۹۶۵۹۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

قیمت آب و برق، دیگر گران نمی‌شود

وزیر نیرو گفت: با توجه به افزایش ۲۴ درصدی قیمت برق و ۲۰ درصدی قیمت آب در اواخر سال‌جاری، دیگر قیمت این حامل‌ها در سال آینده افزایش نخواهد یافت.

خبرگزاری مهر: وزیر نیرو گفت: با توجه به افزایش ۲۴ درصدی قیمت برق و ۲۰ درصدی قیمت آب در اواخر سال‌جاری، دیگر قیمت این حامل‌ها در سال آینده افزایش نخواهد یافت.

حمید چیت‌ چیان امروز در مراسم امضای قراردادهای جدید سرمایه‌ گذاری در آب و فاضلاب گفت: مشکل آب یک مشکل همگانی است. این موضوع برای مناطقی که در کنار آب قرار دارند و مناطقی که کویری و دور از آب هستند نیز تفاوتی ندارد.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه بهترین الگو در اقتصاد مشارکت دولت و بخش خصوصی است، اظهارداشت: اگر تمامی اعتبارات عمرانی کشور را نیز به بخش آب اختصاص دهیم بازهم جوابگوی نیازهای این بخش نخواهد بود.

چیت چیان ادامه داد: بهترین اقدام این است که بخش های دولتی و خصوصی در پروژه های انتقال آب به شهرها و روستاها و همچنین شیرین سازی آب دریا مشارکت داشته باشند.

وی افزود: اگر بخواهيم يک متر مكعب آب معدني داشته باشيم، بايد دو هزار بطري آب معدني نيم ليتري را از آب پُر كنيم كه هزينه آن ۹۰۰ هزار تومان می شود.

وزیر نیرو ادامه داد: اگر مانند دهه ۷۰ تدبیر می شد و قیمت آب و برق با شیب ملایم بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می یافت، امروز به قیمت واقعی رسیده بودیم.

چیت چیان با اعلام اینکه قرار است در سال آینده ۴۰۰ میلیاردتومان از محل درآمد آب به هدفمندی پرداخت نشود، گفت: در مورد برق نیز ۳۵۰۰ میلیارد تومان به هدفمندی پرداخت می‌شد که از سال آینده قرار است ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بابت سوخت به وزارت نفت پرداخت شود.

وی با اعلام اینکه در سال آینده قیمت آب و برق افزایش نخواهد داشت، بیان داشت: افزایش قیمت آب و برق در ماه های اخیر به مراتب کمتر از نرخ تورم بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      قیمت آب رو 20 در صد که هیچ... 30 در صد هم زیاد میکردید مردم باز هم بی تفاوت به افزایش قیمت ها بودن. باز هم فرش و پتو رو میندازن تو حیاط شروع میکنن به شستنش. بعد الکی گله گذاری میکنن که چرا قیمت اب و برق رفته بالا.... چرا هزینه ها بالاست. این فرهنگ شستشوی فرش تو خونه و پهن کردنش رو پشت بوم ها چرا جمع نمیشه؟ همون ادم ها ادعای فرهنگ غنی ایرانی رو دارن ...همونا دم از تمدن کوروش میزنن.. همون آدم ها چنان ادعای با خدا و نماز بودن میکنن.از اینجا میکوبن میرن مکه ..میرن مشهد میرن امام رضا! ولی دریغ از فکری که "آیا این آبی که دارم مصرف میکنم برای شستن فرش تو خونه...".آیا بقیه ساکنین آپارتمان راضی هستن یا نه؟ اصلا این چیزهارو نمیفهمن. موقع عزاداری که میشه تو صف اول عزاداری هستن ولی.....! خواهشن کامنتم رو حذف نکنین شاید یه عده بخونن و فکر کنن

    • ترسو

      این تورم رو شما ها ( حکومت ) بوجود اوردین حالا منت میذارین که ... افزایش قیمت آب و برق به مراتب کمتر از نرخ تورم است !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج