جاباما
۹۶۵۴۴۷
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده‌ای که پدیده انتخابات شد

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: درکنار انجام وظیفه و خدمت به مردم، سبک زندگی‌ ساده خود را عوض نکرده و کما فی السابق در کنار مردم زندگی خواهم کرد و همچنین تلاش می‌کنم تا نماینده‌ای مردمی و در دسترس مردم غیور این حوزه انتخابیه باشم.

ایسنا نوشت: منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: درکنار انجام وظیفه و خدمت به مردم، سبک زندگی‌ ساده خود را عوض نکرده و کما فی السابق در کنار مردم زندگی خواهم کرد و همچنین تلاش می‌کنم تا نماینده‌ای مردمی و در دسترس مردم غیور این حوزه انتخابیه باشم.

«روح الله متفکر آزاد» در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی به عنوان «پدیده انتخابات» بین مردم و رسانه‌ها مطرح شد و با این‌که برای اولین بار وارد گود انتخابات مجلس می‌شد، توانست با کسب ۱۰۵ هزار و ۴۴۹ رأی به عنوان سومین نماینده منتخب از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو بعد از دو نماینده منتخب، آرای مردمی قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

نماینده‌ای که پدیده انتخابات شد

وی در همین رابطه با بیان این‌که دریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثابت کردیم که بدون هزینه‌های گزاف هم می‌توان وارد مجلس شورای اسلامی شد، افزود: مفتخرم که از ریخت و پاش‌های رایج انتخاباتی پرهیز کردم و با عنایت الهی سد شکنی کرده و این اعتماد را به جامعه نخبگانی و مردم عزیز برگرداندیم که بدون هزینه‌های هنگفت و اسپانسر هم می‌توان در این مسیر موفق شد. این حرکت نشان داد که اگر حرفی برای گفتن داشته باشیم می‌توانیم پیروز شویم.

وی با تاکید بر این‌که مردم نیز ثابت کردند به افرادی که حرفی برای گفتن دارند، اعتماد می‌کنند، افزود: "سد مقابل جوانگرایی" دیگر سدی بود که در این انتخابات شکسته شد و امیدوارم ورود بنده به مجلس منادی پیشرو شدن جوانان در مسایل کشور باشد، چراکه جوانان در گام دوم انقلاب باید به عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

وی با بیان این‌که انتخابات سالمی را رقم زده و بدون کوچک‌ترین تخریب، فقط به بیان توانمندی‌ها و دغدغه‌های خود پرداختم، افزود: در حوزه تبلیغات و رقابت انتخاباتی نیز فقط خود را معرفی کردم، چراکه معقتدم انسان ضعیف دست به تخریب می‌زند، بر این اساس توانمندی‌های خود را بدون حاشیه و تخریب دیگران بیان کرده و خود را معرفی کردم.

وی با تاکید بر این‌که با برنامه‌ای مدون به مجلس خواهم رفت و نماینده‌ای پویا و کنش‌گرخواهم بود، افزود: سعی خواهم کرد که در شان مردم حوزه انتخابیه، نماینده‌ای در تراز ملی و بین المللی باشم؛ همچنین در مسائل ملی و بین المللی ورود کرده و نسبت به مسایل مردم منطقه نیز به شدت حساس و پیگیر خواهم بود.

وی با بیان این‌که بر حوزه‌هایی چون "مسایل بومی و منطقه ای، احیای جایگاه تبریز در صنعت و تجارت و همچنین کشاورزی، مسایل زیست محیطی و مخاطرات آینده جامعه و..." پیشاپیش پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد، افزود: از مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز هیچگاه غفلت نخواهم کرد و همواره اظهارنظر کرده و پیگیر مسایل خواهم شد.

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شانیت فرهنگ بومی تبریز در کل کشور کم نظیر است و بر این حوزه به جد متمرکز خواهم شد.

متفکرآزاد با تاکید بر این‌که به نظر می‌رسد، مجلس آینده، بتواند مجلسی یادگاری باشد، افزود: بر خود واجب می‌دانم که از اعتماد مردم عزیز قدردانی کنم و سعی خواهم کرد که پاسخ این اعتماد را با تلاش و جدیت در خدمت‌گزاری به مردم و جامعه بدهم و مایه سربلندی مردم این حوزه انتخابیه باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرباز وطنم ایران اسلامی

      احسنت

    • اکبوس؟سر

      بزرگی سراسربه گفتارنیست. دوصدگفته را نیم کردارنیست؟

    • بدون نام

      پدیده چه چیزی شدن ایشون؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدیده شروع تبلیغات قبل از شروع دوره مجلس !

      • بدون نام

        حتما پدیده شاندیز شدن ایشون

    • م ..ا

      چنین نگرشی به جامعه پسندیده است.
      اما. سلاح قوی میخواهد.
      آگاهی همه جانبه.و عامل بودن در مسیر رشد و تعالی و همچنین وحدت در رویه سازی سازمان یافته.سلاح قوی برای روبروی با مشکلات و بستر سازی سعادت جامعه محسوب میشود.
      خلاقیت و بروز بودن و رصد مشکلات و تصمیم درست و نظارت در اجرا چیزی است که لحظه ای از ان نباید غافل شد.
      موفق باشند.

    • بدون نام

      منتظر عمل شما در مجلس وهمچنین زندگی درحین نمایندگی هستیم .

      پاسخ ها

      • ممدل

        ببینیم و تعریف کنیم!!!

    • شاهد

      هنوز سوار نشده.وقتی روشن میشود که برکرسی مجلس سوار شده باشد.شب دراز و کلندر بیکار

    • بدون نام

      بنده خدا ساله دیگه اینموقع افسردگی گرفتی.

      پاسخ ها

      • ممدل

        ببینیم وتعریف کنیم!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج