدانید و مطمئن باشید انجام این کار به لحاظ مالی شرایط شما را بهبود خواهد بخشید. عاشق محبوبی شده‌اید اما عشق خود را به ایشان ابراز نکرده‌اید و امروز قصد دارید تا این عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرد‌ه‌اید و بهتر است به این وضعیت ادامه دهید و در آینده زمان بهتری را برای ابراز عشق به محبوب خود انتخاب نمایید. عازم خرید هستید و قصد دارید با خرید چند دست لباس شیک و جذاب، حسابی خوش‌تیپ کنید، این خرید را انجام دهید و مطمئن باشید حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

عازم سفری هستید اما شرایط لازم برای این سفر را ندارید و احتمال زیادی وجود دارد که سلامت وجود نازنین‌تان در این سفر به خطر بیافتد، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این سفر را به آینده موکول نمایید و قید مسافرت را بزنید. امروز فردی ایده وسوسه‌برانگیزی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این ایده‌ را دست‌‌کم نگیرید و پس از بررسی جوانب مختلف آن، به فکر انجام این ایده باشید و درهای جدیدی برای موفقیت و پیشرفت باز کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. این روحیه را به خاطر داشته باشد و شما نیز در آینده هر کاری که در توان دارید را برای خوشحالی عشق‌زندگی‌تان انجام دهید. امروز یکی از آشنایان که خاطرش برای شما بسیار عزیز است، حرف ناخوشایندی را به شما می‌زند و از این حرف حسابی ناراحت خواهید شد، اما مطمئن باشید این فرد بدون هیچ‌گونه قصد و قرضی این حرف را به شما زده و از گفتن این حرف، سوء‌نیتی نداشته است. در نتیجه از این حرف ناپسند دلخور نشوید و به این فرد ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند. انسان عجولی هستید و تصمیم‌های عجولانه‌ای که می‌گیرید همیشه برای‌تان دردسر درست می‌کند. امروز قرارداد تجاری مهمی را باید امضا کنید اما در اجرای این قرارداد عجله نکنید و یک‌بار دیگر جوانب کار را بررسی نمایید و نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. امروز مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آيد و مجبور می‌شوید وقت باارزش‌تان را کنار این مهمان سپری کنید، اما غم به دل‌تان راه ندهید چرا که حضور این مهمان برای شما شادی و خوشی به ارمغان خواهد آورد. در انجام کارها جدیت به خرج نمی‌دهید و با سهل‌انگاری و بی‌فکری کار می‌کنید، ادامه این روحیه شما را به فرد بی‌مسئولیتی تبدیل می‌کند و اطرافیان اهمیتی به شما نخواهند داد، در نتیجه این رفتار را کنار بگذارید و با جدیت بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. مدتی است که فرصت فراغتی نداشته‌اید و زمانی برای استراحت پیدا نکرد‌ه‌‌اید، به همین دلیل امروز برنامه چیده‌اید تا فرصتی را با خودتان خلوت کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما کارهای غیرمترقبه زیادی در پیش‌روی شما قرار خواهد گرفت و نقشه‌های‌تان نقش بر آب می‌شود.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز یکی از اطرافیان یا اعضای خانواده نیاز به کمک شما دارد، دست رد به سینه این فرد نزنید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید، مطمئن باشید این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند و در آینده کمک شما را جبران خواهد کرد. قصد گسترش تجارت خود را دارید، اما راه‌و‌چاه کار را نمی‌‌دانید و این وضعیت شما را تحت‌فشار قرار داده است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با فردی که تجربه بیشتری از شما دارد مشورت کنید و راه‌های پیشرفت و گسترش تجارت خود را از ایشان جویا شوید. روحیه‌ای مستبدانه دارید و اعمال‌نظرهای بی‌جای شما اطرافیان را تحت‌فشار قرار داده است، ادامه این رویکرد شما را به فرد منفوری در خانواده تبدیل می‌کند، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اعمال‌نظرهای بی‌جا را کنار بگذارید و احترام بیشتری برای نظرهای اهل منزل قائل شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار بسیار خوشایندی برای شما انجام می‌دهد و انجام این کار شما را حسابی خوشحال می‌کند، این رفتار از محبت عمیق عشق‌زندگی‌تان به شما حکایت دارد و شما نیز به ایشان ثابت کنید که هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای خوشنودی ایشان رعایت می‌کنید. به فکر سلامت خود نیستید و احساس می‌کنید که روز‌به‌روز وضعیت سلامتی‌تان وخیم‌تر می‌شود، امروز زمان مناسبی است فکری به حال خود بردارید و با فعالیت‌های ورزشی و رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت خود را تضمین کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز اوقات فراغت زیادی دارید و فرصتی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و خودتان را آماده روزهای شلوغ آینده کنید. با فردی بر سر مشکلات مالی مشاجره کرده‌اید و کارتان به دادگاه کشیده است، اما از آنجایی که از حق با شما است، غم به دل‌تان راه ندهید چرا که دادگاه به نفع شما رأی می‌دهد و در نهایت حق به حق‌دار می‌رسد. مدتی است که دلتنگ یکی از دوستان قدیمی‌تان شده‌اید و خبری از ایشان ندارید، فرصت فراغت امروز را مغتنم بدانید و سری به این دوست قدیمی بزنید و به دلتنگی‌های‌تان خاتمه دهید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان از همیشه بیشتر عاشق شما شده و با انجام کارهای محبت‌آمیز و عاشقانه، عشق‌ بی‌پایانش را نثارتان می‌کند. کار عقب‌افتاده‌‌ای دارید و انجام ندادن این کار به لحاظ فکری، ذهن شما را مشغول کرده است، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت فکری برای انجام این کار بردارید و خیال‌تان را راحت کنید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا دست اعضای خانواده را بگیرید و برای تفریح و گردش بیرون بروید، از این فرصت نهایت بهره را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز فردی روی کمک شما حساب باز کرده و از شما درخواست پول می‌کند، روی این فرد را زمین نیاندازید و مطمئن باشید که این فرد زودتر از چیزی که فکرش را کنید، قرضی که از شما گرفته را پس می‌دهد. امروز از آن روزهایی است که احساس می‌کنید کودک درون‌تان بیدار شده و بیشتر از همیشه احساس شادی و سرخوشی می‌کنید. این احساس را غنیمت بدانید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز عاشقانه‌ای را در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، احتمال زیادی وجود دارد که امروز به فردی دل ببازید، این عشق را جدی بگیرید و عشقی بلندمدت و ماندگار را تجربه کنید. ایده جدیدی به ذهن شما خطور کرده و بر این باور هستید که این ایده، زمینه سود و موفقیت بیشتر شما را فراهم خواهد کرد، به هر قیمتی که شده به این ایده جامه عمل بپوشانید و مطمئن باشید که اجرای این ایده زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال دارد. انسان خجالتی هستید و از اظهارنظر در جمع هراس دارید، این روحیه نه تنها شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته است، بلکه اطرفیان شما را به عنوان فرد خجول و منزوی می‌شناسند، امروز زمان مناسبی است که به این رفتار خاتمه دهید و با کنار گذاشتن خجالت، نظرات خود را در جمع بیان کنید و هراسی از ارتباط با اطرافیان نداشته باشید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در چنین شرایطی روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که گفتار و رفتار شما زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم نکند و کمتر از برگ گل به ایشان نگویید. انسان آرامی هستید و رویکردی همراه با متانت و آرامش به زندگی دارید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که به آن برخواهید خود را با آرامش و صبر پشت‌سر بگذارید. توانایی‌های زیادی دارید، اما همیشه خودتان را دست‌کم گرفته‌اید و اجازه نداده‌اید که استعداد‌های‌تان شکوفا شود، ادامه این وضعیت هیچ سودی برای شما به دنبال ندارد و از امروز به فکر شکوفاکردن توانایی‌های خود باشید و استعدا‌دهای سرشار خود را دست‌کم نگیرید. تلاش شبانه‌روزی ندارید و از هر فرصتی برای شانه‌خالی‌کردن از زیر بار کار و تلاش بهره می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را به انسان تنبلی در میان اطرافیان تبدیل کرده است، بلکه به لحاظ کاری نیز دستاورد چندانی ندارید، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را تغییر دهید و با کار و تلاش، راه را برای موفقیت‌های بیشتر هموار نمایید. مسافرتی در پیش دارید و در این مسافرت به شما خوش نخواهد گذشت، اما در عوض دوستان تازه‌ای پیدا می‌‌کنید و با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز قصد خرید کالایی را دارید و بهترین زمان را برای خرید انتخاب کرده‌اید، چرا که نه تنها از این خرید راضی خواهید بود، بلکه کالایی که امروز خریداری می‌کنید در آینده به لحاظ قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد و ضرری از خرید آن متحمل نخواهید شد. زبان تندی دارید و اطرافیان لحظه‌ای از گوشه‌و‌کنایه‌های شما در امان نیستند، این رویکرد باعث شده تا دامنه دوستان‌تان روزبه‌روز کاهش پیدا کند و به انسان منفوری تبدیل شوید، اجازه ادامه این وضعیت را ندهید و از امروز به خودتان قول بدهید که با گفتار خود کسی را آزرده نکنید و حرفی نزنید که دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته باشد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با سبک‌زندگی که در پیش‌ گرفته‌اید موافق نیست و این رویکرد زمینه دعوا و مشاجره میان شما و عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و به نقطه‌نظر مشترکی برسید. امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خوش‌ بگذرانید. مشکلات زیادی در زندگی دارید و این مشکلات زمینه نگرانی و ناراحتی شما را فراهم کرده است، اما نگذارید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و با آرامش و تلاش بیشتر، مشکلات را پشت‌ سر بگذارید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش ندارید و کارها دشوارتر از همیشه انجام می‌شوند، در این شرایط بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و کارها را به‌گونه‌ای انجام دهید که مو لای درز کارهای‌تان نرود. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده و قصد دارد تا با تقدیم هدیه‌ای، به شما ثابت کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد. فردی پیشنهاد کار جدیدی را با شما درمیان می‌‌گذارد، این پیشنهاد به نفع شما است و ضرری شما را تهدید نمی‌کند، در نتیجه این پیشنهاد را جدی بگیرید و با اجرای آن، موفقیت دیگری را به کارنامه موفقیت‌های زندگی خود اضافه نمایید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و روزی متشنج و ناراحت‌کننده را پشت‌ سر می‌‌گذارند، در اولین فرصت بین اعضای منزل پادرمیانی کنید و اجازه ندهید این مشاجره، زمینه دلخوری‌های بیشتری را در بین اعضای خانواده فراهم کند. امروز حادثه‌ای در محل‌کار یا منزل در کمین شما است، در نتیجه شش‌دانگ حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید نکند.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز کرده‌‌اید و امروز از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دست‌تان می‌رسد. برای اینکه در آینده خاطرتان از ثبات‌ مالی‌تان جمع باشد، قسمتی از این پول را کنار بگذارید و فکری برای روز مبادا بردارید. دوستان قدیمی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به فکر شما هستند و امروز کاری برای‌تان انجام می‌دهند تا با انجام این کار به شما ثابت کنند که هرگز شما را فراموش نمی‌کنند. بیماری مزمنی دارید و این بیماری حسابی شما را زمین‌گیر کرده است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که علایم بهبود در شما پدیدار می‌شود و از چنگ این بیماری مزمن خلاص می‌شوید. به دلیل بیماری مجبور هستید کارهای امروز را کنار بگذارید و کمی به خودتان استراحت دهید،‌ اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و انجام دادن کارهای امروز شما را به لحاظ کاری عقب نخواهد انداخت. امروز مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان در می‌گیرد، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان در این مشاجره کوتاه می‌آید و به شما ثابت می‌کند که مشاجره بر سر چیزهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده ارزش ندارد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انسان شوخ‌طبعی هستید و زندگی را سخت‌ نمی‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلاتی که با آن روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌ سر بگذارید. کارهای عقب‌افتاده زیادی در منزل دارید و این وضعیت باعث شده تا نگران این کارهای عقب‌افتاده باشید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای منزل به کمک شما می‌آیند و کارهای عقب‌افتاده راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد. امروز با فردی ملاقات می‌کنید و این فرد راه و رسم افزایش درآمد را با شما درمیان می‌گذارد، توصیه‌های این فرد را به کار ببندید و مطمئن باشید که این توصیه‌ها، زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید و این روحیه در قسمت‌های مختلفی از زندگی به کمک‌تان می‌آید، این روحیه را غنیمت بدانید و به لطف آن دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که غم‌خوار شما است و هر کاری که از دستش بر بیاید را برای از بین بردن غصه‌‌های شما انجام خواهد داد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج