۹۶۶۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

آغاز لیگ لاغری «پردیس»/ لاغر شوید، جایزه بگیرید

اگر شما هم یکی از میلیون‌ها انسانی هستید که از اضافه وزن رنج می‌برید، می‌توانید به مسابقه بزرگ ما ملحق شوید. نام مسابقه ما «لیگ لاغری» است. خوانندگان مجله پردیس می‌توانند برای شرکت در این تور کلمه «لاغر» یا «laghar» را به شماره ۳۰۰۰۴۵۰۳ پیامک کنند.

آغاز لیگ لاغری «پردیس»/ لاغر شوید، جایزه بگیرید

آغاز لیگ لاغری «پردیس»

همت و اراده خود را محک بزنید

وقتشه، وقتشه ترکوندن، وقتشه...!

داستان لاغری...و پیوستن به ما...

مسابقه Biggest Loser یک مسابقه تلویزیونی بسیار جذاب و پرطرفدار است که در سراسر دنیا بیننده دارد. در این مسابقه، افرادی که اضافه وزن قابل‌توجهی دارند، زیرنظر متخصصان تغذیه، روانشناسی، ورزشی و... اقدام به کاهش وزن خود کرده و در نهایت، جایزه کلانی هم به جیب می‌زنند. انتشار عکس‌های برندگان این مسابقه، فقط از این جهت انجام می‌شود که بدانید کار غیرممکنی وجود ندارد.

آغاز لیگ لاغری «پردیس»/ لاغر شوید، جایزه بگیرید

اگر شما هم یکی از میلیون‌ها انسانی هستید که از اضافه وزن رنج می‌برید، می‌توانید به مسابقه بزرگ ما ملحق شوید. نام مسابقه ما «لیگ لاغری» است. خوانندگان مجله پردیس می‌توانند برای شرکت در این تور کلمه «لاغر» یا «laghar» را به شماره ۳۰۰۰۴۵۰۳ پیامک کنند. مجله پردیس و باشگاه ورزشی «باغ بانو» به شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب امتیازات لازم و کاهش وزن شوند، جوایز نفیسی اهدا خواهد کرد.

لاغر شوید و جایزه بگیرید...
هیجان به اوج خود خواهد رسید. آیا شما این انگیزه و اراده را در خود می‌بینید که پوزه اضافه‌وزن خود را (طی یک ماراتن داغ و نفس‌گیر) به خاک مالیده و پس از 8 هفته چهره جدیدی از خود در آیینه ببینید؟ چهره‌ای که سال‌ها رویای آن را در ذهن خود پرورانده‌اید.

تور لاغری مجله پردیس، با نام جدید «لیگ لاغری» کار خود را از جمعه 7 مهر به طور رسمی در مراسمی در باشگاه «باغ بانو» واقع در منطقه زعفرانیه تهران آغاز خواهد کرد.

آغاز لیگ لاغری «پردیس»/ لاغر شوید، جایزه بگیرید

از بین بیش از ۴۲۰ تلفن و اس‌ام‌اسی که از سوی خوانندگان دوهفته‌نامه پردیس به دفتر این مجله رسیده، در نهایت ۱۷۳ نفر واجد شرایط حضور در مرحله اول مسابقه تور لاغری تشخیص داده شده‌اند و از این جمع ۱۰ نفر برای حضور در مسابقه انتخاب خواهند شد. قرار ما، حضور در این مراسم و انتخاب از بین نفرات به قید قرعه است. فراموش نکنید که وعده ما هفتم مهرماه ساعت ۳ بعدازظهر در باشگاه ورزشی «باغ بانو» است...

بعد از آن شرکت‌کنندگان زیر نظر متخصصین «لیگ لاغری» برنامه‌های کاهش وزن خود را آغاز خواهند کرد تا در ۸ هفته حجم قابل‌توجهی از اضافه‌وزن خود را نابود کنند. در نهایت از بین دو گروه پنج نفره، دو نفر به عنوان برندگان این مسابقه انتخاب خواهند شد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

آغاز لیگ لاغری «پردیس»/ لاغر شوید، جایزه بگیرید





پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج