جاباما
۹۶۵۶۸۹
۲۲ نظر
۵۰۰۳
۲۲ نظر
۵۰۰۳
پ

انصاری‌فرد: می‌خواهیم زودتر قهرمان شویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رمز موفقیت‌مان اتحاد و همدلی است که تا الان جواب داده و خدا را شکر خیلی مقتدارنه جلو می‌رویم.

خبرگزاری تسنیم: محمدحسن انصاری‌ فرد بعد از پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهر خودرو, اظهار داشت: بچه‌ها و کادر فنی خیلی زحمت کشیدند و پیروزی مقتدرانه‌ای به دست آمد. شهر خودرو رقیبی بود که فوتبال خوب و جوانمردانه‌ای را ارائه کرد. شهر خودرو یک تیم خصوصی است که باید حمایت شود و عملکردش جای تقدیر دارد. ما به‌عنوان مدعی اول قهرمانی بازی خوبی انجام دادیم. البته جای هواداران در این بازی خالی بود, ولی دعای آنها اینجا بود و توانستیم با تلاش بچه‌ها پیروز شویم.

وی درباره اینکه حمیداوی, مالک باشگاه شهر خودرو بعد از بازی اعلام کرده که مسئولان فدراسیون می‌خواهند, پرسپولیس قهرمان شود, اشاره کرد: نمی‌خواهم جواب حمیداوی را بدهم. شهر خودرو یک تیم خصوصی است که از جیبش هزینه می‌کند, ولی این صحبت‌ها هم چیز خوبی نیست. این هجمه‌ها علیه پرسپولیس وجود و تیم ما از این ناحیه خیلی ضربه خورده است، ولی ما کار خودمان را می‌کنیم و رمز موفقیت‌مان اتحاد و همدلی است که تا الان جواب داده و خدا را شکر خیلی مقتدارنه جلو می‌رویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تنها باشگاهی که مخالف لغو بازی‌ها بوده, باشگاه پرسپولیس است, یادآور شد: ما مشکلی نداریم و هرچه مسئولان و عوامل برگزاری مسابقات بگویند, تابع آن هستیم. علاقه داریم هر چه زودتر بازی‌های‌مان برگزار شود و زودتر قهرمان شویم.

انصاری‌فرد درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند چند هفته زودتر قهرمانی‌اش را مسجل کند, گفت: کار‌مان را انجام می‌دهیم و بازی به بازی با حضور یحیی (گل‌محمدی) فوتبال بهتری را ارائه می‌کنیم. ان‌شاءالله هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم و در آسیا هم در دو بازی با التعاون می‌توانیم جبران کنیم.

وی درباره وضعیت آنتونی استوکس اشاره کرد: در حال مذکره هستیم تا او را برگردانیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به وضعیت پرداختی به بازیکنان, خاطر نشان کرد: تا الان به اندازه ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان واریزی داشتیم و البته برخی از بازیکنان از سال قبل هم طلب دارند، ولی دنبال این هستیم تا پرداخت‌های به موقعی داشته باشیم و وضعیت مالی بهتر شود.

انصاری‌فرد درباره اینکه آیا استکوکس با جریمه رو‌به‌رو خواهد شد, ابراز داشت: قرارداد استوکس طوری است که می‌توانیم تمام خسارت‌ها را از او بگیریم.

وی درباره وضعیت بدهی به برانکو و کالدرون نیز تصریح کرد: شکایت کالدرون به دست ما رسیده است و در حال بررسی هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر زنوزی، مالک باشگاه تراکتور و اینکه از او شکایت خواهند کرد یا خیر, گفت: از او شکایت نخواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی

      پس چرا مقتدرانه تو آسیا جلو نمیرین؟؟ ما که عرض کردیم تا ۱۴۰۰ هر چی جام تو ایرانه واسه شما،با اسنپ هم براتون میفرستیم....

    • بدون نام

      تا دوماه پیش میگفتی نمیخوان ما قهرمان بشیم الان چی شده میخوای زودتر قهرمان بشی بابا یکم صبر کن دیگه نمیشه وزیر بدون بازی های مونده جام بده بهتون

      پاسخ ها

      • ح_ ن

        آقای انصاری فرد،انگارکه جام ندیده ای ،!!!! آقاشتاب نکن جام این دوره مبارکتان، همه چی ازخیلی وقتهاپیش مشخص بود ،،،از زمانی که موافق شدید،استراماچونی رافراری بدبن،،اسکلت تیم استقلال بهم خورد،،البته این حرف به معنی این نیست که مجیدی مربی خوبی نیست،،یع مقداری فکرکنیدباشهرخودروچیکارکردید،،باسپاهانی که دربازی رفت شمارابرده بود،،چی بلایی سرش امد،،،اگربازی برگزارمیشدوجداناالان شمااین جای جدول بودید،؟؟

      • ح_ ن

        افتخارات استقلال خیلی بیشترازپرسپولیسه (هنوز)خیلی می بخشید،،

      • ح_ ن

        واقعا الان متوجه شدم که فقط علی پروین بین پرسپولییسی ها.هرچی می‌گفت درست بود،،الان متوجه شدم که چراادمهایی مثل انصاری فردباپروین میانه خوبی نداشتن،،،جداشماهاخیلی عقده ای هستید،،منهای آقای باقری. و،،،،،،،،

    • حسین م

      پوکر فساد م ارزوست

    • بدون نام

      لنگی کثیف

      پاسخ ها

      • عشق پولیس

        این روزها چیزی بهتر از ماکس گیر نمیا در داروخانه ها پوماد سوختگی است در یک روز ۶امتیاز تا کور شود آنکه نتوان دید

    • بدون نام

      انشاالله قهرمانی چهارم را هم جشن بگیریم

    • بدون نام

      کارلسروهه آلمان هفت تا قهرمانی پست یر هم آورد.
      بعدا معلوم شد هیتلر عاشق این تیم بود.

    • کامران

      قهرمان بشوید یا مثل قبل جام اسنپی بگیرید تیم حکومتی!

    • بدون نام

      زودتر اول میشین با توصیه بابا وزیر ولی قهرمان نه قهرمانی باید منصفانه و مردونه بدست بیاید که شما فاقد انصاف و مردونگی هستین

    • بدون نام

      چشم.الان به مسعود جون میگم

    • بدون نام

      چشم.الان به مسعود جون میگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسوزید بسوزید

      • عشق پرسپولیس

        ترک ها عشقند

    • بدون نام

      عجب رویی دارید شماها یعنی تو نمیدونستی تیمتون قبل از شروع لیگ به عنوان قهرمان انتخاب شده این تیم بی افتخار تو دوره سلطانی فر بی لیاقت تا تونست جام مفتی جمع کرد

    • پرسپولیسی

      همون حرف سر مربی گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بوووووو میده

    • محمد

      چند وقت پیش میگفتی نمیزارن ما قهرمان بشیم چی شد زودتر میخواهید قهرمان بشید لطفاً یک قهرمانی آسیا هم بیارید!!

    • بدون نام

      یاشاسین پرسپولیس

    • بدون نام

      بسوزین کیسه ها

    • بدون نام

      کیسه هم پرسپولیسیه چون امروز به گل گهر باخت تا پرسپولیس به قهرمانی نزدیکتر بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج