جاباما
۹۶۵۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استقلال با مدیریت قلعه‌نویی خود را حفظ کرده است

بنا: به خاطر پروین پرسپولیسی هستم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من اگر پرسپولیسی هستم به خاطر علی پروین است و این پرسپولیس فعلی چنگی به دلم نمی‌زند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من اگر پرسپولیسی هستم به خاطر علی پروین است و این پرسپولیس فعلی چنگی به دلم نمی‌زند.

محمد بنا در حاشیه تمرین تیم ملی کشتی فرنگی که در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود و درحالی که تمرین استقلال هم در زمین شماره دو در حال آغاز بود در خصوص وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم برای مسابقات آسیایی کره جنوبی و مسابقات قهرمانی جهان خود را آماده می کند. من از شرایط بچه ها راضی هستم چون وضعیت خوبی دارند. در این مدت کم تیم را جمع و جور کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفر جدیدی به تیم اضافه می شود، گفت: ما مسابقات مرحله اول انتخابی را در پیش داریم که شاید نفراتی انتخاب شوند.

بنا در خصوص حضور روزبهانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: او بچه محل و دوست سوریان است و از دوستان خودم هم هست و آمده تا بدود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ارتباط با اینکه او پرسپولیسی است اما اکنون در کنار استقلالی هاست، گفت: من با همه استقلالی ها رفیق هستم و مخلص امیر قلعه نویی هم هستم. استقلالی ها را هم دوست دارم به خصوص محمد قاضی و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

بنا در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیسی بودن من به این خاطر است که با علی پروین بچه محل بودم و گرنه این پرسپولیس فعلی زیاد چنگی به دلم نمی زند.

وی در مورد شرایط استقلال به خصوص برای بازی الریان قطر که روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود، گفت: به نظر من مدیریت امیر قلعه نویی باعث شده تا استقلال بتواند دوام بیاورد. هر کسی به جای امیر قلعه نویی بود نمی توانست تیم را نگه دارد. استقلال بازی های سختی دارد ولی باید تلاش کند تا امتیازهای لازم را بگیرد. به نظر من الان بحث باشگاه نیست و بحث بازی استقلال ملی است. به خصوص که همه دوست دارند آنها کشورهای عربی را ببرند و امیدوارم که این تیم الریان را ببرد.

بنا در مورد اینکه آیا تیم ملی کشتی فرنگی می تواند قهرمان جهان شود گفت: اگر مسابقات آسیایی را در پیش نداشتیم قطعا تیم ملی قهرمان جهان می شد اما چون فاصله رقابت های آسیایی و جهانی کم است نمی توانم این صحبت را بگویم. باید تیم را تقسیم کنیم. نتیجه بازی های آسیایی هم برای ایران مهم است و باید برای هر دو مسابقه نیروها را تقسیم کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج