۹۶۵۸۴۱
۵ نظر
۵۰۱۸
۵ نظر
۵۰۱۸
پ

جنجال تکراری درباره معرفت علی پروین

صحبت‌های اخیر نادر محمدخانی، ستاره اسبق تیم ملی و پرسپولیس باعث شد تا دوباره جنجال‌های گذشته بر سر زبان‌ها بیفتد و خاطرات شاگردهایی که علیه علی پروین صحبت‌ کرده‌اند زنده شود.

خبرآنلاین: صحبت‌های اخیر نادر محمدخانی، ستاره اسبق تیم ملی و پرسپولیس باعث شد تا دوباره جنجال‌های گذشته بر سر زبان‌ها بیفتد و خاطرات شاگردهایی که علیه علی پروین صحبت‌ کرده‌اند زنده شود.

نادر محمدخانی یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شود که به خارج از ایران مهاجرت کرده است. او برخلاف سال‌های اخیر که همواره از جنجال‌ها و حاشیه‌ها دور بوده است با حضور در یک برنامه ماهواره‌ای صحبت‌هایی را علیه علی پروین به زبان آورده است.

این صحبت‌ها باعث شده تا خاطره صحبت‌های قدیمی شاگردانی مانند مجتبی محرمی، بهروز رهبری‌فرد، رضا شاهرودی و محمدحسن انصاری‌فرد و محمد مایلی‌کهن درباره سلطان دوباره زنده شود. بهروز رهبری‌فرد، یکی از مدافعان پروین در دهه هفتاد بود که بارها با او قهر و آشتی کرد و در سال‌های اخیر درباره تیم استیل‌آذین با پروین و رختکن‌های جنجالی پرسپولیس دست به افشاگری زد. مجبتی محرمی هم در گذشته درباره بی‌معرفتی پروین صحبت کرده و مایلی‌کهن هم با تشبیه رفاقت پروین به اتوبان یک‌طرفه علیه سلطان حرف زده است.

با این وجود پروین هم همیشه ازخود دفاع کرده و بارها گفته که ستاره‌های جنجالی پرسپولیس را او از بازداشت‌گاه آزاد می‌کرده است و برای خیلی از افراد خانه خریده است. حتی او ادعا می‌کند که برای اینکه برای بازیکنان زمین بخرد، کتک خورده است و حسابی از معرفت خود تعریف می‌کند.

اما موضوع جالب‌تر این است که وحید قلیچ، کسی که در سال‌های علیه پروین صحبت‌هایی را داشته از او دفاع می‌کند و می‌گوید که نباید علیه پروین صحبت کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مازیار

      راست میگن علی پروین ادم نرمالی نیست فقط اسم در کرده .

    • بینام

      علی پروین آدم دودوده باز وهرجا که منابعش به کارش می امد حرف می زد نه سلطان است نه تارزان بلکه همیشه برای معروفش شدن از کوله بازیکنناش بالا می رفت او آدمی بد دهن وتوهین به بازیکننانش بود

    • بینام

      پروین آدم. منفعت طلبی است تنها پر پولیسی که سود برد پروین بود نمایشگاه خرید زمین و ویلا خرید از پول پرسپولیس ،،،برای هیچ بازیکن زمین و خانه نخرید دروغ معض است هم خودش هم حرف نوچه هایش

    • بدون نام

      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. لابد واسه قلیچ یه منفعتی داشته که اینو میگه

    • انتقام سخت

      اون موقعی که نمایشگاه اتو مبیل تو هفت تیر داشت تمام پول‌های که به تیم کمک میشد را بالا می‌کشید هیچ حساب کتابی هم نداشت ما بغلش مانتو فروشی داشتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج