۹۶۵۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بعضی شب‌ها از ترس سکته کردن نمی‌خوابم

فتح‌الله‌زاده: بازیکن نباید نازنازی باشد!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: همان قدر که حیدری به خودش حق‌ می‌دهد به باشگاه هم حق بدهد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: همان قدر که حیدری به خودش حق‌ می‌دهد به باشگاه هم حق بدهد.

علی فتح‌الله‌زاده در مورد شرایط استقلال و سفر به قطر اظهار داشت: خوشبختانه تیم شرایط بدی ندارد و خوب هم تمرین کرده است. همه چیز فعلا امن است.

وی در پاسخ به این سوال که قرار نیست در اواخر سال جلسه‌ای با هیات مدیره داشته باشد تا برای فصل بعدی تصمیم گیری شود، عنوان کرد: فعلا که فرصت جلسه نبوده و شاید از سفر بازگشتیم بتوانیم جلسه ای برگزار کنیم اما در مورد فصل بعدی زود است صحبت شود. فعلا که می‌گویند می‌خواهند تیم را بفروشند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه فروش تیم‌های پرسپولیس و استقلال بیشتر به شعار می‌ماند تا عمل، گفت: در هر صورت رئیس خصوصی سازی مصاحبه کرده و گفته تا ۲۹ اسفند می خواهند این کار را انجام دهند. فعلا که دست به فروش رئیس سازمان خصوصی‌سازی خوب است. به اندازه کافی به ما ضربه خورده است. یا در شروع فصل این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند که می خواهیم یارگیری کنیم یا در اواخر فصل که موقع نتیجه‌گیری است این حرف‌های حاشیه‌ای را می‌گویند. فعلا که هنرمندانه به ما ضربه می‌زنند.

وی در خصوص اینکه در هر صورت هواداران این تیم نگران فصل بعدی هستند، اظهار داشت: باید یک بار برای همیشه تکلیف این موضوع روشن شود. تا چه زمانی باید از خودی‌ها ضربه بخوریم؟ تیمی که این همه جوان و هوادار را می‌تواند خوشحال کند طوری برخورد می‌کنند که اهمیت ندارد و می‌گویند یکی مثل فتح‌الله‌زاده هست که هر طور شده پول تهیه می‌‌کند اما واقعا این کار شدنی نیست. ما که آدم ماشینی نیستیم. خیلی شب‌ها از ترس اینکه سکته نکنم نمی‌خوابم. کسی که این چیزها را نمی‌بیند. خانواده خود را اذیت می کنیم اما این چیزها دیده نمی شود. دیروز من پیش تاج بودم و دیدم که حال او هم بد است. به او گفتم فشارش روی چند است که جواب داد روی ۱۵ است به او گفتم بلند شود که من همیشه فشارم روی ۱۶ است و وقتی بالاتر می رود نزد دکتر می روم. واقعا فشار کار بالا است. تاج هم در حال زحمت کشیدن است و انصافا همه تحت فشار هستیم.

فتح الله زاده در ادامه این گفت و گو در مورد صحبت های روز گذشته خسرو حیدری با فارس گفت: بازیکن بزرگ باید شرایط تیم را درک کند. همیشه که خوب بازی کردن ملاک نیست. بازیکن در زمان مشکلات باشگاه باید از مشکلات کم کند نه اینکه به مشکلات اضافه کند. اصول حرفه ای هم همین را می گوید. من همان روز هم که شعار بی غیرت در ورزشگاه سر داده شد گفتم هوادار ناراحت است و یک کلمه ای را می گوید و روی صحبت هوادار که فقط با حیدری نبوده است. باشگاه هم مقصر چیزی نیست. باشگاه وقتی پول زیاد به بازیکن می دهد همان مقدار هم توقع دارد تا بازیکن بازی کند. اگر به خسروخان حیدری گفتیم که با وجود مصدومیت بازی کن حتما به این دلیل بوده که مصدومیت او به حدی نبوده که نتواند بازی کند. مگر وقتی ما سربازی را به میدان جنگ می فرستیم می رود شیرینی خوران؟ او می رود میدان جنگ و همه می دانیم که ممکن است او تیر بخورد. وقتی بازیکنی با مصدومیت هم بازی می کند نباید سر تیم منت بگذارد.بازیکن تا جایی که توان دارد باید بازی کند مگر اینکه مصدومیت او به حدی باشد که دیگر نتواند بازی کند.

وی افزود: بله ما از خسرو حیدری توقع داریم چون توانمندی های او را می دانیم و خودش هم می داند که پیدا کردن جایگزین برای او سخت است. بعضی مواقع بازیکن تاثیرگذاری کمی دارد با او مدارا می کنیم اما وقتی حیدری بازیکن تاثیرگذاری است چطور می توانیم او را ندید بگیریم؟ حیدری همان قدر که حق را به خودش می دهد به باشگاه هم حق بدهد. همین حالا که دست تیموریان این طوری شده به من زنگ زده و می گوید شرمنده است که نمی تواند کمک کند. بازیکنان باید تحمل خود را بیشتر کنند. بازیکن نباید نازنازی باشیم. اصول حرفه ای هم همین را می گوید. خسرو حیدری برای ما یک بازیکن تعیین کننده است.

فتح الله زاده تاکید کرد: اگر فوتبال ما خصوصی شود من این فتح الله زاده ایی که اکنون هستم نخواهم بود.نه اینکه این پول را ندهم بلکه به اندازه پول حرفه ای رفتار حرفه ای هم می خواهم. اکنون شرایط مهیا نیست. همه حاشیه ها به سمت مدیرعامل است اما ما باید تحمل کنیم اما خیلی ها نازک نارنجی شده اند و اگر یک تیر از بغل گوششان رد شود کولاک می کنند. همان طور که می دانم آقای وزیر به فکر دو باشگاه پرسپولیس و استقلا ل است و هواداران نگرانی نداشته باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در مورد شکست تیم ملی مقابل گینه با وجود حضور لژیونرها اظهار داشت: امسال به خاطر فشردگی مسابقات واقعا تیم های ما فشل شدند اما آنجایی که کی‌روش به لیگ اعتماد کرد نتیجه اش را هم دید اما وقتی برای بازی دوم به بازیکنان دیگری اعتماد کرد بازی را باخت. این نشان می دهد که ما باید به لیگ و مربیان خودمان بیشتر اعتماد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که سرانجام تکلیف ملی پوشان استقلال برای اردوی آفریقای جنوبی چه می شود، گفت:‌همه چیز به مربیان بستگی دارد. این مسئله در اختیار آنهاست. استقلال که همیشه با تیم ملی تعامل خود را داشته است. همین مصدومیت خسرو حیدری حاصل همین فشارهایی است که به آنها وارد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج