جاباما
۹۶۶۰۵۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

حرف‌های جنجالی نوری درباره کرونا روی آنتن زنده

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی صحبت‌های جالب و نگران کننده‌ای درباره شرایط ویروس کورونا روی آنتن شبکه ورزش داشت.

ورزش سه: پژمان نوری، ستاره سابق فوتبال ایران که اکنون به عنوان مدیرعامل ملوان فعالیت دارد، طی روزهای اخیر با شایعه نگران کننده ای مواجه بود. او اکنون با حضور روی آنتن فوتبال ۱ شبکه ورزش درباره نگرانی بزرگی صحبت کرده است.

نوری در گفتگو با مجتبی پوربخش صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: متاسفانه خود استان گیلان یکی از مراکز شیوع بیماری کورونا است. تمام ایران این را می دانند.

روز جمعه شورای تامین بندرانزلی تصویب کرد این بازی برگزار نشود. ولی متاسفانه به ما گفتند حتما باید شرکت کنید. بعد از بازی هفت هشت بازیکن تاثیرگذار ما در خانه هستند. ما نتوانستیم بازیکنان را به اهواز بفرستیم برای بازی با استقلال خوزستان.

وی ادامه داد: متاسفانه ما داریم به مردم دروغ می گوییم؛ از یک طرف می گویید به استادیوم نیایید و ممکن است این بیماری را بگیرید و از طرف دیگر به بازیکنان می گویید هیچ اتفاقی نیفتاده و شما بروید بازی کنید. در صورتی که خود مردم به عمق فاجعه رسیدند که چه اتفاقی افتاده و بهتر است روراست باشیم.

اصل ورزش این است باید در جامعه شادی و نشاط بیاید و الان این شادی را با گرفتن حق حضورشان در استادیوم گرفتیم. البته این کار به درستی انجام شده اما درست تر این است که همان سلامتی که با ورزش باعث نشاط می‌شود الان سلامت بازیکنان را به خطر انداختیم و می گویند به زور باید بروید ۹۰ دقیقه بازی کنید.

هر بازیکنی که بخواهد مسابقه بدهد حداقل ۱۵۰۰ کالری از دست می دهد و این ایمنی بدن را کاهش می دهد و یک اتفاق می تواند فاجعه باشد.

الان نگاه کنید یکی از مراکز شیوع استان گیلان است و بازیکنان ما ۷-۶ ساعت در اتوبوس با همدیگر هستند تا تهران. آنجا در فرودگاه و معطلی داشتند و بعد رفتند اهواز. چه اتفاقی می خواهد بیفتد؟ روزی دو نوبت در بندرانزلی برخی اماکن ضدعفونی می شود. پس یک موضوعی است ولی ما از بازیکنان می خواهیم در طول هفته تمرین کنند و مسابقه بدهند. الان سپیدرود امروز بازی کرد و یک سری افراد از کرمان آمدند و بعد چه اتفاقی امکان دارد بیفتد؟

مدیرعامل ملوان با اشاره به لابی‌هایش برای جلوگیری از بزرگتر شدن فاجعه گفت: ما با وزیر هم صحبت کردیم و گفتند از دست ما خارج است و کسی دیگری تصمیم می گیرد. به نظرم مشکل اصلی فوتبال این است که فوتبالی ها و فدراسیون نمی توانند تصمیم بگیرند. وزیر ورزش باید الان تصمیم بگیرد این اتفاق نیفتد اما متاسفانه کسان دیگری تصمیم می گیرند تا به مردم بگویند همه چیز گل و بلبل است اما این شکلی نیست.

وی درباره شرایط جسمانی خودش و شایعاتی که درباره بیماری‌اش وجود داشت گفت: من ۵-۴ روز اصلا نتوانستم از خانه بیرون بیایم. الان باید با تیم اهواز می رفتم ولی به خاطر بیماری نتوانستم. ۸ بازیکن دیگر من هم نتوانستند راهی اهواز شوند.

بازیکنانی که شاکله اصلی تیم بودند. باید قانون را رعایت کنند. به نظرم باید تصمیمی بگیرند که به نفع فوتبال باشد نه این تصمیمات که مسلما به نفع کشور و فوتبال نیست.

حرف‌های جنجالی نوری درباره کرونا روی آنتن زنده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • a

      چرا هر بازیکنی کنی که ازش مطلب چاپ میکنی می نویسی لقب ستاره میچسبانی بهش کجا اینا ستاره بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج