۹۶۵۷۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تنها تفاوت شهرخودرو و پرسپولیس از دید سرآسیایی

مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو نقطه تفاوت تیمش با پرسپولیس در عدم استفاده از فرصت‌های گلزنی دانست.

خبرگزاری تسنیم: مجتبی سرآسیایی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شهادت امام هادی (ع) را تسلیت می‌گویم و برای همه هموطنان عزیزم آرزوی سلامتی دارم. بازی امروز هم کیفیت بسیار بالایی داشت، اما جای تماشاگران خالی بود.

وی افزود: شرایط خیلی خوبی در این بازی بود و باید به تیم پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی تبریک بگویم که یک بازی باکیفیت و فنی را ارائه کردند. قطعاً اختلاف ما با پرسپولیس این تعداد گل نبود و فرق ما در این بازی استفاده کردن خیلی خوب آنها از موقعیت‌ها بود و ما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشدند و در شروع بازی هم با دریافت گل شوکه شدیم. جاگیری نامناسب بازیکنان ما باعث گل اول شد و گل دوم را هم دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خاطرنشان کرد: البته باید بگویم دو سه روز مانده به شروع این بازی مهم و بزرگ، باشگاه ما با یک اتفاق بد و بزرگ مواجه شد و دو بازیکن خیلی خوب‌مان محروم شدند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، میدان دادن به بازیکن جوان هم تاوان دارد. باشگاه و مربی باید تاوان بدهند. با این حال اول نیمه دوم به بازی برگشتیم و بازی ۲ بر یک شد، اما دوباره با یک اشتباه و پنالتی دادن شرایط به‌هم ریخت و موقعیت‌هایی داشتیم که استفاده نکردیم. بازهم می‌گویم جای هواداران در این بازی خالی بود.

سرآسیایی درباره اعتراض او و نیمکت‌نشینان شهر خودرو به عملکرد داور، گفت: داور بهتر از این می‌توانست بازی را قضاوت کند. شاید آن طرفی هم (به سود ما) اشتباهاتی داشت، اما در یکی دو اتفاق می‌توانست بهتر قضاوت کند. در محوطه جریمه یکی دو اتفاق بود و خطا و هند رخ داد که به راحتی از کنار آن گذشت و بازی را مدیریت کرد، اما می‌توانست قضاوت بهتری هم داشته باشد.

وی درباره اینکه آیا طبق ادعای مدیران باشگاه شهر خودرو، ماجرای جدایی یحیی گل‌محمدی و حضورش در پرسپولیس، رأی کمیته تعیین وضعیت علیه باشگاه شهر خودرو و مسائلی از این دست را مهندسی شدن لیگ می‌داند، اظهار داشت: بحث مهندسی شدن نیست، اما یکسری اتفاقات وقتی در شرایطی خاص رخ می‌دهد، شائبه ایجاد می‌شود. من باید بگویم که قطعاً این شرایط و حکم می‌توانست اتفاقات دیگری هم داشته باشد و یقین دارم در این اتفاق اشتباهاتی رخ داده و زمان ثابت خواهد کرد اشتباهات زیادی در این پرونده رخ داده است. در حکم به این بزرگی و سنگینی تعجیل نمی‌کنند. فکر می‌کنم در ماجرای پرونده استوکس در تراکتور، فیفا یک سال در حال جمع‌آوری مدارک و مستندات بوده است، اما چطور در پرونده‌ای اینچنینی اینقدر سریع همه چیز انجام می‌شود. در حکم به این سنگینی تمام شرایط باید لحاظ شود. برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران چنین حکمی صادر شده است.

سرمربی شهر خودرو ادامه داد: برای یحیی گل‌محمدی احترام قائلیم. او دوست و برادر من است. خیلی چیزها از او یاد گرفتم، اما چیزی که می‌گویید شائبه‌ای است که دستگاه صادر کننده حکم ایجاد می‌کند. روزنه‌ها و اشتباهاتی در این حکم بوده که آقایان باید جواب بدهند. دست ما در آستانه این بازی خالی شده است و بازی‌های آسیایی هم داشتیم که دو بازیکن مصدوم شدند و در این شرایط مجبور شدیم برای این بازی بزرگ از بازیکنان جوان استفاده کنیم که مقابل پرسپولیس و در آزادی کار خیلی سخت است. با این حال مجبور شدیم و از بازیکنان جوان‌مان هم راضی هستیم، اما به هر حال بازی را در این شرایط به پرسپولیس دادیم.

سرآسیایی درباره اینکه حمیداوی مدعی شده باشگاه نساجی در پرونده باشگاه شهر خودرو هزینه دادرسی هم پرداخت نکرده است، گفت: همان‌طور که گفتم در این پرونده اشتباهاتی رخ داده است که زمان ثابت خواهد کرد. اینکه آقایان چقدر عجله کردند و چرا برای این داستان عجله کردند. بازهم تأکید می‌کنم، این شائبه را دستگاه و مرجع صادرکننده ایجاد می‌کند. باشگاه پرسپولیس و تیم یحیی گل‌محمدی سر سوزنی مقصر نیستند، اما نوع رسیدگی به پرونده شائبه ایجاد می‌کند و در پرونده مشابه برای تیم‌های بزرگ دیگر آقایان با کدخدامنشی مسئله را حل کرده‌اند، اما برای این پرونده تلاش کردند سریع رسیدگی کنند و حکم سریع بدهند. ان‌شاءالله آقایان می‌آیند و توضیح می‌دهند تا ما هم روشن شویم.

وی درباره اینکه در جوانی و شروع کار مربیگری‌اش نتایج خوبی به خصوص در لیگ قهرمانان کسب نکرده است و فکر می‌کند در پایان فصل چه وضعیتی داشته باشد، گفت: من شش سال است در باشگاه شهر خودرو حضور دارم و سرباز این باشگاه هستم. الان در لباس دیگری سربازی می‌کنم و تا زمانی که این مسئولیت روی دوش من باشد، کارم را انجام خواهم داد. درباره لیگ قهرمانان آسیا هم که گفتید، فکر می‌کنم شرایط تیم ما برای این مسابقات و اینکه بتوانیم دو تیم داشته باشیم و دست‌مان پر باشد تا در دو جبهه تلاش کنیم، سخت است.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با اشاره به صعود تیمش از پلی‌آف آسیا و خستگی ناشی از این مسابقات افزود: اتفاقاتی که پی در پی می‌افتد، کار ما را سخت کرده است. البته ما اهل کار سخت و مرد روزهای سخت هستیم و پای این شرایط هم تا زمانی که بخواهند و بنده را به‌عنوان مربی تیم قبول داشته باشند، می‌ایستیم. این مسئله مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند، چون بازیکنان باکیفیتی داریم و روند کار ما و صحبتی که در شروع کار با آقای حمیداوی داشتیم، مسیر را دیده‌ایم. با این فشار و بازی‌های پشت سر هم در آسیا و لیگ و سکته‌هایی که به تیم داده می‌شود، از جمله رفتن گل‌محمدی، بازی خارج از خانه در آسیا، بازی بدون تماشاگر در لیگ و تمام این مسائل کار را برای ما سخت‌تر کرده است، اما ایمان داریم که می‌توانیم در ادامه مسیر و پایان لیگ دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج