۹۶۶۰۵۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

۹ مورد مبتلا به ویروس کرونا در کاشان

دانشگاه کاشان اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن از مجموع ۱۰۱ آزمایش ارسالی در منطقه تحت پوشش این دانشگاه جواب ۳۹ آزمایش دریافت شده که از این تعداد ۱۶ مورد منفی، ۹ مورد مثبت قطعی و ۱۴ مورد بینابینی است.

خبرگزاری فارس: دانشگاه کاشان طی اطلاعیه‌ای مبنی بر اطلاع‌رسانی دقیق و به هنگام در خصوص افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس اعلام کرد:

بر اساس اعلام رسمی امروز (۹/۱۲/۹۸) وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از طریق رسانه ملی از مجموع ۱۰۱ آزمایش ارسالی در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان شامل شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل جواب ۳۹ آزمایش دریافت شده است که از این تعداد ۱۶ مورد منفی، ۹ مورد مثبت قطعی و ۱۴ مورد بینابینی است.

بنابراین به همشهریان عزیز توصیه می‌شود رعایت اصول بهداشتی از جمله مهم‌ترین راهکار پیشگیری از کرونا ویروس است، همچنین خواهشمند است از شرکت در جلسه‌های عمومی، تجمعات ورزشی و مراسم‌های مختلف از جمله فرهنگی و مذهبی خودداری کنند، یادآور می‌شود اخبار دقیق در این باره را صرفاً از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان دنبال کنند.

شروع ساعات کاری ادارات کاشان با دو ساعت تأخیر

سید علیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد: با عنایت به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس به استحضار همشهریان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل می‌رساند، ساعات کار کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی و عمومی، نهادها، بانک‌ها و مؤسسات مالی تا اطلاع ثانوی از ساعت ۷ صبح به ساعت ۹ صبح موکول شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه ایراد داره کاشان ،جنازه کسی که کرونا داشته فوت شده با پارتی و آشنابازی تحویل و تشییع میشه این خودش انتقال را بیشتر میکنه دیروز یکی فوت شد گفتن کرونا هست آخر شب اعلامیه زدن ساعت تشییع و مراسم را گفتن البته دو تا برادراش ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج