۹۶۶۰۲۸
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

واکنش دمشق به حمایت غربی ها از اردوغان

وزارت خارجه سوریه ضمن انتقاد از سیاست‌های ترکیه و غرب در حمایت از گروه‌های تروریستی، تأکید کرد که ارتش سوریه به عملیات‌ خود ادامه خواهد داد.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه سوریه در واکنش به اظهارات و اقدامات مقامات ترکیه اعلام کرد که اینکه آنکارا از وارد کردن خسارت به ارتش سوریه سخن می‌گوید، اعترافی است بر اینکه ترکیه در کنار تروریست‌ها ایستاده و از آن‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) منبعی مسؤول در وزارت خارجه سوریه جمعه (نهم اسفند) در مورد تحولات اخیر ادلب گفت: «تبلیغات دروغینی که ترکیه و کشورهای غربی علیه سوریه طی روزهای گذشته انجام دادند، حمایت آن‌ها به ویژه رژیم ترکیه از گروه‌های مسلح تروریستی طی سال‌های گذشته را اثبات می‌کند و نشان می‌دهد که آن‌ها برای اجرای نقشه‌های خود علیه خواسته‌های مردم سوریه از جمله نابودی تروریسم در این کشور، سرمایه‌گذاری کرده و روی این نقش‌ها حساب باز کرده بودند».

واکنش دمشق به حمایت غربی ها از اردوغان

منبع مذکور به دروغ‌پردازی رسانه‌های ترکیه در خصوص تحولات ترکیه اشاره کرد و گفت: «اینکه رسانه‌های ترکیه و غرب مدام در حال مبالغه در خصوص خسارت‌های ارتش سوریه در نبردهای اخیر محور سراقب هستند و به آن می‌بالند، تلاشی از سوی آن‌هاست تا با این کار بتوانند روحیه باخته تروریست‌ها را بالا ببرند و این گونه اقدامات آن‌ها اعتراف رسمی به این است که نیروهای اردوغان دوشادوش گروه‌های تروریستی و تکفیری در حال جنگ‌اند و تأیید می‌کند که ترکیه به تعهدات خود در توافق سوچی پایبند نبوده و نیست».

رسانه‌های ترکیه و گروه های تروریستی دیروز پنجشنبه مدعی شدند که شهر سراقب واقع در شرق ادلب به دست آن‌ها افتاده و ارتش سوریه مجبور به عقب‌نشینی شده است.

منبع مسؤول در وزارت خارجه سوریه به عملیات موفق نیروهای سوری در شمال این کشور اشاره کرده و گفت که طی این عملیات‌ها، جاده بین‌المللی دمشق به حلب و فرودگاه بین المللی حلب بازگشایی شد و نیروهای سوریه توانستند بیش از ۱۳۰ روستا را در استان های ادلب و حلب و حماه را آزاد کنند که همه این‌ها منجر به جنون ترکیه و کشورهای غربی شده و نشان می‌دهد که حمایت از تروریسم، یک راهبرد ثابت در سیاست این کشورها برای دست‌یابی به اهداف پلشت و غیراخلاقی آن‌ است.

این منبع همچنین تأکید کرد که ارتش سوریه همانند گذشته به حملات و عملیات های خود علیه تروریست‌ها در سرتاسر این کشور ادامه خواهد داد و اجازه نمی‌دهد کشورهای غربی و آلت‌دست آن‌ها، تروریست‌ها را برای همیشه بر مردم سوریه مستولی قرار دهند و سرنوشتشان را به دست بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوشنگ مرادپور

      افسوس میخورم ترکیه اسمشو مسلمان گذاشته فعلابدترازصهیونیستها به سوریه ظلم میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون بشار اسد خودش از همه بدتره

    • بدون نام

      قربون دستتون تا میتونید بزنید توی دهن اردوغان تا ازا این قلطا نکنه در ضمأ رسانه های ترکیه کلأ چرت وپرت میگن کارشون دروغ گفتنه مثل صاحب دروغگوشون

      پاسخ ها

      • محمد محمدی

        درود بر اردوغان

      • بدون نام

        باقی رسانه ها چطوراوناحتماراس میگن

    • بدون نام

      جات خالیه سردار بزرگ.همه خوابند

    • محمد محمدی

      انشالا پوتین شکست سختی خواهد خورد

    • بدون نام

      تمام کمکهایی که به داعش میشد کار ترکیه بود.همه اینو میدونن

    • Javid Moradi

      مطمئن باش پوتین پیروز این ماجراست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج